Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x amnesia Zkittlez AF, SFV x Purps,Platinum Mimosa Cookies AF,Blue forest berry.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

billyboybennie klein en vol vind ik anno nu ook fijner, makkelijk te verplaatsen geen gezeik meer met regen en rot.

Ik moet wel eerlijk erbij zeggen op de fotos lijken ze kleiner dan ze daadwerkelijk zijn.

Van de amnesia zkittlez had ik ook niet veel verwacht had bar slechte zaden gekregen.

Geen mooie rijpe zaden met print,maar nog licht

De san fernando ga je nog waarderen aankomende weken,let maar op

Comment

• billyboybennie
      billyboybennie commented
      Editing a comment
      ik bedoel het niet negatief he als jij klein beter vind dan is dat zo en er is ook niks mis met kleintjes die geven vaak de beste wiet

billyboybennie die groeien nog wel een tijd door, de am/zkittlez doet precies wat door de breeder werd aangegeven.

De mimosa cookies is nog geen week oud en de overige 2 zijn geen autos.

De san fernando gaat x3 haar lengte in de bloei.
    dus daar ontkom ik zowiezo niet aan die gaat als nog na de 2meter +

Ik heb het zo gedaan dat ik precies eentje heb en de rest allang klaar is, dus mocht die lastige pottenkijker wat doen prima ben ik hem kwijdt maar heb ik de rest allang en veilig

het is meer een les en test en kijken wat gebeurd,gebeurd er niks staan volgend seizoen weer 5 grote dames daar zials van ouds.

Comment

Inmiddels zijn we weer een week verder,dus een kleine wekelijkse update weer.

1. Amnesia x Zkittlez Auto:
      Ze is blijven steken op 80cm,zat wel in het begin van de groei periode in de hitte golf.

Dit heeft uiteraard invloed gehad,maar al bij al alsnog een mooi plantje geworden.

2. San Fernando x The Valley Purps

begint zich mooi vol te ontwikkelen,en 9 vingerig blad aan te maken.
      binnekort gaat ze de 50l kuip in nog niet aan toegekomen.

3.Blue Forest Berry (Blue berry x Lion Sativa)

Deze is een stuk later gekiemd,dus loopt achter op de San fernando maar begint zich mooi te ontwikkelen.

4.Platinum Cookies x Mimosa Auto

Deze jonge dame gaat perfect,ze is nog geen 2weken oud,en begint zich goed te ontwikkelen.

ze is een double flower xl,dus groeit iets langer door en word wat groter dan de normale auto's.

Fotos 5 is het 9 vingerig blad van de san fernando valley.

Dit was hem weer beste mensen,en tot de volgende week weer.

Attached Files

Comment

• billyboybennie
        billyboybennie commented
        Editing a comment
        Ziet er lekker uit die amnesie

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uitπŸ‘Œ

billyboybennie ja ze begint steeds beter uit te zien,en te geuren ook.

Corleone1933 bedankt πŸ‘Œ

Comment

Een kleine update van 2 dames alvast,de rest zal ik morgen avond posten niet meer aan toegekomen helaas.

de amnesia zkittlez ze doet wat ze moet doen, het is geen xl variant.

en ben dit formaat wel gewend van fastbud zaden.

klein maar fijn zullen we maar zeggen.

De Fernado Valley x The Purps is flink aan het schieten dat zouw ook eens tijd worden.

De overige planten steekt de platinum Mimosa cookies er toch wel ver boven uit,wat een snelheid zit in dat plantje,maar dat komt morgen in de volgende post.

Hier de amnesia zkittlez en san ferando

Yuna
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

Comment

Zoals gisteren beloofd,hier het 2e deel.

Gisteren Haalde ik de platinum mimosa cookies aan ik zal 2 fotos posten van deze dame, de 1e foto was 03/07 en de 2e foto is vandaag 13/07 precies in 10 dagen tijdsbestek is dit plantje als een raket ontwikkeld.

De Jack herrer (af) Rode phenotype is ook ontkiemd (deze kleurt volledig rood in de bloei)

-De blue forest berry lijkt alles op zijn gemak te doen,een zeer mooie healty plant (blueberry x lion sativa)

Al krijg ik wel vaker de indruk,dat deze soort beter gedijd onder het binnen klimaat,en niet echt voor de buiten teelt geschikt is.

-Voeding
        kwa voeding is er niks speciaals,std plagron terra groei en bloei en green sensation.

-ph is constant 6.0 de gehele cyclus.
        -ec 1.4
        -nog een feitje de mimosa cookies is een auto xl variant,de amnesia zkittlez een normale af.

De dames krijgen dezelfde dosering en niet een halve zoals vaak word aangehaald voor autos.
        die tijd is voorbij bij de niewere soorten.

Genoeg geklets hier de rest van de fotos.

Foto 1-mimosa cookies xl 03/07
        foto 2-mimosa cookies xl 13/07
        foto 3-blue forest berry. 13/07
        foto 4-San Fernando Valley x The Purps.

Attached Files

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Die is inderdaad flink gegroeit in 10 dagen, zien er ook mooi groen uit, gaat helemaal goedkomen, suc6 Yuna

• billyboybennie
          billyboybennie commented
          Editing a comment
          Ziet er netjes uit worden wel volle bossen

Corleone1933 klopt is platinum mimosa cookies van growers choice, een gelimiteerde oplage,las vrijwel van de hele wereld positive revieuws en dat mensen echt de zaden na hun kweek hard in slaan.

Growers choice heb ik altijd goedde ervaringen gehad vind het zelf een van de betere breeders ook van nl bodem.

Zijn ind mooi groen je plant aflezen is het halve werk zeg ik altijd.

billyboybennie ja dat zowiezo de san fernando en blue forest berry moeten wel een goedde nazomer krijgen,zijn geen autos.

Comment

Daglicht foto:

Foto 1an Fernando valley x the purps.

Foto 2:de Blue forest berry begint haar naam eer aan te doen , ze krijgt de blauwe gloed.

Foto 3: is offtopic,het begin van de eerste mini meloen wat uit eindelijk een paar kg word per meloen.

Gr yuna
          Attached Files
          Last edited by Yuna; 17 July 2023, 00:39.

Comment

Hey super vet je meloen! Ben benieuwd hoe die word!? Verder lekker bezig nu hopen op een paar lekkere droge weken.
            Smoke weed every day!

Comment

chappie thnx, had er vorig jaar 7 gezet van,kroop letterlijk bijna over de gehele tuin heen.

Dit jaar 2 stuks in de volle grond, voeding krijgen ze plagron algra en ph 6.0 constant.

Merkte op vorig jaar al dat die met een constante ph van 6 zich veel sneller ontwikkelden,de meloenen waren ook voller en en iets groter op het eind.

Gr yuna

Comment

Mooi evenwichtig groen. En weinig tot geen vraatsporen. Dat is wel weer een voordeel van een relatief koeler klimaat.

Dit jaar hebben we ingezet op komkommers, paprika sperziebonen en tomaten. En boerenkool. Haha. Benieuwd of deze wintergroente de zinderende zomer zal overleven hier. In ieder geval weinig slakken en de rondfladderende koolwitjes laten de planten tot nu toe met rust.

Mooi die meloen(en). Dat gaan we volgend jaar ook proberen. Het zal nu wel te laat zijn om ze nog te planten. De prijzen van fruit vliegen hier dit jaar de pan uit. Je betaalt per kilo en niet per stuk. 4 a 5 euro voor een meloen, dat wordt toch een beetje te gek.

Comment

Whahaha en het is nog leuk om te doen ook! Aardbeien stekken aant maken zoveel mogelijk
                  druiven groeien
                  paprika,s beginnen te komen
                  overal tomaten
                  3 komkomerplanten
                  2 meloen planten
                  frambozen en jam ervan maken
                  spruiten
                  bonen
                  lekker aant hobbyen en heel veel aant leren over plantjes tuinieren πŸ§‘β€πŸŒΎ in de kas kweken en in de tuin allemaal net anders potten die vochtig blijven potten die net te klein zijn een erg interessant jaartje tot nu
                  Verder druk met autoflowers
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Smoke weed every day!

Comment

klos73 thanks,ja is nu te laat om ze nog te planten die meloenen.

De prijzen worden kunstmatig omhoog gehouden,net zoals de inflatie maar dat terzijden.

Van slakken etc heb ik al 3jaar geen last dankzij de egel familie die hier woont in de tuin.

chappie ziet er super uit, momenteel citroenen,bonen en meloenen enkel en een tabaks plant(boom inmiddels)
                    is een leuke hobby inderdaad.

Gezien je de kast al hebt, volgend jaar cocos grond gebruiken,ga je veel profijt van hebben de ontwikkeling gaat rappper,de planten worden forser en de groenten worden nog mooier en lekker.

Groetjes

Comment

Thanks voor de tip! heb soms best wel last dat me potten te lang nat blijven of gewoon te veel vocht vast houden wil er geen fan in doen wand dan stinkt het veel erger in me tuin! Had toch wel wat meer lucht erdoorheen zien gaan verder nog lekker aant experimenten met de kas werkt wel super z’n ding maar ben ook nog aant heen en weer rennen met me parasolletje op moment πŸ‘¨β€πŸŒΎπŸ˜‚
                      Smoke weed every day!

Comment

Zo weer tijd voor de wekelijkse update,gaat veel te snel, een week weer voorbij gevlogen.

-De San Fernando Valley x The Purps is flink het groeien.

-De Amnesia x Zkittlez is flink het bloeien,er werd wel eens geopperd dat Plagron Green Sensation de planten geel trok,dat is meer een fabel,gebruik het spul al verschillende keren en nog nooit heeft het me een plant geel getrokken.

De am x zkitllez af trekt wederom niet geel.

-De Blue Forest Berry schreeuwt voor een grotere pot, komende week maar even doen ergens tussendoor. (50liter)

-De Platinum Mimosa Cookies is letterlijk de lucht ingestegen en toont haar eerste bloeiharen.

-En de kleine rakker, dat is een Red Jack (rode jack herrer phenotype)

-De eerste meloen is ook gevormd.

Dat was hem weer dan.

Yuna

Attached Files

Comment

Bezig...
                        X