Zo daar zijn we weer..
Na een redelijk kweek in 2009 heb ik veel geleerd en opgestoken.
Nu staat de kweek van 2010 voor de deur en het is nog wel erg vroeg maar ik wou het dit jaar allemaal net iets beter aan gaan pakken.
Even in grote lijnen wat ik van plan ben in 2010:
Vrouwelijk zaad inkopen
2 a 3 planten in de tuin
3 a 5 Guerilla plekjes (plekjes zijn al bekend)
Tuin Project
Voor in de tuin ben ik op zoek naar vrouwelijk zaad en wou jullie om advies vragen.
Ik ben op zoek naar een sterke plant, goed bestendig tegen schimmels, grote opbrengst en het belangrijkste toppen met een high effect en zo min mogelijk stoned effect.
De oogst van verleden jaar is redelijk gelukt alleen wordt je er knetter stoned van, dit ondanks ik de toppen redelijk vroeg heb geoogst.
In de tuin gebruik ik het zelfde plekje als in 2009, lekker veel zon.
De grond ga ik afgraven en stort daar een mengsel van potgrond, zelfgemaakte compost en koeie stront neer, dit i.v.m zeer goede ervaringen in 2009.
Ik wil geen gebruik maken van speciale mest stoffen omdat ik van mening ben dat alle benodigde stoffen al in compost en koeiestront zit.
Ik verwacht overigens de zaadjes in half april te gaan ontkiemen.
waneer ze naar buiten in de vaste grond gaan durf ik nog niet te zeggen.
Guerilla project:
Restand van de ingekochte zaadjes hierboven en misschien wat in te kopen autoflowers tenzame met de zaadjes die ik in 2009 hebt geoogst gaan alle naar diverse plekjes.
Meer info hierover binnenkort.
Voor nu graag wat advies over welke zaadjes ik het best kan inkopen voor buiten.
belangrijk is dus vroege afbloei (eind sept) en een high effect.
Na een redelijk kweek in 2009 heb ik veel geleerd en opgestoken.
Nu staat de kweek van 2010 voor de deur en het is nog wel erg vroeg maar ik wou het dit jaar allemaal net iets beter aan gaan pakken.
Even in grote lijnen wat ik van plan ben in 2010:
Vrouwelijk zaad inkopen
2 a 3 planten in de tuin
3 a 5 Guerilla plekjes (plekjes zijn al bekend)
Tuin Project
Voor in de tuin ben ik op zoek naar vrouwelijk zaad en wou jullie om advies vragen.
Ik ben op zoek naar een sterke plant, goed bestendig tegen schimmels, grote opbrengst en het belangrijkste toppen met een high effect en zo min mogelijk stoned effect.
De oogst van verleden jaar is redelijk gelukt alleen wordt je er knetter stoned van, dit ondanks ik de toppen redelijk vroeg heb geoogst.
In de tuin gebruik ik het zelfde plekje als in 2009, lekker veel zon.
De grond ga ik afgraven en stort daar een mengsel van potgrond, zelfgemaakte compost en koeie stront neer, dit i.v.m zeer goede ervaringen in 2009.
Ik wil geen gebruik maken van speciale mest stoffen omdat ik van mening ben dat alle benodigde stoffen al in compost en koeiestront zit.
Ik verwacht overigens de zaadjes in half april te gaan ontkiemen.
waneer ze naar buiten in de vaste grond gaan durf ik nog niet te zeggen.
Guerilla project:
Restand van de ingekochte zaadjes hierboven en misschien wat in te kopen autoflowers tenzame met de zaadjes die ik in 2009 hebt geoogst gaan alle naar diverse plekjes.
Meer info hierover binnenkort.
Voor nu graag wat advies over welke zaadjes ik het best kan inkopen voor buiten.
belangrijk is dus vroege afbloei (eind sept) en een high effect.
Comment