Zo vanavond wat zitten brainstormen en tot het besluit gekomen dat ik een 3 tal plantjes ga buiten opgroeien. Het gaat hier om 1 Lowryder #2 en een 2 tal Holland Hope's.
Als potaarde ga ik DCM potgrond voor Huis & Tuin gebruiken. Als voeding denk ik van een gewone vloeibare voeding.
Ik heb nog enkele vragen over deze plantjes, tijdstippen , verzorging, preventie tegen insecten, enz.
Lowryder vraagjes:
*Moet ik de lowryder fimmen / toppen om een nog bredere plant te krijgen of gaat die dan stressen en een herma worden?
*Hoelang groeit een lowryder gemiddeld en vanaf wanneer bloeit hij?
*Hoe meer licht ik aan mij planten heef hoe rapper ze gaan groeien, beinvloed dit ook de tijdstip van de bloei/groei van de lowryder?
*Is dit een sterke plant? ik kan deze op mijn dak zetten want wij hebben een plat dak. maar als de plant dan omver waait of "doorwaait" dan is de fun eraf.
*Hoe groot moet de pot zijn van een lowryder?
*Hoe groot word een lowryder gemiddeld
*Hoeveel kan ik ongeveer van een lowryder halen?
*Kan ik enkele topjes bevruchten van de lowryder met Hollands Hope stuifmeel? of omgekeerd?
*Moet ik gaas spannen en de scheuten eraan vast binden om ze stevig te houden of kan die gewoon groeien zonder hulp.
*Is normale vloeibare voeding van 5-5-6 goed voor mijn plantjes?
*Kan ik stekken nemen van Lowryders? Of verkwist ik dan mijn plant.
Alle informatie over Lowryder #2 is welkom.
Hollands Hope vraagjes:
*Kan ik elke internode snoeien om zo de plant klein en bosserig te houden?
*Tot wanneer kan ik stekken nemen van de Hollands Hope's?
*Moet ik klonen eerst opkweken of mag ik die direct na ze geworteld zijn planten in het bos?
*Moet ik alle gele bladeren beginnen plukken als ze beginnen te verkleuren?
Alle informatie over Hollands Hope is welkom
Daglicht vraagje:
Klopt deze informatie dat ik heb gevonden op dit forum?
Januari 8,0
Februari 9,7
Maart 11,8
April 13,8
Mei 15,3
Juni 16,4
Juli 16,2
Augustus 14,6
September 12,7
Oktober 10,7
November 8,8
December 7,6
Preventie vraagje:
*Is het werkelijk waar dat sommige planten aaltjes, luizen , mineervlieg , enz verjagen door stoffen af te geven zoals Afrikaantje? Zoja welke.
*Wat kan ik allemaal gebruiken om ongedierte te verjagen van mijn planten, zowel op het balkon als in het bos (Guerilla)
Alle informatie over Preventie tegen plagen, ziekten , enz is welkom
Mestvraagjes:
*Welke NPK waarde is goed?
*Vanaf wanneer tot wanneer moet ik gaan voeden?
Alle mestinformatie is welkom
Stekkenvraagjes:
*kunnen mijn stekken gewoon op de vensterbank staan met een verwarmingsmat onder?
*zijn het de internodes dat ik moet afsnijden als stekken?
Beetje info: ik ga stekken in steenwol, met stekpoeder van Aveve,in een propogator met eventueel verwarmd laken onder ( maar word die niet te warm voor stekjes?)
Alle info over stekken van Marihuana is welkom
Mvg Ready Set Grow
Enkele bijlagen.
Alle zinnen cursief en onderlijnd zijn al reeds beantwoord
Als potaarde ga ik DCM potgrond voor Huis & Tuin gebruiken. Als voeding denk ik van een gewone vloeibare voeding.
Ik heb nog enkele vragen over deze plantjes, tijdstippen , verzorging, preventie tegen insecten, enz.
Lowryder vraagjes:
*Moet ik de lowryder fimmen / toppen om een nog bredere plant te krijgen of gaat die dan stressen en een herma worden?
*Hoelang groeit een lowryder gemiddeld en vanaf wanneer bloeit hij?
*Hoe meer licht ik aan mij planten heef hoe rapper ze gaan groeien, beinvloed dit ook de tijdstip van de bloei/groei van de lowryder?
*Is dit een sterke plant? ik kan deze op mijn dak zetten want wij hebben een plat dak. maar als de plant dan omver waait of "doorwaait" dan is de fun eraf.
*Hoe groot moet de pot zijn van een lowryder?
*Hoe groot word een lowryder gemiddeld
*Hoeveel kan ik ongeveer van een lowryder halen?
*Kan ik enkele topjes bevruchten van de lowryder met Hollands Hope stuifmeel? of omgekeerd?
*Moet ik gaas spannen en de scheuten eraan vast binden om ze stevig te houden of kan die gewoon groeien zonder hulp.
*Is normale vloeibare voeding van 5-5-6 goed voor mijn plantjes?
*Kan ik stekken nemen van Lowryders? Of verkwist ik dan mijn plant.
Alle informatie over Lowryder #2 is welkom.
Hollands Hope vraagjes:
*Kan ik elke internode snoeien om zo de plant klein en bosserig te houden?
*Tot wanneer kan ik stekken nemen van de Hollands Hope's?
*Moet ik klonen eerst opkweken of mag ik die direct na ze geworteld zijn planten in het bos?
*Moet ik alle gele bladeren beginnen plukken als ze beginnen te verkleuren?
Alle informatie over Hollands Hope is welkom
Daglicht vraagje:
Klopt deze informatie dat ik heb gevonden op dit forum?
Januari 8,0
Februari 9,7
Maart 11,8
April 13,8
Mei 15,3
Juni 16,4
Juli 16,2
Augustus 14,6
September 12,7
Oktober 10,7
November 8,8
December 7,6
Preventie vraagje:
*Is het werkelijk waar dat sommige planten aaltjes, luizen , mineervlieg , enz verjagen door stoffen af te geven zoals Afrikaantje? Zoja welke.
*Wat kan ik allemaal gebruiken om ongedierte te verjagen van mijn planten, zowel op het balkon als in het bos (Guerilla)
Alle informatie over Preventie tegen plagen, ziekten , enz is welkom
Mestvraagjes:
*Welke NPK waarde is goed?
*Vanaf wanneer tot wanneer moet ik gaan voeden?
Alle mestinformatie is welkom
Stekkenvraagjes:
*kunnen mijn stekken gewoon op de vensterbank staan met een verwarmingsmat onder?
*zijn het de internodes dat ik moet afsnijden als stekken?
Beetje info: ik ga stekken in steenwol, met stekpoeder van Aveve,in een propogator met eventueel verwarmd laken onder ( maar word die niet te warm voor stekjes?)
Alle info over stekken van Marihuana is welkom
Mvg Ready Set Grow
Enkele bijlagen.
Alle zinnen cursief en onderlijnd zijn al reeds beantwoord
Comment