Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x easy bud van RQS gepland in augustus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x easy bud van RQS gepland in augustus.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.

    Ik heb gisteren drie easy bud zaadjes van RQS in mijn tuin gepland. Ik wil jullie graag meenemen op mijn eerste groei avontuur.

    Op de onderstaande foto is te zien waar de plantjes zijn gepland.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    We gaan het zien Klaasje 👨🏻‍🌾👩‍🌾👍

    Comment


      #3
      2 dagen na het planten is er niks te zien van de plantjes. Ik heb gelezen dat het 2 tot 10 dagen kan duren voor de plantjes opkomen. Dus ik moet gewoon wachten. Ik plaats een update zodra ze uit de grond komen!

      Comment


        #4
        Misschien even een petfles over zetten ter bescherming

        Comment


          #5
          Dat was een kort avontuur gewoon blijven proberen op een gegeven moment lukt het je wel

          Comment


            #6
            Je moet het wel moet te nat maken daaro. Door de 'kracht' van net water kunnen het zaadje hebben weggespoeld of verstoort hebt. Met dit 3dagen max. Mijne waren in 2dagen boven de grond.

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Lees jij de comments van hierboven?

            #7
            Nog steeds niks te zien, een vriend sprak me er op aan dat je niet elke dag water moet geven aan zaadjes, dus dat doe ik dan vanaf nu niet meer. Ik hoop dat ze niet verdronken zijn. In mijn twee potten is ook nog niks te zien. Misschien hebben deze zaadjes gewoon nog wat meer tijd nodig om naar boven te komen. Ik heb nog alle hoop.

            Misschien heb ik verkeerde potgrond gebruikt. Ik had hier nog een zak van liggen, maar zo erg kan dat toch ook niet zijn?
            Attached Files

            Comment


              #8
              Yes, ik zie hem in de pot. Pure euforie hier. Dat is 1! Dit is mijn grotere pot. Van de 3 in de grond is niks te zien, maar dat is ook gewoon een rommel. De kleine pot lijkt ook levenloos. Moet ik water geven elke ochtend op de volle grond of, zoals mijn vriend zegt, gewoon laten?
              Attached Files
              Last edited by Klaasje; 5 August 2022, 16:15.

              Comment


              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Grond ziet er nat uit, ff niks geven .

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Volgens jaar maar 2mnd eerder beginnen. Ben je je wel bewust dat je iets ilegaals doet in me tuin. En als je een huurhuis hebt en je word aangescheten of zoiets, dan kunnen ze je huurcontract beëindigen en sta je op straat. Niet dat het metten gebeurd. Je weet maar nooit. De reden waarom ik dit zeg is dat je niet zo kundig lijkt. En het jammer zou zijn door je onkunde en ontwetendheid iets naar zou gebeuren.

                Only try to help and advice
            Bezig...
            X