Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek biscotti autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek biscotti autoflower

Korting op 420shop
    Goedemiddag, even voorstellen.

Ik ben spinazie en lees al een poosje mee op dit forum. Ik heb veel opgestoken en heb nu officieel aangemeld. Ik ben 31 jaar, Ik ben woonachtig in het noorden van Nederland en ben dit jaar vroeg begonnen zodat ik hopelijk 2 rondes kan draaien.

Ik heb groene vingers, van mijn opa en vader geërfd. Daarin tegen ben ik super impulsief, waardoor ik soms fouten maak die voorkomen hadden kunnen worden.

Ik kweek in mijn achtertuin, hier komt de hele dag zon en de temperatuur ligt gemiddeld wat hoger omdat er weinig wind staat. Daarnaast heb ik fijne buren, die van mijn hobby meegenieten.

Mijn passies zijn tuinieren, bezig zijn met mijn koivijver en verschillende sporten.

18 april zijn er 4 biscotti auto zaadjes de potten in gegaan. Ze zitten in potten van 8 en 12 liter, potgrond van de Intratuin gemengd met een paar handjes bloedmeel.

Op 26 april stonden de plantjes er zo voor!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Spinazie; 18 May 2023, 13:27.

De eerste weken was de temperatuur best aardig, de plantjes hadden het naar hun zin buiten. Ondanks de koude nachten zijn ze toch aardig gegroeid in de eerste weken. Deze weken was er voldoende zonlicht.

Zo stond het er op 6 mei bij!

Comment

We zijn nu een aantal weken verder, helaas veel bewolkte en regenachtige dagen. Dat is het nadeel van vroeg beginnen. De plantjes laten inmiddels hun eerste bloeihaardjes zien. Ondanks dat ze niet heel groot zijn, zien ze er gezond uit. De plantjes staan nog steeds buiten te genieten van het soms schaarse zonlicht.

De plantjes krijgen dagelijks ongeveer 500 ml water. Is afgezuurd met PH- en een halve dosis reguliere groene plantenvoeding van de Intratuin gemengd met 1/3 dosis pk 13/14 vanaf het moment dat ik de eerste bloeihaardjes zag.

Comment

De komende dagen gaat de temperatuur wat stijgen en laat het zonnetje zich wat vaker zien. Ik verwacht dan ook nog dat de plantjes nog wat gaan groeien. Tot nu toe ben ik tevreden met de mooie gezonde compacte plantjes!

Ik hou jullie op de hoogte ✅

Comment

Als kleine aanvulling op dit topic, vorig jaar mijn eerste kweekjes gedraaid en dit was aardig geslaagd. Impulsief als ik ben vorig jaar al op 20 februari gestart met mijn eerste kweek. Afgebloeid in mei en dit was het resultaat!
          Attached Files

Comment

Hier heb ik het mijn eerste kweekjes op gedaan. Het kan vast beter, maar dit lijkt goed te werken.

Attached Files

Comment

De 4 autoflowers die ik momenteel heb staan, zijn deze zaadjes.
              Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spinazie View Post
                Als kleine aanvulling op dit topic, vorig jaar mijn eerste kweekjes gedraaid en dit was aardig geslaagd. Impulsief als ik ben vorig jaar al op 20 februari gestart met mijn eerste kweek. Afgebloeid in mei en dit was het resultaat!
                Dat ziet er mooi uit

Comment

• Spinazie
                  Spinazie commented
                  Editing a comment
                  Dankjewel Noobie! Moet wel zeggen dat het vorig jaar vanaf half maart eigenlijk prachtig weer is geweest, dat kun je niet vergelijken met dit jaar.

Ze genieten van het zonnetje vandaag! ☀️☀️
                Attached Files

Comment

De eerste bloei haartjes zijn op de stam te zien.
                  Attached Files

Comment

Gisteren LST toegepast, vandaag wordt weer een fijne dag voor deze meiden!
                    Attached Files

Comment

Ziet er netjes uit, wat betreft Lst,de volgende keer moet je eens proberen met een planten draadje en dan gewoon aan het uiteinde vastmaken en het plantje schuin hangen,en laten gaan je zult versteld staan hoeveel effect dit op een auto heeft en hoeveel extra gewicht je hiermee behaald.

Comment

Zo heb ik het ongeveer gedaan Juna! Heb de hoofdtak naar beneden getrokken en vast gezet aan de pot!
                        Attached Files

Comment

Ze groeien goed, verder geen updates. ☀️👀
                          Attached Files

Comment

Zaai er voor de check eens eentje begin juni , die zal een stuk groter worden ! mark my words

Comment

Bezig...
                            X