Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GC balkon kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Staan er mooi bij!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #17
      Weekje verder....
      DSC_1776.jpg

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Heyyy gaat lekker!

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ze gaan mooi vooruit, ziet er goed uit.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Gaan super bij jouw, welke is de Braindamage van de 4e? De achterste volgens mij he.

      #18
      Geen idee eerlijk gezegt, ik gooi ze samen in shot-glas en dan zaai ik. Die laatste plant heeft te veel water opgenomen door de wolkbreuk hier een aantal weken geleden, de pot is nog steeds loeizwaar. Waarom denk je dat dat de BD is? Dank lieden!
      DSC_1782.jpg DSC_1783.jpg DSC_1781.jpg
      Last edited by Kunichika; 28 July 2024, 19:55.

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Nu pas, dat kan echt niet he!!🤠

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Mijn oprechte excuses 🙋‍♂️

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        No worries m8.

      #19
      Takketoelli li, ja mijn andere plant heeft dat ook begint al geel te worden, deze heb ik zelf nog nooit bewatert. Ze heeft een paarse stengel en begint al af te takelen, ik hoop de ze nog een week of 6 Goed blijft. stafford Ik zie op het interwebb toch huge planten. Het word wat het word, zoals in al zei deze heeft te veel water gehad heel leven. Het begint iig al lekker te rieken
      Last edited by Kunichika; 29 July 2024, 10:56.

      Comment


      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Klopt,maar dat neemt nog steeds niet weg dat de braindamage de kleinere plant blijft,zoals ik destijds ook al aangaf vergis je niet in haar formaat want dat plantje maakt echt zware harde dikke toppen.

        Ja de geur is wel een dingetje overigens,de monkey glue is abnormaal gaat echt de wijde omtrek in,niet de beste keuze voor het buiten kweken kwa geur,maar dat neemt de pret niet weg.

        Gelukkig zitten zowel jij als ik goed kwa de hobby
        Last edited by stafford; 29 July 2024, 12:54.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Klopt op het internet, bij jouw en mij is dat een ander verhaal gezien wij beiden auto varianten hebben, de normale word huge.

        Soms vinden ze het leuk om de normale als een auto te posten,en dan van kijk eens hoe groot 😃 maar zoals ik eerder ook al aangaf,onderschat dit plantje niet die doet echt haar naam de eer aan.
        (Sterk spul) dat klapt hard erin.

        Ja dat lekker rieken, ik hoop dat de rest dat ook vind🤣🤣 want dit riekt wel erg ver hier hahah

      #20
      Ze krijgen nog beetje groei voeding bovenop de de bloei en green-s. Gister een paar zijtakken wat naar buiten gebonden, dat had ik veel en veel eerder moeten doen natuurlijk.
      DSC_1902.jpg DSC_1904.jpg

      Comment


        #21
        Zal bij jouw nu ook langzaam aan aardig beginnen te geuren he😄 nog even en dan mag je weer aan het leukste (not) werk beginnen met d'r schaar.

        Comment


          #22
          Zien er goed uit hoor!

          Comment

          Bezig...
          X