Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Misschien toch een kweekverslag?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik ben nooit te bang om mijn blunders te delen.

Ik zat te lezen over het consumeren van wiet, maar zonder het te roken.
    Ik las over wiet thee. Dus ik kookte wat water en flikkerde er wat wiet in.

Bijna goed, iets over thc dat zich niet aan water bind.

Nog leuker, had ik nou wiet boter gemaakt zoals Greyvol schreef dan kan het wel. Of misschien had ik een beetje koffiemelk toe moeten voegen aan me thee.
    Melk koken of goed warm maken en daar wat wiet indoen.

Voor wie het ook nog niet wist, ik heb dus wel wiet thee gedronken maar om er high van te worden heb je vet nodig. Daarom de boter of melk.

Ik ben verder veel te blij dat ik nu al 5 dagen geen tabak meer gerookt heb, we komen er wel.
    Lets not criticize but legalize

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Zal wel zwaar zijn he,wouw ook stoppen maar heb vervelende klachten,en ze kunnen maar niks vinden.

Dus dat stoppen heb ik nu ook compleet de moed niet voor.

Je moet een half kopje thee vullen,en dan de boter toevoegen gelijk deel.
      Goed oplossen en dan is het net of je gewoon thee drinkt.

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Thc lost ook op in alcohol, zie "green dragon".

@stafford

Het is zeker zwaar, en dat is niet alleen de nicotine verslaving.

Eerste bak koffie op een dag, daar had ik altijd een peuk bij. Reageren op het forum, effe een peuk draaien.
    Zo zijn er best wel veel momenten op een dag waar ik gewend ben om te roken, en dat mis ik wel.

Film kijken, even een joint draaien.

Oplossingen die mij helpen, tandenstokers om op te sabbelen en lollies.

Ook speel ik psychologische spelletjes met me zelf.
    Ik weet niet of ik nooit meer rook, maar vandaag maar even niet. (en dat dus elke dag)
    Ik heb ook een restje tabak en vloeitjes. Als ik zou willen, dan kan ik een peuk draaien.

Waar ik helemaal lijp van word is veel internet sites. Je moet gewoon stoppen. Ik kan me niet voorstellen dat die sites geschreven zijn door mensen die ooit zelf verslaaft waren.

Stoppen is moeilijk en je moet jezelf geestelijk voorbereiden op die strijd.

Ik weet dat je het kan, je was al langer gestopt als ik op dit moment, maar misschien moet je het even uitstellen en over een week of zo nieuwe poging?

Zo was ik de afgelopen weken al 4 keer of zo gestopt maar hielt dat geen dag vol. het is me nu pas echt gelukt.

Comment

Waarom de wiet thee van gisteren niet werkte. (Ik werd niet high)

Om de thc te krijgen die we willen, moet je de wiet eerst verwarmen.

Decarboxyleren

Hier een uitleg over hoe je dat doet.

Als je cannabis edibles, oliën of concentraten maakt, moet je je wiet decarboxyleren, anders word je niet high. Ontdek hier 3 verschillende manieren!

Comment

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Heb deze nu twee maal gebruikt, een keer voor olie te maken met olijf olie deze druppelen onder de tong, slaap er heerlijk op, wel zeven verschillende soorten wiet, van iedere soort een gram.
        Ook al een keer zalf gemaakt.

• Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        Corleone1933 Ik kan slecht melden dat het werkt. (laten we het maar wiet thee noemen)

De high is niet helemaal het zelfde (als een joint) maar eigenlijk wel het bewijs dat we prima zonder tabak kunnen.

Ik word hier vrolijk van.

Edit: De high duurt langer als van een joint, en komt ook veel geleidelijker.

Voor het stoppen met roken veranderd er niets.
        Last edited by Gps; 5 uur geleden.

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ik ben 6 jaar geleden gestopt met roken en tot nu niet meer aangeraakt, wel wat kilo's aangekomen maar nu weer veel aan de wandel en dat doet goed, we zijn met zijn alle ineens gestopt, mijn vrouw en ik, onze dochter en schoonzoon en we roken alle vier niet meer maar moet zeggen het was niet makkelijk.
        Maar moet zeggen dat ik wel meer lucht heb en alles makkelijker gaat, dus als je kan zou ik proberen om vol te houden, suc6 Gps
    Bezig...
    X