Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
laat nooit je wiet drogen in het licht . licht breekt de THC af . als je snel wilt proeven en je hebt een oven thuis kun je die in de laagste stand ( en/of de vlam verkleinen ) en je zet de ovendeur een beetje open (afdekplaat gebruiken) . krijg je iets van 45 -55 graden. en twintig tot veertig minuten later heb je een 'beter' blowtje.
en dat plantje op de eerste foto dat durfde ik al bijna toen(25/9) te oogsten .
vandaag wordt het een mooie oogstdag voor de planten die...
Stekje update,
Staat ondertussen ook al enkele weekjes in bloei.
Ik denk 3 weken.
Moet dus nog eens 3 a 4 doen...
Staat overdag in serretje of op mijn dakterras.
En snachts in de plastiek serre, met tomaten, stevia, paprika, enz.
dat heb je met die kleinere planten , sowieso minder sterk en dus ook minder resistent
zo snel mogelijk oogsten , kan ze ook de andere niet contamineren,wordt toch niet meer beter
goed dat je er nog wat flinke dames hebt
daar zul je nog aardig aan mogen knippen
volgend jaar beter
en het belangrijkste moet nog beginnen , het droogproces .
we zijn nog niet uit de koude kleren
Last edited by member10463; 3 October 2010, 21:56.
Zo ging ik nog eens kijken in serre, wohoooow leuke buds
Heb wel 1 klein beetje budrot gevonden maarja, dat moetje er bij nemen.
Ik denk dat deze nog 2 a 3 weekjes moet gaan, wat denken jullie,
Hier wat fotos;
Hier de lang verwachte oogst fotos van Big mama, er is al heel wat opgerookt dus het totaal kon ik jullie niet tonen...
Het zijn allemaal fotos na 2 weken drogen, was al perfect rookbaar na 1.5week drogen..
Ik heb de hoofdbud van mijn stekje afgesneden en het stekje binnengezet aangezien ik toch alleen werd gepest met budrot, ondertussen ook dubbel geklifd.
En momenteel heb ik hem al 2 dagen geen water meer gegeven.
Comment