Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WEDDING CAKE AUTO ( met 3 samen in bad ! )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

WEDDING CAKE AUTO ( met 3 samen in bad ! )

Korting op 420shop
    Dit jaar de drie zaadjes gekiemd tussen keukenpapier 3 / 3 goed na 2 dagen .
    Zaadjes geplant in kleine potjes met stekgrond binnenshuis ( achter glas ) en na twee weken overgezet in een speciekuip ( 80 liter ),deze was gevuld met potgrond uit het tuincentrum,doch de onderste 10 cm heb ik verrijkt met een zeer fijne organische compost .
    De lady's groeiden als kool,en na de eerste maand kwamen ze in bloei ( 4 weken )
    Ze stonden gewoon buiten,lekker te zonnebaden ( voor zover de zon zich liet zien ) en als er dan regen of een onweer was verhuisden de even onder een afdak .
    Ik heb ze gedurende de ganse groei-en bloeifase maar een viertal keren gegoten met gewoon leidingwater,ik kweekte nat/droog. ( afgezuurd met citroensap tot een PH van 6.2 )
    Zoals je kan zien hebben ze het voor mijn part redelijk goed gedaan met z'n drietjes .
    Gisteren geoogst en ze hangen nu lekker te drogen !
    Ik ben benieuwd naar de smaak en hoop jullie binnen een week of twee hierover iets te laten weten.
    Een eerlijke mening of suggesties altijd welkom !
    Attached Files

Ziet er mooi uit
    nog een rondje ?

Comment

Zou wel willen,maar ......de tijd stopt niet hé !

Comment

Misschien nog een van 55 dagen
        Hier staan een paar moeien bij
        @ BARNEYS FARM® Cannabis Cup winnende Gefeminiseerde, Autoflowering, reguliere en CBD rijke Cannabis Zaden van wereld's Nr. 1 zaad kweker. Gratis bij elke bestelling!

Comment

Deze zaadjes waren een strain van Barneys Farm ( via Zamnesia),ik weet ook uit ervaring,dat je bij de aangegeven tijd tussen zaaien en oogst er altijd wel een paar weekjes mag bijdoen.
          Dan zitten we al bijna in oktober !

Comment

Ja dat wordt kort dag bij jullie
            Hier zou het nog net kunnen maar het weer kan hier ook zomaar omslaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RONCIU View Post
              Deze zaadjes waren een strain van Barneys Farm ( via Zamnesia),ik weet ook uit ervaring,dat je bij de aangegeven tijd tussen zaaien en oogst er altijd wel een paar weekjes mag bijdoen.
              Dan zitten we al bijna in oktober !
              Ben benieuwt of het opgegeven klopt met de werkelijkheid
              kwa tijd en opbrengst

Comment

Je mag gerust zijn dat het gegeven qua gewicht en tijd niet klopt, maar ik wens je alle succes toe ! Ik hoor het graag later !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RONCIU View Post
                  Je mag gerust zijn dat het gegeven qua gewicht en tijd niet klopt, maar ik wens je alle succes toe ! Ik hoor het graag later !
                  Hoe is het bij jou uit gepakt tot nu
                  lik heb een lsd staan ze geven op kwa hoogt buiten ca1meter zit nu aan 205 cm
                  beetje uit de richting

Comment

De ladys hadden ongeveer hun hoogte bereikt,maar wat de opbrengst betreft zitten ze er toch ferm naast!
                    Ondertussen hangen ze lekker te drogen,en na het curen verwacht ik een opbrengst van ongeveer een 70 gram droog per plant ( wat toch redelijk goed is voor een AF )
                    Wat de hoogte van jouw lsd betreft,wens ik je buren toe met geen al te lange nek ,maar denk erom.....de oogst zal navenant zijn !!!

Comment

• Eurogro
                      Eurogro commented
                      Editing a comment
                      Mijn buren wonen ca 7 km verder
                      Net weer gemeten nu a 260 cm

Wat een luxe !!! Waar woon je precies ?

Comment

• Eurogro
                      Eurogro commented
                      Editing a comment
                      Provincie Granada