Nu even een individueel verslag van de Turing AF. Ik lees weinig tot niets over deze variëteit op dit forum. Misschien omdat het maar een problematisch plantje is. Van de vijf zaden is er uiteindelijk maar een ontkiemt. En dat plantje was altijd een achterblijvertje vergeleken met de anderen. Precies 4 weken na ontkiemen is de plant gaan bloeien. Tijdens de bloei is de plant nog wel wat doorgegroeid maar het is geen plant geworden waarmee ik op dit forum lekker kan gaan opscheppen. Ik denk dat ie nog niet eens 30 cm haalt. Maar er zitten wel heel veel van die buds in. En zij ruikt ook best wel pittig voor zo'n klein opdondertje. Ik ben heel benieuwd of er nog wat rookbaars afkomt. Ze is tussen de 5 en 10 augustus "uitgerekend". Hieronder de ontwikkeling met tussenpozen van 10 a 11 dagen.
2023_06_01.jpg 2023_06_11.jpg 2023_07_01.jpg 2023_06_21.jpg 2023_07_12.jpg
Vroeger (toen alles beter was) had ik veel meer energie om in de fotografie te steken. Als oudere man ga ik nu liever voor een stevige couchlock dan moeizaam proberen de wielen steeds maar opnieuw uit te vinden. Toch heb ik de makro tent en lampen maar opgevist uit een van de verhuisdozen en met statief en macro objectief aan de slag gegaan. Het eerste resultaat valt niet eens tegen. Wie weet krijg ik een volgende keer meer inspiratie om nog beter mijn best te gaan doen. In ieder geval lijken de trichomen me nog "helder en transparant". Is het voldoende dat ik dit een keer per week check?
2023_07_14.jpg
2023_06_01.jpg 2023_06_11.jpg 2023_07_01.jpg 2023_06_21.jpg 2023_07_12.jpg
Vroeger (toen alles beter was) had ik veel meer energie om in de fotografie te steken. Als oudere man ga ik nu liever voor een stevige couchlock dan moeizaam proberen de wielen steeds maar opnieuw uit te vinden. Toch heb ik de makro tent en lampen maar opgevist uit een van de verhuisdozen en met statief en macro objectief aan de slag gegaan. Het eerste resultaat valt niet eens tegen. Wie weet krijg ik een volgende keer meer inspiratie om nog beter mijn best te gaan doen. In ieder geval lijken de trichomen me nog "helder en transparant". Is het voldoende dat ik dit een keer per week check?
2023_07_14.jpg
Comment