Pas op dat ze niet opstijgen he
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoofdstuk 1 De Buiten Tuin
Collapse
X
-
IMG_2186.jpg kijk is, de eerste kilo’s hangen te drogen.
Heb nu 3 Gorilla glue buiten staan die gaan deze week in de volle grond. Zo te zien kan ik weer een jaar vooruit..
- Likes 2
Comment
-
Volgens mij was je de eerste dit jaar. Die andere ronde begint nu lekker te bloeien terwijl de regen voor het grootste deel de lucht uit is. Kortom die boswachters weten nog steeds wel raad met de plantjes zo te zien
-
Ja de plantjes die ik als eerste had gezet waren opgevreten door de geiten🤷🏼♂️ deze plantjes van de foto waren paar weekjes later in de grond gegaan. De gorilla’s gaan nu wel lekker dus dat gaat wel goed komen🥸
-
dat droogt als een malle met dit weer, takken knakken zelfs de dikste.. dan Issi klaar.. 25gr verdeeld over 3 potten. Geur is goed! Dit zijn de strawberry cheesecake, sticky beast, en strawberry banana maar in welke pot wat zit🤷🏼♂️ toen ik ze om haalde ben ik ze vergeten apart te houden…
enfin 3 gorilla glue zijn onderweg.. IMG_2207.jpg IMG_2210.jpg
- Likes 2
Comment
-
Hahaha lastig hè dat scheiden van je plantjes bij drogen wand hoe meer je hebt hoe makkelijker en mooier je het kan laten drogen mij gorilla glue is ook al klaar super geworden met dat weer van afgelopen tijd moest ze nu wel weg halen ivm top rot op een paar plekken. Dus proost 🥂 hang ze eerst uit dat gaan ze het net inSmoke weed every day!
- Likes 1
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Laat het je lekker smaken. En ben benieuwd naar je kastje? Werkt echt super z’n kas wel effe wennen en ontdekken maar maakt het toch een stapje leuker 👨🌾👍🏻 hoe is je het met je gorilla glue plantjes? Leven ze nogSmoke weed every day!
Comment
-
Jow, ja die wat ik al geoogst had (sticky beast, strawberry cheesecake, strawberry banana) die smaken me verrassend goed! Ruikt heerlijk als ik ze net verkruimeld heb. De 3 glue gaan goed die zijn al in de bloei geschoten zag ik gisteren, heb er vergeten een foto van te maken dus dat doe ik nog wel. Ze zijn wel klein gebleven, een meter halen ze niet. Wel lekker undercover.
Kastje wat ik heb staat volgens mij ergens op de begin pagina’s van deze topic 🤔
-
-
IMG_2339.jpg IMG_2340.jpg bloei haren in de maak..sneller als ik dacht🤷🏼♂️
1 plantje heeft een beetje aparte bladvorming maar verder alles onder controle
- Likes 2
Comment
-
Nou je heb ze iedergeval geen water hoeven geven! 🙈🙈😂 ziet er verder wel lekker uit ondanks dat super waardeloze weer. Nu lekker na zomertje kijken of ze dik en groot willen worden!Smoke weed every day!
- Likes 1
Comment
-
IMG_2535.jpg IMG_2534.jpg zuuuw we zijn weer een aantal weekjes verder dus dacht laten we is kijken.
heb ik het verleden toch al aardig wat buiten plantjes versleten maar z’n korte compacte kanonnen heb ik nog nooit gehad.. voorheen altijd buiten planten gezet die ik als stek verkreeg. Dit dus m’n eerst AF of überhaupt een zaadje in de volle grond. Ik moet zeggen, ben niet ontevreden 🥲 volgend jaar ga ik een fem er in zetten kijken wat we dan krijgen.. want deze staan nu een week of 6 buiten volgens mij
- Likes 2
Comment
-
Morgen maar eens Microscoopje mee nemen, zag schimmel godnondesju. Dat weer ook he, je wordt er schijt ziek van en anders je planten wel. Hoop dat ze daar in het oosten weer snel wat vuurwerk afsteken en dat de wind gunstig draait zodat het hier maar weer snel mag opwarmen volgens de buurman. Top vent, heeft onlangs besloten om tijdens het fietsen een helm te dragen met lucht gaten en ook om een skibril ofzo op te zetten voor de “wind” schadelijke wind uit het oosten. Ben blij dat ik altijd ook in de zomer een onderbroek draag want je lacht je anders de ballen uit de broek met z’n figuur.
nou groetjes thoes
Comment
-
@Bo$wachter Let je goed op je dames,en vergeet het mondkapje niet op te zetten bij ze he.
Hebben ze straks ook nog cojona,zouw eeuwig zonde zijn,jaja het komt er weer aan 😄 met dank aan de usa en uk de hoax gaat op volle toeren verder.
Comment
-
stafford MS (vr. 53 / eigen zaak) / hersenoperatie (vr. 42, eigen zaak, fully bewust van de prikoorzaak + meteen na prik 2 in de overgang) /menstruatie problemen EVERYWHERE - ademnood, knallende koppijnen, zware longonstekingen en dan dat beruchte "Covid" (jab shit dus)... zijn geen woorden voor joh.
+ 1 !Last edited by vishaka; 31 August 2023, 05:11.
-
Herr Goebbels heeft zich iig daarboven weer kostelijk vermaakt met alle propaganda taferelen die zich hebben voorgedaan.
+1
-
-
IMG_2556.jpg de dames beginnen langzaam weg te rotten… zoals altijd buiten🥳
komende tijd effe wat vaker op bezoek want we zullen veel vroeger moeten oogsten als gewild🫠
IMG_2554.jpg
- Likes 1
Comment
-
Ik probeer mijn ongeoefende oog te trainen. Noem je dit rot? Ik zie een paar (mogelijk voortijdig) verschrompelde bloeiharen. Naar mijn idee niet alarmerend maar ik blijf je verslag nauwgezet volgen. Wat me verder opvalt zijn relatief dungezaaide trichomen.
-
Rot moet je zoeken door eens die toppen uit elkaar te trekken op plekken waarvan je weet/ziet dat daar amper lucht door heen komt. Zoals je ziet is het een aardige kegel van een top dus genoeg plekken om lekker weg te rotten. Zal volgende keer is betere fotos maken van hoe we op schimmel jacht gaan, als ik er aan denk😅 maar de wil is er iig!!
-
Ja dit soort toppen weet je gewoon zeker van dat ze gaan rotten op een bepaald moment, buiten is dat een garantie. Een van de redenen dat ik buiten niet meer kweek, maar de voornaamste blijft de geur icm met de mentaliteit hier van de buren.
Comment