Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghan kush+watermelon candy autos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Niks mis mee,zien er gezond uit en het blijven auto flowers,beetje de normale af plant wat je bij jouw ziet.

    Ik heb ook wat autos, een is zoals bij jouw vergis je niet in dat kleintje dat kunnen leuke oogstjes alsnog worden uiteindelijk.

    En de ander die is gestrekt als een boompje en is een halve kop groter en fors breder.

    Zelfde soort zelfde pakje,zelfde voeding,zelfde pot formaat en grond.

    Je doet Er niks aan zelf verder de plant bepaald.

    Als je slimt bent kun je binnekort nieuwe kiemen dan kun je nog een ronde buiten draaien.

    Dan heb je toch een voorraadje weer voor komende winter.

    Gr

    Comment


      #17
      Ik denk dat water geven het probleem is, balkon op het zuiden, toren boven alles uit. Vorige zomers had ik betere planten. De weed komt me oren nog bijna niet uit. Binnekort veteranen-dag dan ga ik weer uitdelen aan oude makkers, ze kunnen niet wachten hebben ze verteld!!!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
        Ook autoflowers?
        Ja, autoflowers van Powerstrains. 5x. Ook onderling best wel grote verschillen. Terwijl de condities voor alle plantjes identiek zijn. Ik zal proberen deze week een referentiefoto te maken met een lengte schaal. Dat maakt het wat makkelijker vergelijken. De plantjes ogen overigens wel gezond hoor.

        Comment


          #19
          We zijn weer een tijdje verder. Qua voeding krijgen ze plagron grow en sugar royal. De sprietplant is nog steeds een sprietplant. Al kleine 2weken met bloeiverschijnselen, bij de andere plant nog geen bloei te bespeuren. Wel heb ik deze flink opengewerkt en wat platgelegd.
          DSC_3965.jpg DSC_3966.jpg DSC_3962.jpg

          Comment


            #20
            Klein zijn ze beide niet, de ene is brutaal maar beneden getrokken. En laat sinds vandaag bloei zien dus zei zal nog wel een week of 3 groeien. De andere iele is wel uitgegroeid met 66cm toch vrij groot. Voeding hebben ze gister pas voor het eerst gekregen. Maar nu ben ik aan het reageren op dingen die gewoon in mijn verslag staan. Dus het lijkt me verstandig billybob, dat je eerst eens even alles goed leest voordat je dingen gaat zeggen.

            Comment


              #21
              billyboybennie zijn niet klein,dit is nu typisch een echte autoflower die zich zo vormd.

              Plantjes zien er goed uit,ondanks wat ik me herriner met de probleempjes aan het begin.

              Comment


                #22
                De sprietpoamt is zowiezo raar, heel erg iel erg gesterkt, drie vinger bladeren die zich ook nog uitzichzelf oprollen. Heel vreemd allemaal. War zou LR2 hiervan vinden. Ik zal morgen even fotos maken van de casus.

                Comment


                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Nu begin ik toch te denken dat je een echte Billy-bob bent, kun je ook niks aan doen. Nogmaals, Ik heb de planten nog geen voeding gegeven, behalve gister

                #23
                Kunichika dcm potgrond is voor bemest voor 14 weken (100 dagen)

                Dus eigenlijk gaat de spruit tot het einde voeding opnemen.

                Waardoor bijvoeden overkill gaat worden omdat eigenlijk de gehele cyclus de A.f voorzien al word.

                Dus ergens heeft billyboybennie Het toch goed opglgemerkt.

                Ik vind het ook weer een apart iets trouwens van plagron, ik heb al vaker gezegd die lui moeten terug de boeken induiken.

                Green sensation is een4 in 1 maar tegelijkertijd komen ze met power buds, als je goed hebt opgelet zie je eigenlijk dat beiden producten vrijwel identiek zijn.

                Dus om 2 bloei additieven toe te voegen ik ben benieuwd ik zal het volgen.

                Ps greeN sensation werkt prima trouwens,weet wel het goedje trekt je planten geel ook uiteindelijk versneld wat overigens normaal is met dit goedje.

                Ben wel benieuwd hoe de power buds gaat reageren en het verschil zouw moeten maken.

                Wellicht leuk testje? 1plant green sensation en de ander beide en de verschillen (opmerken)

                gr yuna.






                Comment


                  #24
                  Moet ik nu pfff of ugg zeggen?

                  Comment


                    #25
                    Kunichika jezelf beter informeren over je bestaande producten

                    ik geef je alleen de tip mee ivm je grond,wat je ermee doet is helemaal aan jezelf.

                    Comment


                      #26
                      Dat de grond van dcm 100 dagen is voorbemest weet ik. ik zal jullie even beter informeren. De grond waar ik al 2jaar op kweek is zelfs 150dagen voorbemest. Ik en alle anderen die hierop kweken hebben nog nooit last gehad van te veel voeding door de potgrond. Een andere kweker die hierop kweekt voed binnen 3wekem al college gas, en deze gast heeft topopbrengsten. In een eerdere post zij jij dat je met rust zou laten, doe dat svp. Je zit ook net pas op het forum dus die weetjes zijn jou niet bekend

                      Voor de andere leden, ik vind nu zelfs 1 en 2 vinger bladeren en opgerolde bladeren. Echter krijg ik ze niet goed op de korrel. Fotos trekken ben ik erg slecht in. En mijn ander plantje is full as fuck, alleen die heb ik platgelegd en uit elkaar getrokken, daarom lijkt hij niet vol volgens een bepaalde inbreed-billy
                      DSC_3976.jpg DSC_3973.jpg

                      Comment


                        #27
                        Kunichika ik wil je niet tot last zijn,maar echter ben ik iemand van de oude garde, ik heb voor dit forum en de mensen heel veel betekend,door de jaren heen.

                        toen was 80% nog niet eens hier op dit forum

                        jammer dat je je gelijk dan commentaar leverd van ik ben hier langer dus ik weet het beter dan jouw, echter zit jij ind met fckt up planten nu en niet wij,ik zouw zeggen los het op en bewijs het tegendeel.

                        Ik weet precies wat er bij je verkeerd is het gaan,echter doet mijn mening er niet toe in jouw ogen.

                        Gr yuna

                        Comment


                        • Kunichika
                          Kunichika commented
                          Editing a comment
                          Ik heb het niet over jou Yuna jij zegt goeie dingen.

                        #28
                        Kunichika dan heb ik niks gezegd,kwam beetje zo over dat het na mij gericht was,maarja dat is social he.

                        Vat je al snel het anders op dan het bedoeld word.

                        Gr YUna

                        Comment


                          #29
                          Juist, vele mensen zien een reactie als een aanval. Terwijl het gewoon eens discussie is. En als je dan geen emoticon plaatst........!!! Afschaffen dat internet en gewoon weer mano a mano

                          Comment


                            #30
                            Helaas die tijd komt nooit meer terug in de huidige zombie beschaving.

                            Comment

                            Bezig...
                            X