Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghan kush+watermelon candy autos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik denk trouwens dat die bemeste grond(dcm)perfect is voor fems. en autoflower. Ik geef ze meestal de eerste 4/5 niks extras, vervolgens begin ik langzaam met de dosis op te voeren. En eerlijk gezegt toen ik nog op plagron-toeli kweekte was het altijd crap. Of te veel bemest of te weinig. Ik heb nog nooit zo'n mooi gekleurde bladeren te zien. Die afwijking is vast genetisch, ik heb tenminste nog nog nooit ergens gezien, gehoord of gelezen. Dat er 1,2 of 3vingerbladeren worden aangemaakt door bemeste grond. Verder heb ik wat witte vlekjes gezien, er zal wel een of ander beestje wat gegeten hebben of wat heeft lopen slijmen!! En het buigen van de hoofdstam is een knak geworden, welliswaar overnacht door de wind maar goed.
    DSC_4014.jpg DSC_4008.jpg DSC_4009.jpg DSC_4010.jpg DSC_4014.jpg

.
    Last edited by Kunichika; 2 July 2023, 19:44.

Comment

Het monster met de ingang naar wonderland is eindelijk echte bloeiverschijnselen aan het tonen. Het sprietje gaat gaat ook lekker door, ik had niet verwacht dat haar toppen iets zouden worden. Ik was ze helemaal vergeten binnen t zetten met de storm. Maar door het naar beneden binden van de plant is ze erg stevig geworden. Er was een tak 3kwart afgebroken, die heb ik weer vastgezet met een goeie ZHKH bondage. Waar duct-tape niet overal goed voor is. Het sprietje heeft het puur overleefd omdat ze nagenoeg geen blad heeft.
      DSC_4036.jpg DSC_4049.jpg

DSC_4042.jpg DSC_4043.jpg
      Last edited by Kunichika; 12 July 2023, 02:33.

Comment

Nette planten,sprietje ook

Comment

Zien er een beetje sipjes uit mogen wel wat zon hebben lekker aansterken altijd lastig balkon kweekje 👨‍🌾🌲
          Smoke weed every day!

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Jij bent echt een chappie, mij ln planten hebben er nog nooit zo nooit bij gestaan. De volle hangt een beetje slap omdat ze net een plons water hebben gehad!!!!

• Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Ja dat kan kunichika maar je bent ook nog jong en chappie maakt wel een punt, effe de dames er wat gelukkiger en vrolijker maken kan beter🙃🙂

Nadeel van een balkon he,kun je niet veel aan doen

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Mijn balkon is op het zuiden gesitueerd, 1,5na zonsopgang hen ik tot een uurtje of 2100uur de directe zon erop. Vele hier snappen het principe van volle zon niet eens. Maar dat is weer een ander verhaal. Wat is het nadeel van een balkon dan Yuna?

Kunichika je kan niet de planten zo verplaatsen zoals in een tuin, je bent bepertk ivm ruimte en pottenkijkers en de ergste van alle de klikspanen.

Dat bedoel ik met het nadeel van een balkon.

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ahhh zo, nou de beperkte ruimte vind ik perfect, mijn planten hoeven door het balkon niet groter te worden dan een meter. De volle plant was als ik haar had laten groeien zonder bonzai-banzai zeker 130cm geworden. Dat is me te hoog, ze is nu precies goed mooi veldje over de breedte van het balkon. Pottenkijkers ja dat is wel een soort van probleem. De planten zijn van de straat of nauwelijks zichtbaar door de heg van de buren. En de nsb-buurman doe elk jaar de politie belt is verhuist. Overigens heb ik elk jaar de polente op het balkon gehad en ik heb ze nog elk jaar mogen laten staat. Ik vind je eerste vraag wel een beetje raar😆😉 als ik een tuin had had ik ze natuurlijk daar geplaatst. Ben jij zo'n rijkerd die en een tuin en een redelijk groot balkon heeft🤫🤫🙀

Kunichika nou beter dat die nsber weg is he, rijke stinkerd? Ik heb wel een grote tuin ja dat is zo maar dat maakt me nog niet rijk haha.

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Dat was meer een soort van grapje, ik had er al 3emoticons bij geplaatst. Nu weet ik echt niet meer hoe ik duidelijk moet maken of het echt waar is een grapje of sarcastisch. Ik voel me een rijk man iig, mijn oom heeft in de jaren 80nog een huis gekocht die de gemeente wilde afbreken. 36000gulden als hij het verkoopt is hij percentueel gezien een rijk man

Haha had al door dat grapje is , ken mensen ouderen die hebben gekocht voor 18 duizend gulden en de woning (meeste hadden meerdere) verkocht voor 350/400k+ per stuk die lachen ind op hun oude dag.

Maar die tijd is ook voorbij dat stenen je rijk maakte althans hier in nederland.

Comment

• klos73
            klos73 commented
            Editing a comment
            Voordat je denkt dat iedereen automatisch rijk wordt van het kopen en verkopen van een woning: Het hangt behoorlijk af van het tijdstip van aankoop en het tijdstip van verkoop. Wij hebben onze eerste woning ruim 30 jaar in bezit gehad. Er is gedurende die tijd flink aan verbouwd. Bij verkoop hebben wij daar uiteindelijk niets mee verdiend. Maar goed, wij hebben daar wel 30 jaar gewoond en gewerkt. Dat is natuurlijk ook wel wat waard.

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ok dat hoor je niet vaak, dat als je al ruim 30jaar een huis bezit ook nog heb verbouwd en dan niks overhoud, zelfs ik in mijn appartement hen nu al een overwaarde van 50k en ik moet nog 12jaar. En als het zo doorgaat als de zeespiegel blijft stijgen dan zal 3kwart Nederland onder water komen te staan. Dan lach ik echt me lxl uit mijn broek. Het klimaat verandert nu eenmaal om de zoveel tijd, komt niet door de mens. Tenminste als ik even simpel nadenk; de laatste ijstijd is verdwenen door opwarming van de aarde. In die tijd waren ze blij dat ze door een blikseminslag een gebakken vogel konden eten. Of hebben die 'mensen' toen ook ervoor gezorgd dat de aarde opwarmde!? Met hun stiekeme vuurtjes!?

Die plant die je spriet noemt, dat is waarschijnlijk de afghan kush autoflower. Onbehandeld worden het (bij mij) planten met een relatief grote lengtegroei waarbij ze relatief smal blijven. Bij mij gingen ze na zo'n 30 dertig dagen bloeien. De resultaten zijn zeer wisselend. De twee kleinste heb ik na 3 weken in de volle grond gezet. Die zijn gezond maar klein gebleven. De drie grootste heb ik in een grote pot gezet. Die zijn als een raket doorgegroeid. Bij mij was de voorbemeste potgrond al na 20 dagen uitgeput en kregen ze verschijnselen van stikstof tekort. Bovendien is het kraanwater hier relatief basisch. PH 8. Sinds ik dat ontdekt heb (dankzij Yuna overigens) krijgen ze nu tot pH 6 aangezuurd kraanwater. Een van de planten ziet er zorgelijk uit en komt waarschijnlijk niet meer goed. De andere doet het wat beter. Een exemplaar is helemaal niet tot bloei gekomen. Ik ben benieuwd of die nog spontaan gaat bloeien met het korter worden van de dagen.

Rond 5 augustus zouden de planten oogstrijp moeten zijn. Althans volgens de opgave van sensiseeds.

Comment

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Dat sprietje is van wietzaadjes .nl huismerk, ze vertoonde in het begin al rare bladeren met 1 of 2 vingers heel vreemd allemaal. Toch blij dat ik er nog zo'n 20gr van af krijg.

Staan ze er nou al iets vrolijker bij man, of nog steeds wat sipjes ??
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

Ze hebben het niet overleefd, bad jujuu van een Nāga!!

Comment

Sipjes, dit is een exemplaar van buiten deze aarde!!! Zelfs in de regen danst ze!!!🥷🏼
              DSC_4169.jpg

Comment

• vishaka
                vishaka commented
                Editing a comment
                W O W !

• Yuna
                Yuna commented
                Editing a comment
                Mooi vol plantje,wel heel goed opassen nu met de vochtige toppen, autoflowers hebben heel snel rot erin.

Zoals ik herhaal elk voordeel heeft zijn nadeel,helaas is dit het grootste nadeel aan autos die zijn extra gevoelig.

Goed in de gaten houden elke dag👍 betere weer komt er gelukkig langzaam aan weer aan.

Hhhhjjhhh Na 3dagen volle regen heb ik ze nog zo'n 4dagen onder een zeiltje gehad. Dat was voldoende als het een beetje regende met een beetje wind. Maar helaas hier op balkon amplifeert de wind enigzins. En aangezien het flink hard heeft gewaterd en gewaaid heeft het eigenlijk geen nut gehad. Wel heb ik ze na vrijwel elke grote regenbui om het beurtje net binnen gezet bij den achterdeur. En de grote ventilator een aantal uren er volle gaaz opgezet. Dat heeft naar mijn mening toch wel geholpen.

De spriet is bijna klaar die verwacht ik deze week te oogsten, de ander doet nog steeds zijn ding doe zal nog wel een week of 4 moeten. wel heb ik deze semi-gelollipopt vandaag.

DSC_4224~2.jpg DSC_4226.jpg DSC_4234~2.jpg

Comment

De spriet heeft btw wel wat stormschade opgelopen. Vanaaf en morgen zouden weer wat onweersbuien in het zuiden rondwaren. Ik ben haar nu langzaam aan het knippen, maar denk dat ik haar wel nog een paar dagen laat staan!
                DSC_0006.jpg DSC_0005.jpg DSC_0008.jpg
                Attached Files

Comment

• stafford
                  stafford commented
                  Editing a comment
                  Om die hap, zal wel lekker ruiken daar he haha.

Die paar dagen gaan je niks meer extra opleveren,plantje is op haar eind.

Gr stafford (yuna)

Hee Stafford, de plant is mooi gezond gebleven, de trichomen zijn langzaam milky aan het worden. Ze kan nog wel een paar dagen. Ik moet de tent nog even kuisen, dan kan ik haar ophangen. Ze is inderdaad al ver op het eind. Vorige week een topje geoogst, die ga ik zo eens roken en proeven.
                DSC_0003.jpg DSC_0010.jpg

​​​​​

Comment

Bezig...
                X