Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Staff's Buitenkweek 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ja beetje wel de standaard voor de meeste auto's kwa hoogte, hier geen last gehad van rot afkloppen,(ik weet dat autoflowers veel gevoeliger zijn) dan niet auto's ervoor.

    Dit was echt een ramp seizoen, tussen nu en 2 weken zullen alle planten het bloeien zijn al op de natuurlijke manier.

    hopelijk blijft de regen ons nog even bespaard.

    Comment


      #17
      Ik ben eens het jd fora gaan doorspitten na mijn eigen verleden,het verbaasde me dan ook dat ii nog foto's kon terug zien van 14 jaar geleden.

      en wat een tijd en Monster planten en geweldige mensen waren dat,ja vroeger was alles beter mensen,je zouw bijn de tijd van toen weer willen overdoen.

      Wellicht leek het me leuk om eens te delen de tijd van toen met de mensen van het heden,een klein stukje impressie vanuit het verleden van mij zelf.

      Hier wat buiten planten uit 2010 en 1 binnen foto ook uit dat jaargetal.

      -Santa Maria de echte genetica!! stek destijds.
      -Jamaica pure landras sativa.
      -en blackjack als ik me niet vergis.

      DIt motiveerd me precies om in 2025 een soort gelijk resultaat weer te gaan neerzetten (y)
      geen kleine auto flower plantjes,maar gewoon oldschool hardcore genetica en planten.

      Veel kijk plezier,want dat zul je gegarandeerd gaan hebben😁






      Attached Files

      Comment


      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        De mooie en goude oude tijd
        Kijken in hoever het niewe seizoen het toelaat,en of alles na te bootsen nog is na
        net zoals toen en toe te passen.

        vishaka dat moet de roeping zijn

        Babz ja dat was heel mooi toen,elk jaar had je zo een feest (maar het oogst feest was wel heel veel werk) met dat schaartje.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Dat ziet er goed uit stafford, heb ook van die grote bomen gehad, kijk maar eens in mijn verslag van 2020, https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ar-buiten-2020, dat knippen op het eind is inderdaad een flinke bezigheid.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Corleone1933 heb ik gezien was een goedde 2 hele was een mooie run.

        Groet staff

      #18
      Dat zijn nog eens joekels.. Wtf

      Comment


      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Ofniet dan, dat is wat anders als tegenwoordig allemaal he

      #19
      Babz speciaal voor jouw dan,

      120/120/2 (mammoth)

      Met een spider farmer G3000-(300W​)

      kwa medium ff kijken of cocos of rekken met mapito.
      Attached Files

      Comment


        #20
        Buiten, kleine update niks spannends,ben er weinig mee bezig en autoflowers dat is het voor mij (nog) steeds totaal niet, dit zullen ook de laatste zijn die er hebben gestaan

        De do-si-dos punch heeft wel de meter aangetikt nu,perfecte klimaat wat buiten planten eigenlijk nodig hebben nu,enkel veel en veels te laat.
        maar dit soortje blijft toch wel een van me favorieten,makkelijk,weinig omkijken na en perfecte bud/blad verhouding waar je echt prachtige buds van krijgt,en nog een pluspunt, deze soort heeft vrijwel nihil last van rot,zelfs in de herfst heb je vrijwel tot niks te vrezen.

        De hoofdpijn plant,die uit de markt is en totaal niet wouw,daar heb ik me op gefocust.

        En wonder boven wonder heb ik haar alsnog aan de zet gekregen tot het groeien en gezond ontwikkelen.

        Ze is niet groot,maar vormt zich wel voor nu uitstekend.

        De autoflowers ,dat blijven autoflowers ook de laatste keer
        de braindamage heb ik getopt opzettelijk kijken of het wat doet.


        ​​​​​​Dat was hem weer
        Attached Files

        Comment


          #21
          Do-si-dos punch, je hoort het vaak toppen remt de groei,met die uitspraak en stelling,was ik het nooit eens.

          Toppen bevorderd juist de groei,omdat je de hoofdtop afremt,gaat de plant juist energie stoppen om zich rondom te ontwikkelen.
          Wat je plant in positieve zin dus flink juist laat toenemen in groei en ontwikkeling rondom voor een korte tijd,dus ik denk dat de stelling dan ook nooit echt correct is geweest.

          Nu,5dagen later de do-si-dos punch,op de foto is het niet echt goed te zien,maar kijk eens even na de autoflower ervoor dan zie je gelijk het idee en hoe rap deze dame is toegenomen, de auto lijkt wel een 10cm plantje erbij.
          Ben ik kwa omvang helemaal tevreden,Nee
          want het weer heeft lang niet meegewerkt maar al bij al mag ik niet klagen nu met haar.
          Attached Files

          Comment


          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Wat ik heb gelezen over toppen is dat het idd de groei (tijdelijk) kan vertragen(want stress) maar dat het de plant dwingt meer in de breedte te groeien.
            Plus wat jij zegt Staff, de plant verdeeld haar energie beter.

          #22
          Babz daarom, een grotere plant ervaart er vrijwel geen stress van met minimaal 6 internodes.

          Eigenlijk houd je haar voor de gek,en forceer je juist de groei.

          Maargoed ben blij als het klaar is weer het buiten seizoen.

          heb je een prive bericht gestuurd

          Comment


            #23
            De laatste mooie dagen helaas zijn aangebroken,het weer gaat goed omslaan na veel nattigheid en koude en met nachten al die onder de 10 graden gaan komen.

            Aan alle buitenkwekers alvast gecondoleerd in de strijd met rot die komen gaat🫡

            Goed,de Blue zushi is toch wel me favoriet dit is een perfect soort voor binnen in een tent of kleinere ruimtes waar je er meer kan van zetten dan elders, geen wijde bushi maar een perfecte verhouding, precies zoals de blue zushis voorheen die ik eerder had,inmiddels toch 1meter aangetikt met de bloem erin.
            best indruk wekkend in zoon korte tijd dat ze aardig zo groot nog is geworden.
            ze was ook pas erg laat geplant.

            De dosidos punch is toch redelijk groot nog geworden en een forse plant geworden en zit op de 1.20meter al ik gok dat de groei gaat remmen wellicht zal ze nog een 10cm toenemen de bloei is ook bij haar gestart

            De autoflowers dat blijven auto flowers leuk om te zien maar ook de laatste keer buiten.
            De guerillac cookies gaat nu na week 7 mooie wiet ruikt heerlijk (soms merk je scenten van bubblegum geur op)
            maar indrukwekkend kwa omvang totaal niet.
            elke dag nu controleren de toppen en het blad op dauw en rot (vooral verdorderde blaadjes) tot nu toe alles perfect nog.

            Nou dat was hem weer.

            Attached Files

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Volgend jaar weer gewoon foto periods of een binnenronde, we gaan het zien.

            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Ik heb geen afdak in het bos gemaakt 😅 maar ik zal eens wat bouwen daar. Valt vast niet op🥹

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Bordje van staatsbosbeheer op het bouwsel en klaar is kees.

            #24
            Corleone1933 volgend jaar zet ik gewoon 5 normale Mac & cheese of in die trend elk in een 50l kuip en ze laten gaan.

            Binnen ga ik over 2 weken doen, lang geleden inmiddels,maar het bleef kriebelen.
            heb de complete set up van spider farmer dus echt alles.

            Comment


            • Gps
              Gps commented
              Editing a comment
              Beetje late reactie, maar ik heb meerdere ervaren kwekers gesproken, en die verduisteren allemaal.
              Ze doen dat door hun planten binnen in een schuur te zetten.

              Een lamp er boven hangen ? Dat mag dan wel een flinke lamp zijn, met planten van 2 meter...

              Misschien lukt dat met autoflowers, maar ik zie niet hoe je dat me niet auto's wil gaan doen.

              Zelfs dit jaar is mijn Frisian dew of Passion nr1 al 2 meter hoog.

            • stafford
              stafford commented
              Editing a comment
              Gps kan prima joh 2meter ofniet maakt niet uit

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              In grote bak met scrognet erboven, alle toppen op dezelfde hoogte, kan er ook makkelijk een lamp boven.

            #25
            Alle auto's zijn weg, 1 vond de koude niks en is stil gaan staan.

            De 2 andere je raad het al een had witte vlekken en een had rot.

            De photo planten die gaan als een raket,die kampen nergens mee en ook niet de eerdere temp verschillen.

            De blue zushi is dit jaar toch me favoriet,wat een pracht plantje,als ik deze eerder had gezet in een kuip was dit echt een monster geworden.
            -Veel bud opbouw/weinig blad
            -perfecte opbouw.
            -en wat een heerlijke geur,lang geleden dat ik zo iets unieks heb meegemaakt.

            De do-si-dos punch is toch nog een fix exemplaar geworden ze is 1.30 en flink breed ontwikkeld.

            Helaas is de bloei erg laat begonnen dit jaar,en zie na het weekend het weer heel erg somber eruit weer.

            Dit was alweer een kut buiten kweek jaar.



            Attached Files

            Comment


              #26
              Heb je al gekapt stafford? Ik heb twee takken geknipt vast die beginnende rot hadden, maar de rest staat nog lekker te bloeien. Compact en harde kleine topjes. Niet de vuistgrote appels die ik had willen zien 😂. Hoe zijn jouw bloemetjes tot
              nu toe?

              Comment


              • stafford
                stafford commented
                Editing a comment
                Alle auto's enkel, deze 2 mogen zolang het weer het toelaat en ze nergens last van hebben staan blijven zo lang mogelijk nog.
                Dit zijn ook geen auto's maar beiden photo.

                De blue zushi maakt wel echt ziekelijke bedekte hars toppen aan,lang geleden dat ik dit zag buiten met een plant, zal straks eens proberen een goedde foto te schieten ervan.

                De do si dos punch gaat ook goed,maar begint last te krijgen van haar eigen gewicht.

                Beiden mogen nog wel wat weken helaas.
                Tot november de 1e week

              #27
              Ben zelf gestopt met buiten kweken vanwege het weer en ook vanwege alle gezanik wat je krijgt.
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


              • stafford
                stafford commented
                Editing a comment
                Je kunt beter binnen kweken,veel leuker geen gezeik en gesleep met de potten en telkens druk maken als flink gaat regenen/waaien en pottenkijkers inderdaad.

                En het gaat nog een stuk sneller ook

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Stealth is wealth.

              • stafford
                stafford commented
                Editing a comment
                Precies dat dus

              #28
              FiveFingerFreak

              Blue zushi eerste 2 foto's.
              Do si dos punch laatste.

              Moeten 5weken nog beiden😅
              Kijken tot hoever ze komen.
              Attached Files
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Sztuur maar een stoppie.

              • FiveFingerFreak
                FiveFingerFreak commented
                Editing a comment
                “Je moet haar hebben gerookt dan snap je waarom” dat klinkt als een uitnodiging. 💚
                Maar alle gekheid terzijde, heb in t bericht afdakje voor de wiet ook wat updates geplaatst met wat trichoomclose ups. Ik laat ze ook nog even staan. Maar dat worden geen vijf weken meer 😂
                Afghaan is vrijwel all milky. Die mag nog een week of twee. OG lush loopt nog erg achter, die laat ik nog effe langer staan. De Cream caramel cbd is voor 85% milky, rest nog helder, die blijft ook nog een week of drie.

              • stafford
                stafford commented
                Editing a comment
                Lang geleden deden we dit,was eigenlijk standaard mensen van hier kwamen bij een iedereen nam wat wiet mee en zaad en dan had je gewoon een top dag,de meeste konden elkaar ook wel door het forum en buiten het forum om door dat soort momenten.
                Was een mooie tijd.

                @Rreppellsteeltjam geen probleem

                FiveFingerFreak ze mogen het afmaken,is het droog staan ze lekker in dat laatste beetje zon, is het nat onder het afdak en in de koude in de stal werkt prima.

                Maar wellicht zal dit tevens ook, me laatste buiten kweek zijn.

              #29
              Het laatste plantje staat gewoon nog steeds op haar plek,wederom rot vrij net zoals voorgaand.
              ​​​​​dosi-si-dos x punch
              (Advanced Seeds x Zamnesia)
              dit is toch wel in mijn optiek samen met de frisian dew de buitenplant voor ons klimaat.

              -De blue zushi was toch wat gevoeliger die is om.
              Maar wat een heerlijke toppen dat maakt alles goed.

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Binnen is veel beter en dat gaat al lekker zo te zien!

              • FiveFingerFreak
                FiveFingerFreak commented
                Editing a comment
                Kleine plakkerige topjes, niet zo veel, wel zo lekker! Mocht er zaad over zijn, dan wil ik wel wat ruilen met je, wil die plant van je wel eens proberen!

              • stafford
                stafford commented
                Editing a comment
                FiveFingerFreak heb er opzettelijk 2 aan de kant gehouden dus wil je best wel 1 laten proberen, was die speciale limited edition uitgave van beide breeders destijds.
                Als je slim bent stek je haar (y)

                Als eenmaal de koude toeslaat en de zonsterkte afneemt,is het buiten niet te doen meer om dikke toppen te creëeren,hoe goedje ook kweekt tegen de natuur kom je niet op.

                Hork ben ik met je eens,geen potten kijkers,geen overlast voor anderen.
                En geen zorgen meer over het weer.
            Bezig...
            X