Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 auto

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 auto

    Korting op 420shop
    In eerste instantie wou ik geen kweekverslag over mijn autoflowers doen maar ze gaan mooier als verwacht dus toch maar een kort verslag!

    Ik wou dit jaar eigelijk niks bij huis doen omdat vorig jaar alles weggehaald is,๐Ÿ˜“๐Ÿ˜… Gelukkig doet de woningbouw hier niks mee dus zit ik redelijk save! Ben dit jaar voordat ik ben gaan zaaien op gesprek geweest bij de woningbouw en ze weten dat ik dit jaar 4 plantjes heb. (Werd wel verzocht ze niet zo groot te laten worden als vorig jaar.) ๐Ÿ˜…

    Dus heb ik eind mei gekozen voor autoflowers, normaal ben ik zelf niet zo'n van van autoflowers en vind ik ze maar saai...... maar hey beter iets als niets!

    25 mei waren de dames boven en ze zijn inmiddels toppen aan het maken.

    1x bloody skunk auto (+-40 cm hoog)
    2x banana punch auto (beide +- 110 cm hoog)
    1x Green crack auto (+-115 cm hoog)

    Ik heb een klein beetje LST toegevoegd en denk dat dit wel helpt om extra licht tussen de toppen te verdelen. Tot zover ben ik zeer tevreden over de dames behalve over de bloody skunk!

    Ook moet ik toegeven dat ze eigelijk in te kleine potten staan (12 liter emmers) alleen de green crack staat in een 18 liter emmer.
    Attached Files
  • Answer selected by Saakie at 2 August 2023, 07:53.

    Saakie dat is ind altijd een uitdaging.

    De sterkste plant voor ons klimaat buiten is toch wel de frisian dew,gevolgd door de blue forest berry.

    Ik zet nog 2autos uit ook, perfect klimaat nu gevolgd door de zon beter kun je het niet hebben๐Ÿ‘

    Comment


    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Ik heb de frisian duck staan (photo) die heeft nog geen last van rot

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Zitten daar al toppen in dan ??

    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      Dat is logisch ook, die hebben nog geen toppen van natuurlijke wijzs, dat gebeurd langzaam aan eind deze maand/begin september dat ze omschakelen na de bloei (photo)

      Maar je verduisterd ze dus loopt voor inderdaad,paar weken

    #2
    Het lijkt dat de foto's in het vorige bericht niet werken dus hier even een paar recente
    Attached Files

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      de banana Punch en green crack zijn mooie planten

    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Het valt mij mee hoe ze geworden zijn, ik kweek zelf liever gewone planten. Maar die optie was er niet bij mijn eigen huis.๐Ÿคฃ

    #3
    Ziet er goed uit man! Werk wel lekker hรจ zโ€™n kastje zou alleen de potten van de grond afhalen ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿปโ˜€๏ธ en leuk dat die bloody zo bloody is! Zal wel lekker smaken straks
    Smoke weed every day!

    Comment


    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Ze gaan opzich lekker, de kas helpt zeker.
      vlVind autoflowers alleen te klein normaal๐Ÿคฃ. Ik hou van monster planten, maar dat is hier helaas geen optie.

      De bloodie ziet er geweldig uit! Maar had gehoopt dat die wat groten zou worden.

      Waarom de potten van de grond halen?

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik ben geen fan van dit soort kaasjes. Hen je een ruik waar goed de zon om staat. Ga je van dat dikke plastisch erover spannen. En resultaat van die palmboom plantjes, wat je naar 3weken al moet gaan ondersteunen. Echt jammer

    #4
    Mss met je kleine potjes dat je ze maar saai vindt? Gaan wel lekker, lijken wel iets gestrekt iets te warm in je buitentent? Bloody Skunk maakt geen zijtakken aan bloody hell
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      De potjes zijn inderdaad wat klein, volgend jaar neem ik grotere potten.
      Ze lijken inderdaad wat gestrekt, de warmte in de kas is inderdaad hoog als de zon goed schijnt. Durf ze alleen niet goed erbuiten te zetten, omdat ik vorig jaar alle planten kwijt was.

      Ik vind de bloody skunk een super mooie plant om te zien alleen jammer dat die zo klein is gebleven

    #5
    Potten van de grond vinden je wortels lekker grond is altijd koud!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Smoke weed every day!

    Comment


      #6
      De toppen komen er nu toch echt lekker in ondanks het slechtere weer!

      Nu zie ik wel al veel blad verkleuren iemand een idee waarom en wat ik eraan kan doen?
      Attached Files

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Geef je al voeding, anders zou ik dat gaan doen, kan ook zijn dat ze te droog staan.

      • Saakie
        Saakie commented
        Editing a comment
        Ik geef ze bac organic bloom en bac organic pk boost. Ik geef ze wel om de dag water ipv elke dag misschien dat dat het is! Ik ga dagelijks proberen

      #7
      Of te nat.potten drogen niet zo goed in je kas dus blijven nat waardoor je planten vergele omdat ze constant natte voeten hebben en erg dik die paarse plant ben benieuwd of die lekker smaakt ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿง‘โ€๐ŸŒพ
      Smoke weed every day!

      Comment


      • Saakie
        Saakie commented
        Editing a comment
        Te nat staan ze zeker niet, ze krijgen om de dag water en er zitten gaten onderin de potten.

        De bloody skunk is idd erg mooi maar helaas erg klein. Ook zeker benieuwd hoe die gaat smaken.

      #8
      Helaas vandaag toprot gevonden in beide banana punch toppen gelijk verwijderd!

      Ramen en deuren staan altijd open voor extra verse lucht.
      Attached Files

      Comment


        #9
        Houw je niet tegen met dit weer, nog 2weken en dan komt het droge weer gelukkig weer.

        Ps je mag je grote planten wel wat meer voeding geven gaan zijn geel het trekken dus verhogen.

        Yuna

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Ik ga vanaf vandaag de voeding verdubbelen! Ik gaf ze de helft van de aangeraden hoeveelheid want ik lees op veel plakken dat een autoflower naar de helft van de voeding nodig is.....

        #10
        Saakie dat klopt inderdaad,wel is het zo dat het afhangt welke soort je kweekt en is ze een xl auto? Gezien het formaat is ze 100% een Xl variant.

        Ik heb ook Xl varianten hier, die krijgen gewoon de normale dosis voeding als de photos.
        en niet de helft.

        Yuna

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Zijn gewone varianten ik doe normaal geen auto flowers maar vond ze ook al vrij groot worden ๐Ÿ˜† ik geef ze nu de gewone dosering voeding, helaas vandaag weer toppen eruit geknipt. We zien wel wat er over blijft.

        #11
        Saakie ik dacht ook dit jaar doen we het anders,me amnesia Zkittlez moest ik al 2weken te vroeg oogsten (autoflower)

        Me andere autoflower is de bloei in geschoten vorige week.

        de 2 photos die gaan probleem loos de hoogte en breedte in.

        Abnormaal hard met dit weer,zitten al tegen de 1.75+ aan en de bloei moet nog komen dus zal wel 2.30 /2.50 worden๐Ÿ˜…

        Ik zet er nog 2 autos bij om weer op 5 te zitten, ik wacht tot na deze week dan word het weer een stuk beter en droger.

        Groetjes

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Het weer dit jaar werkt ook gewoon niet meer, maar dat is het nadeel van buiten kweken.

          Hier besloten 1 van de banana punch plat te gooien vind er dagelijks zoveel rot in dat het zonde is dat ik der laat staan (ze gaat in de olie denk ik).

          De andere 2 doen het zover prima.

          Mijn photos doen het tot nu ook gewoon goed, die help ik in de bloei staan nu al flink in de toppen๐Ÿ˜€ hopen dat daar geen rot in komt! Zou erg zonde zijn, vorig jaar zijn ze me afgepakt dus hoop toch echt erop dat dit jaar kan oogsten haha

        #12
        Saakie dat is ind altijd een uitdaging.

        De sterkste plant voor ons klimaat buiten is toch wel de frisian dew,gevolgd door de blue forest berry.

        Ik zet nog 2autos uit ook, perfect klimaat nu gevolgd door de zon beter kun je het niet hebben๐Ÿ‘

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Ik heb de frisian duck staan (photo) die heeft nog geen last van rot

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Zitten daar al toppen in dan ??

        • Yuna
          Yuna commented
          Editing a comment
          Dat is logisch ook, die hebben nog geen toppen van natuurlijke wijzs, dat gebeurd langzaam aan eind deze maand/begin september dat ze omschakelen na de bloei (photo)

          Maar je verduisterd ze dus loopt voor inderdaad,paar weken

        #13
        Bas Haze Yuna ik verduister mijn photo planten dus ja er zitten al toppen in.
        Attached Files

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ow ja dat kan ook nog
      Bezig...
      X