O ja autoflowers best volgens het schema de helft van de voeding doen zoals plagron aangeeft.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek, 2x dwarf Ryder AF, 1x white widow, 1x train wreck.
Collapse
X
-
Het heeft allemaal even geduurd maar tijd voor een update.
De RQS starter kit die ik gebruikte heeft het niet lang bij me volgehouden, nadat ik een slechte review schreef op de webshop waar ik de set had gekocht kreeg ik een mailtje en daarna een nieuwe starter set.
20 juni weer een poging gewaagd en nu zijn er 2 WW en 1 Northern light hun best aan het doen om groot en sterk te worden.
Ze staan in de Plagron Light mix, met onderop een laagje hydro korrels, en als voeding geef ik Bionova Autoflower Supermix (13ml/10liter water)
Last edited by Skanti; 14 July 2023, 12:01.
Comment
-
IMG_20230720_122346.jpg
White Widow 20 liter pot
IMG_20230720_122423.jpg
White Widow 15liter pot
IMG_20230720_122450.jpg
Northern Light 15liter.
Ik heb even terug gezocht en volgens mij zijn deze autoflowers vandaag 1 maand oud.Last edited by Skanti; 20 July 2023, 12:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yuna View PostVolgens mij heb je al de voorbloei erin ? Zien er prima uit verder.
pas op met lst als de bloei is begonnen,bij een autoflower,de stress resulteert dan in een mindere oogst.
gr yuna
- Likes 2
Comment
-
Halverwege week 5, ik ben toch blij dat ik in het voorjaar te lui was om de bonsai-overwinter-tent op te ruimen.
Als ik thuis ben staan ze buiten maar als het me te veel of te lang blijft regenen kan ik ze toch even droog zetten. Wellicht in dit stadium nog overbodig maar ik geef ze liever water met voeding dan alleen regenwater. Als ik niet thuis ben staan ze afhankelijk van de weersverwachting buiten of in de tent uiteraard met de deur en doorwaai raampjes open.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 1
Comment
-
Ja skanti het seizoen nu is grofweg erg kut om maar het maar meteen goed te verduidden.
De komende 2weken ziet er ook niet goed uit koud en nat.
Voor de autoflowers growers is dit wel de nachtmerrie.
Gezien de meeste nu volop bloeien,en dus nooit meer hun volle potentie gaan behalen.
Voor de niewe ronde kwekers is het wel super, perfecte klimaat voor de eerste weekjes groei.
Comment
-
Ben er bang voor nu in augustus word het grotendeels al 18graden enkel en nat nog.
Van de zomer gaan we niks meer zien,hoop ook dat september/oktober in iedergeval een stuk droger verloopt.
Ik ook nog een ronde,helaas verkeerde moment nu met de autos in bloei,maar goed kunnen we niks aan doen het weer bepaald.
-
Week 6,5
Vanochtend trof ik tussen 2 samen geplakte bladeren een rups aan, die heeft een vervroegde vliegles gekregen.
Verder gaat het volgens mij wel goed zo, de planten zijn volgens mij wel wat aan de kleine kant, de langste is 65cm in een 15liter pot, maar dat mag de pret niet drukken.
Gisteren ben ik voor het eerst in 15/16 jaar weer in een coffeeshop geweest, ik kon wel wat gebruiken om beter te slapen(weinig thc/high) . Er werd me NLX geadviseerd, nou heb ik dus ook al 15/16jaar niet geblowd én omdat ik gestopt ben met roken gebruikte ik een pijpje, maar na 3 hijsen was ik er al wel weer klaar mee. Toen ik in bed lag voelde ik de high opkomen maar die bleef mild, helaas gaf het me geen rust en heb er ook geen minuut eerder/langer/beter door geslapen.
Ik denk dat ik wat cbd auto zaden ga bestellen en nog een buiten rondje doe. Van de opbrengst wil ik dan olie gaan maken.
Verder ben ik op zolder in de was/cv-ruimte bezig met een droog/voorgroei-tent. De afzuiging zal via de niet meer in gebruik zijnde luchtafvoer van de mechanische ventilatie het huis verlaten.
Opmerkingen en vragen zijn altijd welkom.
Comment
Comment