Dit jaar een buitenkweek met deze bovenstaand rakkers. Zaterdag zijn ze boven het maaiveld komen piepen. Binnenkort even de potten wat opvullen dat ze weer mooi vol zijn. Een zaailing vertoont al direct kuren, erg geel de eerste blaadjes terwijl de lobblaadjes mooi groen zijn. Ik hoop dat de nieuwe aanmaak mooi groen is anders duurt het niet lang voor ik deze naar de eeuwige jachtvelden stuur.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afghan kush+watermelon candy autos
Collapse
X
-
Oww sheisse de fotos vergeten bij de eerste post. We zijn weer een dagje verder, dit jaar voor de verandering eens een paar weken goed weer bij de zaailing fase. De schaduw is net pas op hen neergedaald. Zeer benieuwd wat het gaat geven dit jaar, het geel is blijkbaar vrij normaal bij zaailingen. Het word al wat meer groen zie ik nu.
DSC_3809.jpg
- Likes 1
-
Het groeit door, snel gaan we meer nieuwe aanwas zien elke dag. De hele rakker tja laat maar gaan zo. Ze krijgen genoeg directe zon hier op het balkon geen mm strek te zien, zo zie ik ze graag!!
DSC_3840.jpg DSC_3839.jpg DSC_3841.jpg
- Likes 1
Comment
-
Ik krijg de geelheid niet beter in beeld gezet, voor de oplettende kijker; een nieuw zaadje is ook al ontkiemt.
DSC_3860.jpg
Comment
-
Ze zijn wat ielig naar mijn smaak, ik denk dat ik toch iets te weinig water heb gegeven de afgelopen warme dagen. Het is ook lastig zaailingen in 15l potten water te geven. De hele groeicyclus heeft een enorme knauw gehad. Ik verwacht dat dit buitenseizoen een beetje verneukt gaat zijn. 20gr per plant denk ik. Ik weet het is heel voorbarig. Maar sommige balderen hebben bovenin maar drie vingers en shit. Een van de 2 laat al lichte bloeiverschijnselen zien. Komende waterbeurt krijgen ze voor het eerst sugar royal mee, verder nog geen voeding. Sheisse
DSC_3886.jpg DSC_0000_BURST20230616203450468_COVER.jpg DSC_3887.jpg DSC_3890.jpg
- Likes 1
Comment
Comment