Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x gorilla glue autoflowers (stuifmeel verzamelen!?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x gorilla glue autoflowers (stuifmeel verzamelen!?)

    Korting op 420shop
    beste mede smoker,

    ik ben een beetje laat begonnen dit jaar 5x gorilla glue autoflowers die ik uit me wiet van vorige jaar heb gehaald.
    En geprobeerd deze groot te brengen en dat is gelukt.
    maar nou zag ik tot mijn verbazing dat er een mannetjes autoflower tussen zit.

    nu heb ik besloten om snel een kastje te bouwen en hem af te bloeien en het stuifmeel te verzamelen.
    iemand tips of tricks, trek nu telkens alle rijpe polletjes er af met een zakje eronder.

    heb zo ook een andere plant bestoven met me kwast,en ben nog 4 verschilende aant ontkiemen om later te te bestuiven,
    om toch te proberen verschillend autoflower zaad te krijgen
    heb er ook een polletje boven gedraaid tussen me vingers en het was net kerstmis

    wie weet hoe ik het beste de stuifmeel kan verzamelen en daarna opslaan voor een volgend jaar en moet ik de polletjes laten drogen of gelijk invriezen?
    of alle stuifmeel er uit kloppen zodat ik alleen stof heb of kan ik ze beter in het banaantje laten zitten en bewaren.

    weet niet of dit de juiste plek is om te vragen?
    maar wil er best een verslagje van bij houden hoe alles verloopt

    inmiddels nog 4 verschillende autoflowers ontkiemd zodat ik die kan bestuiven en zou kunnen kruisen en weer ander zaad krijg.
    big bang boven en vrouwlijk
    sweet zz "
    gorilla glue "
    royal cookie "

    bestoven met gorilla glue automatic
    ben benieuwd erg druk met polletje in de gaten houden zodat ik ze op tijd oogst voor ze leegvallen.

    zou snel paar fotootjes toevoegen.
    hoe alles eruitziet




    Smoke weed every day!

    #2
    Beste mede Smokers

    hier wat foto’s van de gorilla glue auto mannetjes plant
    en zijn hokkie probeer zoveel mogelijk stuifmeel te verzamelen zodat ik ze op verschillende manieren kan bewaren en verschillende standia zeg maar als ze nog net niet open zijn gesprongen maar wel helemaal rijp zal snel foto maken van wat er bestoven is.

    Elke twee uur druk met polletjes verzamelen net voor ze open gaan op net open zijn.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.
    Smoke weed every day!

    Comment


      #3
      Leuk projectje

      Comment


        #4
        Ja super leuk projectje hoop dat het gelukt is verschillende planten nu bestoven en apart gezet

        Nou heb ik ik een grote Palm boom en heb er eentje bij gekocht maar nu zag ik tot me verbazing dat de een mannetje is en de andere vrouwelijk nu dacht ik ook leuk. Kijken of we baby’s kunnen maken en ook hier ben ik erg benieuwd wat er gebeurt maar zit er iedergeval wel interessant uit

        zal straks effe fototje maken van de stoven plantjes
        en je ziet wel dat de haren iets verkleurd zijn die ik bestoven heb dus nu maar hopen

        👍🏻😮‍💨
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.
        Smoke weed every day!

        Comment


        • billyboybennie
          billyboybennie commented
          Editing a comment
          Dus eigenlijk ben jij een soort van planteninseminatie dokter? 🫵😂

        #5
        Whahah heb alleen niet z’n lange handschoen nodig 😂😂😂 wel leuk lukt volgens mij ook nog
        Smoke weed every day!

        Comment


        • billyboybennie
          billyboybennie commented
          Editing a comment
          Je zou denken van wel maar ik heb daar echt de ballen verstand van

        #6
        Wat ik me een beetje afvraag, hoe kan een autoflower nu mannelijk zijn. Slecht zaad?

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Zaad bestoven door hennep

        #7
        Heb 5 zaadjes van uit me gorilla glue autoflower wiet van vorige jaar gehaald tijdens jointje draaien en bewaard in de koelkast nu alle 5 kwamen boven en er zit toch echt een vol mannetje tussen.

        hij reageerde ook als een automatic plantje was best snel klaar a slachtsrijp

        nu verschillende planten met een kwastje bestoven en de zaad zakjes zitten er duidelijk. Nu netjes afbloeien en drogen

        gorilla glue x sweet zz auto
        gorilla glue x big bang auto
        gorilla glue x royal cookie auto
        gorilla glue x gorilla glue auto

        Zal zo effe fototje maken van de z’n vol zakje
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.
        Smoke weed every day!

        Comment


          #8
          Ben je niet van je stokje gegaan met al die zaadjes in je weed?

          Comment


            #9
            Rook toch geen wiet met zaadje.😂😮‍💨 En die zijn nog druk aant afbloeien en kan je zeggen dat de bestuiving gewerkt heeft overal dikke zakjes waar een zaadje in groeit dus nu netjes proberen af te bloeien en de zaadjes apart te houden soort bij soort
            heb verder al wel een gorilla gluetje klaar en die bevalt me prima lekker high en lang stoned 👌🏻😂
            Smoke weed every day!

            Comment


            • billyboybennie
              billyboybennie commented
              Editing a comment
              kan je mooi guerrilla kweken met al dat zaad XD

            #10
            Niets te klagen over die soort bubbelt teminste lekker lekkere compacte wiet komt er af en gewoon mooie topjes en al paar jaar zeer goede ervaring met auto flower gorilla gleu van royal queenseeds
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Smoke weed every day!

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Maar waar ben je nu mee bezig, je wilt stuifmeel verzamelen. En je wilt dat er goeie toppen vanaf komen. Wil niet nors of eigenwijs overkomen. Dat word hier nog wel eens gedacht namelijk. Ik vraag gewoon als mij iets niet duidelijk is. Wel een dikke plant man lekker!!!

            #11
            Das een gewone gorilla glue autoflower die is niet bestoven. Ja we moeten nog effe geduld hebben om de toppen met de zaadjes te laten zien. En ik moet natuurlijk ook wat te roken hebben

            Wiet met zaad rook ik niet! Denk dat je er koppijn van zou krijgen.
            heb ze apart staan en gelabeld wat wat is
            straks apart drogen voorzichtig en dan de zaadjes verzamelen

            bestuifing van de verschillende autoflowers is gelukt
            durf ze alleen nog niet te oogsten wil toch zo lang mogelijk wachten ivm met rijping van zaadjes
            en dat er toch nog steeds meer bolletjes met zaad bij komen

            dus er komen zaadjes aan

            gorilla glue x gorilla glue
            gorilla glue x royal cookie
            gorilla glue x big bang
            gorilla glue x sweet zz

            Ze moeten alleen nog even netjes afbloeien denk nog twee weekjes ofzo

            ben vooral lekker aant tuinieren 👨‍🌾
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.
            Smoke weed every day!

            Comment


              #12
              Je zou maar bij jou in de buurt wonen.
              jij bestuif de hele omg.
              Last edited by belladonna; 18 July 2023, 10:43.
              God was never on your side..

              Comment


                #13
                Al zou ik een zij tak bestuiven met een kwastje en de rest van de plant niet wil toch niet zeggen dat de hele plant bestoven is!? Maar alleen die toppen,zij tak zal zaadjes geven omdat dat bestoven is en de rest gewoon niet zeg maar? Iemand hier ervaring mee?!
                Smoke weed every day!

                Comment


                  #14
                  chappie al bestuif je een zijtak,mits het niet 100% is afgesloten, verplaats het nog met de lucht stuifmeel kan kms ver meewaaien, dus bv 5km verder op met een beetje pech heeft straks iemand ongewild zaden allemaal🤣

                  Je kan het doen maar beter binnen en zorgen dat de eerstw dagen dat stuifmeel geen kant op kan.

                  Comment


                  #15
                  Haha ja precies heb het mannetje apart gehouden en binnen gehaald stuifmeel erg voorzichtig mee gedaan de planten die ik wou bestuiven heb ik apart gezet en later in de kas gezet staan nu netjes af te bloeien en snap nu ineens kanichaki hele dikke wiet en toppen maar zit er zaad in!? Maar dat lijkt me toch niet lekker om te roken terwijl het hele mooie wiet is met zaad! 🧐😮‍💨🧑‍🌾
                  Smoke weed every day!

                  Comment


                  • belladonna
                    belladonna commented
                    Editing a comment
                    Ik heb hele dikke toppen zonder zaad
                Bezig...
                X