Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x gorilla glue autoflowers (stuifmeel verzamelen!?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nog effe geduld hebben maar hij valt bijna om! Hopen dat er lekkere gorilla glue aan groeit niet bestoven dus dat word me rokertje word gek van die parasol deze dagen! Probeer geen top rot te krijgen ๐Ÿ‘จโ€๐ŸŒพ๐ŸŒฒ
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Smoke weed every day!

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Als we dan toch gaan bashen, wat een smalle stam voor deze grote plant. Echt slecht man daar moet je toch echt wat aan gaan doen. Mijn bonzai plant van 6cm heeft een 2,5keer zo'n dikke stam als de jouwe. Pff echt slecht

    #17
    Nou er was al een zij takje afgebroken dus maar apart gehouden en nu controleren of er redelijke zaadjes in zitten!? Wel leuk dat het wel gelukt is nu de rest nog erg benieuwd ๐Ÿง๐Ÿ‘จโ€๐ŸŒพ
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Smoke weed every day!

    Comment


      #18
      Nou inmiddels een gorilla gleu autoflower klaar vol met zaad nu de andere soorten netjes gescheiden houden en die wiet kan je niet roken nee zit geen wiet meer aan over zaadje tot aan de stam toe volle zakjes met een zaadje erin ๐Ÿง‘โ€๐ŸŒพ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป wel leuk dat dat bestuiven gelukt is nu kijken of ze straks willen ontkiemen
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      Smoke weed every day!

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Zo te zien zijn die zaden nog lang niet rijp, die horen donker bruin te zijn, als ze groen zijn heb je te snel geoogst.

      #19
      Zijn wel bruin zit nog een zakje omheen zal ze binnenkort schoon maken alvast 5 in een glas wijn ster gegroet kijken of het al iets doet en heb een vraag aan allen van jullie wat zij. F1 planten!? ๐Ÿง‘โ€๐ŸŒพ๐Ÿง™
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Smoke weed every day!

      Comment


        #20
        Ja niet alles is mooi donker bruin maar de meeste zien er goed uit voor zover inmiddels gorilla glue zaadje en gorilla/sweet zz
        nog aant wachte op de gorilla/ big bang en de gorilla/royal koekie
        lukt aardig om alles netjes gescheiden te houden oogst ze gewoon om de beurt en droog ze om de beurt om alles gescheiden te houden netjes.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        Smoke weed every day!

        Comment


          #21
          Zo gauw ik GG lees wil ik al wegrennen. Om er vervolgens zaad van te maken zou ik er eerst ff 25000 stresstestjes overheen willen gooien.
          Beetje lastig met AF maar er bestaat weinig instabielere meuk dan bloody GG.

          โ€‹โ€‹Heil Herman.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Pas maar op de ke geen ban krijgt, met je heil heil, als ik het woord jood zeg werd ik meteen gebanned door de Fรผhrer van het forum!!!! D

          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Jamaar dat komt omdat jij pas sinds 88 grappig werd. Ik was dat al eerder met een hoogtepunt tussen 40-45.
            Eitje.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Die fahne hohe!!! 40-45 was ook een grote hoax net zoals nu rus-ukr. Er is maar een soort mensen rijk van geworden en ze hebben allemaal een grote neus. Eerst beginnen ze een oorlog dat ze hun fabrieken kunnen ombouwen om oorlogstuig te maken. Na de oorlog brachten ze zo iets als een hypotheek op de markt. En de pauperjoden werden naar de kampen gestuurd. Dat doen ze nu zelf in Zion, die arme moslims eerst in ghettos achter de muur ...... En dan huilen wat er met ze gebeurd is. Terwijl ze het nu zelf doen. 88 nee man ben sniper in Vietnam. Of bedoel je 88 in de zin van heil Adolf?

          #22
          Hey ouwe anzijnpissers,
          neem een bakkie en een Takkie
          dan zie je zโ€™n mannetje lopen in ze tuinbroek met een kwastje en een joint op ze lip lekker bezig te zijn met me plantjes is allemaal gewoon om te proberen en te leren en te kijken wat er van komt en wat er ontkiemd en hoe ik het bewaren moet
          zit hiero met duizende zaden wat toch ook best wel leuk is en wat ze gaan doen zien we wel weer

          me eerste zaadje is inmiddels boven kijken wat het word. Gewoon lekker hobbyen tuin๐Ÿ‘จโ€๐ŸŒพ

          verder altijd goede compacte wiet van gorilla glue
          dus we zien het wel.dit jaar weer lekker wietje

          verder groeit er eindelijk een meloentje๐Ÿฅน๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
          en heb ik veelvraten in me tuin allemaal rubsen ๐Ÿ˜ฎโ€๐Ÿ’จ
          weet alleen niet of ze ook wiet lusten maar ze eten als gekke.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 7 photos.
          Smoke weed every day!

          Comment


          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Je moet ff aftreksel maken van Trinidad scorpion en over je plantjes spuiten. Ist gauw klaar met die parasieten.Neem zelf ook een hapje voor t gevoel dat je pas echt leeft en flikker die GG weg voordat ie iemand zn zomer verneuqt.
            Ahja. En vergeet je tanden niet te poetsen met die joint op je lip want ik kan er niet nog meer mafketels op mn bagagedrager bij gebruiken.
            En die tuinbroek staat je ongetwijfeld net zo mooi als mij. Tuinbroeken en werklaarzen ftw!

            Gas op die kanarie.
        Bezig...
        X