Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghan kush+watermelon candy autos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afghan kush+watermelon candy autos

    Korting op 420shop
    Dit jaar een buitenkweek met deze bovenstaand rakkers. Zaterdag zijn ze boven het maaiveld komen piepen. Binnenkort even de potten wat opvullen dat ze weer mooi vol zijn. Een zaailing vertoont al direct kuren, erg geel de eerste blaadjes terwijl de lobblaadjes mooi groen zijn. Ik hoop dat de nieuwe aanmaak mooi groen is anders duurt het niet lang voor ik deze naar de eeuwige jachtvelden stuur.
    Last edited by Kunichika; 1 June 2023, 17:15.

    #2
    Oww sheisse de fotos vergeten bij de eerste post. We zijn weer een dagje verder, dit jaar voor de verandering eens een paar weken goed weer bij de zaailing fase. De schaduw is net pas op hen neergedaald. Zeer benieuwd wat het gaat geven dit jaar, het geel is blijkbaar vrij normaal bij zaailingen. Het word al wat meer groen zie ik nu.
    DSC_3809.jpg

    Comment


      #3
      Het groeit door, snel gaan we meer nieuwe aanwas zien elke dag. De hele rakker tja laat maar gaan zo. Ze krijgen genoeg directe zon hier op het balkon geen mm strek te zien, zo zie ik ze graag!!
      DSC_3840.jpg DSC_3839.jpg DSC_3841.jpg

      ​​​​​​

      Comment


        #4
        Voor wat zijn die snelbinders aan je pot?

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Je bedoelt tie-raps, die hen ik 3 of 4 gelden aan gemonteerd om als anker te fungeren om planten plat te leggen. Nu werk ik veel simpeler met planten-binddraad

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Nice

        #5
        Perfecte tijd om te starten nu , gelijk in de zon met die hap.

        Comment


          #6
          Ze hebben nog geen minuut binnen gestaan, alleen heb ik nog grote twijfels om de gele rakkers toch nog te vervangen. Ik krijg er geen goeie foto van gemaakt helaas. Ik zal het morgen nog eens proberen

          Comment


            #7
            Ik krijg de geelheid niet beter in beeld gezet, voor de oplettende kijker; een nieuw zaadje is ook al ontkiemt.
            DSC_3860.jpg

            Comment


            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              Maak je niet druk om die geel heid het is mooi fel groen daar hoort bij planten

            #8
            Welke aarde heb je gebruikt?

            Autoflowers altijd in de light mix zetten en de eerste 3 weken geen voeding geven!

            Afgezuurd water op ph 6.0.
            de gehele kweek.

            Bloei voeding kun je starten na die 3/4weken


            Comment


            • atmosphere1
              atmosphere1 commented
              Editing a comment
              Hangt ook nog af van het formaat van de plant en de hoeveelheid grond waarin ze staan!

            #9
            De andere zaaling gaat goed, het is dcm potgrond. Bloeivoeding geef ik pas de laatste 5/6weken van de kweek. Dit keer volle gaasss sugar royal, green sensation en dat nieuwe spul van plagron power buds heet dat geloof ik.

            Comment


              #10
              Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
              Ik krijg de geelheid niet beter in beeld gezet, ......
              Ik lees met belangstelling mee omdat ik ook 5x afghan kush AF in de aanbieding gekocht heb. Maar die gele, is dat nu de afghan kush of de watermelon candy?

              Comment


                #11
                Geen idee welke van de 2 dat is. De 2zaadjes in het zelfde glas laten ontkiemen. Dat zal straks wel duidelijk worden mischien, welke van de 2 het breedste blad gaat krijgen.

                Comment


                  #12
                  Ze zijn wat ielig naar mijn smaak, ik denk dat ik toch iets te weinig water heb gegeven de afgelopen warme dagen. Het is ook lastig zaailingen in 15l potten water te geven. De hele groeicyclus heeft een enorme knauw gehad. Ik verwacht dat dit buitenseizoen een beetje verneukt gaat zijn. 20gr per plant denk ik. Ik weet het is heel voorbarig. Maar sommige balderen hebben bovenin maar drie vingers en shit. Een van de 2 laat al lichte bloeiverschijnselen zien. Komende waterbeurt krijgen ze voor het eerst sugar royal mee, verder nog geen voeding. Sheisse
                  DSC_3886.jpg DSC_0000_BURST20230616203450468_COVER.jpg DSC_3887.jpg DSC_3890.jpg
                  ​​​​​​​
                  ​​​​​​​

                  Comment


                    #13
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
                    Ze zijn wat ielig naar mijn smaak,
                    ​​​​
                    Ja, ja, ze kunnen niet snel genoeg groot worden..... Ik vind het wel meevallen. Maar ik heb nog nauwelijks ervaring. Mijn 5 exemplaren Afghan Kush, gekiemd 28 mei, zijn beduidend kleiner.

                    Comment


                      #14
                      Ook autoflowers?

                      Comment


                        #15
                        Die van mij gaan sinds de hitte goed de lucht in, wiet zal er zijn, ook bij jou Kuni.
                        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
                        Hydro-met afjes-2022

                        Comment

                        Bezig...
                        X