Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x amnesia Zkittlez AF, SFV x Purps,Platinum Mimosa Cookies AF,Blue forest berry.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ze kunnen ook groen zijn hoor.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

Comment

Vind dat paarse altijd erg geil,
      gaat lekker met je plantjes hoeveel meloenen heb je nu zitten dan!? Ik zoek elke dag maar groeit gewoon geen kut aan?! Bloemen zat maar meloenen? ๐Ÿ‰ niet te vinden ๐Ÿ™ˆ๐Ÿง๐Ÿง
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      Smoke weed every day!

Comment

chappie 4 in totaal,waarvan die op foto de eerste echte is.

Comment

4 meloenen ik ga weer zoeken๐Ÿ™ˆ๐Ÿฅน๐Ÿ‰๐Ÿ‰๐Ÿ‰๐Ÿ‰ ๐Ÿคฌ
          Smoke weed every day!

Comment

chappie ja ben benieuwd hoeveel het er worden,soms zijn ze zo klein dat je zowat niet waarneemt.

Comment

Dan toch een foto, waarvan ik zeker weet dat bijna niemand deze ervaring kan delen.

Waarom ik nooit schade heb van slakken etc, komt door me kleine vriend,deze kleine jongen was een baby en woont bijna 3jaar hier,helaas is destijds zijn moeder nooit meer terug gekomen.

2straten verder destijds overleden aangetroffen helaas,dus toen deze rakker opgevoed van kleins af aan welk behoorlijk tam is na mij toe.
              hij reageerd zelfs op zijn naam en komt tevoorschijn.

Ik heb een certificaat waardoor de egel ten alle tijden hier mag wonen en als soort van eigenaar word gezien.

-Ik wil dan ook nog eens op het HART drukken mocht er een egel bij je komen om alsjeblieft geen SLAKKEN KORRELS te strooien!!!!!

De egel eet de slak die de korrels eet waardoor de egel ook dood gaat.

-wil je de egel helpen,maak een bossig hoekje in je tuin van blad en wat plantjes waar ze lekker kunnen schravelen door.

-GEEF NOOIT MELK!!!!!!
              -maar vers kraanwater.
              -Geef enkel een kitten brok zoals Iams KITTEN.
              -geen natvoer of Egel voer!
              -nooit MEELWORMEN!!!!

Ja mensen ik ben een dieren vriend,het zijn geweldige beestjes.
              die het helaas erg moeilijk hebben.
              en veel goed doen voor je tuin.
              en de hobby, van de plantjes als het ware groente en fruit blijven ze af,dus daar hoef je niet bang voor te zijn๐Ÿ‘

Ik hoop dan ook dat deze post iets betekend en de mensen de egel helpen,die het erg moeilijk hebben helaas.

Gr Yuna
              Attached Files

Comment

• Yuna
                Yuna commented
                Editing a comment
                Rietslang egel voer is harstikke slecht, mede door de meelwormen en verkeerde waardes erin, de egel opvang is hier hard in verzet tegen.
                Maar je weet hoe het gaat met big million dollar companys he.

Maar we geven niet op๐Ÿ‘

Iams Kitten brok die is het beste voor de egel.

• Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Leuk niet onbelangrijk weetje!
                Niets als hedgehog love ๐Ÿ’˜
                Royal Canin moet dan wss ook wel werken?

• Yuna
                Yuna commented
                Editing a comment
                Rietslang ja,let er wel echter op hoe hoger het percentage vlees hoe beter de brok is voor de egel,dus een zo hoge mogelijke % vlees brok is het beste.

Hahah hoe heet die sonic!? Wel leuk zโ€™n huis egel!! Echte dieren vriend! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
              Smoke weed every day!

Comment

• Yuna
                Yuna commented
                Editing a comment
                Sinds dit jaar is er een tweede bij gekomen,ik gok een wijfje,die dus ook hier scharrelt door de tuin.

Ja als je je tuin afstaat aan ze dan ben je ind een dieren vriend,maargoed herrie maken kunnen ze ook en luidruchtig zijn,en eten ik vraag me soms af waar ze het laten al bij al pracht beesten, hoop plezier aan.
                Leukste is met de kat samen,dan lopen ze echt achter de kat aan die het prima vind en ze beschermd.

Een klein updatje weer, met een leuke niewe soort die binnekort gaat komen als vervanger wanneer de AmZkittlez omgaat.

De am zkittlez zal nog een 2 a 3 weken nodig hebben dan heeft ze 8 tot 9weken bloei erop.

Ze is redelijk klein gebleven,wellicht heeft de tropische hitte destijds een rol gespeeld,daar groeide ze immers gelijk in op.

(foto 1)

Ondanks alles is ze alsnog een mooi plantje geworden met mooie toppen,echter mocht je dit soortje zelf willen kweken buiten houd wel rekening dat ze Erg sterk Geurend is!๐Ÿ‘

De Mimosa Cookies,daar en tegen is een prachtige plant ook voor het oog,ze is vergeefs en kan goed tegen de hitte maar ook het koudere nattere klimaat,haar genetics zijn ook prima.

Ze toond dan ook haar eerste tekenen van de bloei,de plant had groter kunnen worden gezien ze een xl Variant is,echter is dit mijn Compleet eigen fout door haar in een 19liter gronest textiel pot te hebben gedaan,maar dat bederft de pret niet (foto 2)

-De Nieuwe Strain ๐Ÿ˜

ze is een hybride,en niet zomaar eentje haar genetica is:

-Miracle Alien Cookies X1
              -Alien Cookies F2 / Miracle 15

Beter bekend als MAC1 (auto variant)

Voor de mensen die niet weten wat mac 1 is,het is een van de sterkste soorten uit amerika in de top 5 aller tijden,we gaan het zien.

Dit was hem weer tot de volgende.

Yuna
              Attached Files
              Last edited by Yuna; 28 July 2023, 02:26.

Comment

Nouw mede hobbyisten,alleerst wat een Kร—t weer hebben we.

Helaas moest ik ook eraan geloven,de AmneesZkittlez liep naar haar eind toe.
                Een goeie 2+weken en ze was volledig klaar.

Ik merkte wat banaantjes op met puur geluk,na een grondige inspecte trof ik er 4 aan,die verwijderd.

En een paar dagen later zag ik weer niewe vormen,dus toen maar besloten om de Amnees om te hakken.

En de oogst te redden.

Was het een Herma, NEE is het antwoord.

Feminized zaden,zijn geen vrouwelijke zadsn dat terzijde.

Feminized zaden kunnen aan het eind van de bloei in de overlevings factor springen,waardoor ze als het ware haar zelf bestuift en je wat zaden krijgt. (Niet zoon ramp)en een veel voorkomend aspect,dit doet ze om het als ware zich alsnog voort te planten.
                ik was wat bezorgd na ze verwijderd te hebben,al snel niewe op te merken,vandaar de hak erin en de oogst gered en de andere dames.

Echter is het zo wanneer je de bananen aantreft duurd het 15dagen,en dan springen ze open de amnees moest 2+ weken nog dus risico niet genomen,ivm me andere planten ook nog.

billyboybennie ik ben de 2e ben benieuwd of er meer volgen nog.

Gr Yuna

Comment

• billyboybennie
                  billyboybennie commented
                  Editing a comment
                  Ik ben er zuur van vandaag gaat ze de kliko in ๐Ÿ˜€

• vishaka
                  vishaka commented
                  Editing a comment
                  Yuna guess what.. bij mij ilgt er een Blueberry in de kiem nu en ik zie het ook helemaal zitten

• Yuna
                  Yuna commented
                  Editing a comment
                  vishaka mijn blue forest berry, is een Blue berry x Lion Sativa.

Ben altijd wel fan geweest van de blue soortjes mooie planten altijd.

Hier de mac1 in de kiem,ik laat me verrassen.

Gr yuna

Yuna ik wil je niet tegenspreken, maar als het geen vrouwelijke zaden zijn en geen hermas. Dan blijft er maar een gender over(tenminste als je voor 1990 geboren bent, dus ik begin me een beetje zorgen te maken over u๐Ÿ˜†) hoe noem je het dan hybride morfianus zaden? Ik heb altijd geleerd dat voor bescherming een vrouwelijke cannabisplant sticky ickie aanmaakt voor zich te beschermen naarmate het weer afgaat? Die ruderalis he, zwaar apart.

Nu ben ik de weg kwijt, dat ben ik geregeld maar nu...... En dat onder de gp van spa!!!

Comment

• Yuna
                  Yuna commented
                  Editing a comment
                  Nou kunichika ik kan er wel om lachen, in onze tijd was het verwijfd zaad.
                  Natuurlijk zit er een heel proces achter,dat hoef ik je niet uit te leggen.

Maar de volle 100% is onmogelijk,zelfs met de manupilatie van de mens niet.

Het overlevings stukje speelt hier een rol zoals ik erboven ook aangaf.
                  Is niks mis mee nogmaals,gebeurd geregeld wel kut als je andere dames in de buurd zijn.

ode aan ouwe Space kees die wel een docu verdiend trouwens.

Niet enkel rudelaris genen (photo planten doen het ook)

Vandaar dat mensen soms een zaadje of 2 3 vinden (zaadjes kun je perfefct opkweken weer zonder zorgen.

En dan zoon denkwerk tijdens spa mooi circuit he,zelf ook vaker gereden.

Geniet ervan challas en tot de volgende weer

• Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Dat is duidelijk!! Ik ging vroeger wel eens racebrandstof halen in Friesland, voor een vader van een vriend van mij die een bepaald raceteam sponsorde. Ik had mijn adr certificaat en was dus veel goedkoper om ons even te laten karren. Altijd pitspassen en alles wat daarbij hoort. Flirten met de dochters van de aristocratische pannekoeken haha. En verder ben ik wel eens in de ardennen te vinden voor een ilegaal kampeerweekndje, met wat bezoeken aan oude gesloten leisteengroeves, en het genot van een broodje mitrailleur!!!! Mmmmmm

• Yuna
                  Yuna commented
                  Editing a comment
                  Kunichika dan weet ik al precies waar jij uithangt, staan ook nog hele oude voertuigen is niet veel meer van over helaas,was vroeger championen kwekerij en lang ervoor zat er zelfs een kluis in die is zelfs nog te zien.

Wel goed opassen daar zo loop je er en zo is het in elkaar gestort.

Als je wat verder erin duikt is er nog een oud nazi complex te vinden zeer interessant en redelijk intact,metaal detector is wel op zijn plaats kunt er nog veel spullen vinden.

Ik gok dat je het over e85 hebt? Ethanol mooi spul ind zelf ook op gereden.

Groetjes

Na bijna 2 weken is het wel tijd eens om de San fernando valley x the purps en mimosa cookies te delen.

De Sfv is inmiddels bijna zo hoog als ik zelf,bijna 1.80 m

Aller eerst wat een kut weer is het,zeker voor alle Auto growers onder ons die nu vol in de bloei zijn.
                is dit een regelrechte nachtmerrie.

Goed terugkomend op de dames, die dit vochtige klimaat wel waarderen,de 2 (Photo) planten vrolijk de lucht in stijgen.

De mimosa daarentegen is redelijk de hoogte in gestegen en het bloeien.
                zat meer potentie in, simpelweg een 19l luchtige kuip is te klein voor deze Xl variant.

De blue forest berry heeft nog een maandje groei tijd, en is dan ook in haar eindbestemming gezet een 65liter kuip.

Foto.1 Sfv x the purps.

Foto.2 Sfv x P Mimosa cookies samen.
                Attached Files
                Last edited by Yuna; 2 August 2023, 00:15.

Comment

Super๐Ÿ‘
                  Last edited by stafford; 10 August 2023, 17:59.

Comment

Hij mede growers, na een week tijd weer voor een update.

Even wat anders,zoals sommige al wisten ik ben een heel oud forum lid,ik ben Stafford ๐Ÿ˜€mijn oude account is ook weer actief,zoals jullie de reactie hierboven al kunnen lezen ook.

Gelukkig schijnt het zonnetje eindelijk weer eens, geniet van het weer mensen,hier volgen de foto's.

-De San Fernรกndez vallen purps is flink in formaat toegenomen
                    (foto 1)

-De Platinum Mimosa Cookies xl is flink in de bloei.
                    (foto2)

-De Blue Forest Berry,staat in haar eind pot 65liter en is inmiddels flink de hoogte het opzoeken.
                    (foto 3)

Attached Files

Comment

• Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      Nice, ziet er goed uit!!

• Yuna
                      Yuna commented
                      Editing a comment
                      Kunichika thnx ๐Ÿ‘

Haha lekker bezig ๐Ÿง‘โ€๐ŸŒพ laat die nazomer maar komen
                    zien er verder lekker gezond uit! Zie er ook nog een paar kleintjes leuk ik heb er ook nog 5 autoflower ontkiemd nu in de groei inmiddels dus laat dat lekkere weer maar komen!!
                    Smoke weed every day!

Comment

• Yuna
                      Yuna commented
                      Editing a comment
                      @chappie,ind hopelijk blijft het niet bij een weekje mooi weer.

Ik heb er ook nog 2 uitgezet, mimosa cookies auto.

En dit word vloeken voor de meeste die meelezen, een Gorilla Z Kittlez auto van barney farm.

Die kleine op de foto is een Red Jack Auto is daar tevens getopt gewoon eens proberen.

Yuna

chappie gezien je eerder vandaag kleintjes aanhaalde,dan speciaal nog een voor jouw.

Hier heb je de 2 overige mini's.

Dit worden ook de laatste voor 2023.

1x barneys farm Gorilla Z Kittlez auto
                    (ik weet ik vloek in de kerk nu met gorilla)

1x Platinum mimosa cookies Xl af,deze autoflower bevald me zo goed, dat ik er nog een wouw.

Yuna
                    Attached Files
                    Last edited by Yuna; 13 August 2023, 03:59.

Comment

• Bo$wachter
                      Bo$wachter commented
                      Editing a comment
                      Zijn die niet pas in november klaar ofzo?

• Yuna
                      Yuna commented
                      Editing a comment
                      eind oktober ergens ja zit je op 3maanden +
                  Bezig...
                  X