Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Orange Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Orange Skunk

Hehehe inderdaad xD
    de uurtjes zijn nogal te kort,
    ga in je tuinhuis die lamp hangen en zet ze daar xD
    want ze hebben weinig kans op overleven als je ze nu buiten zet

Comment

Een TL lampje 18 watt doet wonderen.

ontkiemen kan ook zo.

110320101335..jpgbinnen twee dagen dit resultaat, eierdopje bedekt met zilverpapier op verwarming

Veel succes met growen.

En veel vrouwen toegewenst.
      Enjoy life, it is to short.

Comment

Verwarming heeft het bij mij ook gedaan, 1 nacht op de verwarming. en alle 2 ontkiemd.
        Nu Little Nicky op tv. Lachkick pakken.

Comment

Even iets gebouwd. Geen idee of het werkt maar het lijkt me te kunnen werken.
          Wat oude pc onderdelen bij elkaar geraapt en daar het volgende van gemaakt. In een piepschuimen bak met deksel.
          Attached Files
          Last edited by paultjoew; 13 March 2010, 17:25.

Comment

Hey paul
            je hebt vergeten gefeminiseerd zaad te kopen en nu zit je met gewoon zaad zei je?
            Wel, ik heb hier en daar gelezen dat dit juist goed is voor uw situatie.
            Gefeminiseerde planten worden namelijk nog al eens herma, en zeker in stresserende omstandigheden, zoals ons gezellig warm klimaatje.
            Dus niet getreurd! Maar toch wens ik je veel vrouwtjes toe!
            Greetz

Comment

Dat heb ik inderdaad ook wel gelezen, die gefeminiseerde die dan herma worden. En aangezien ik ook nog beginner ben zullen ze wel wat stress doormaken door foutjes.
              Ik hoop dat ik deze week nog iets leuks boven de grond zie komen, ik zie t kapje van t zaadje en er komen miniscule wortels uit t zaadje dus ik laat het maar gewoon een paar dagen zo.
              Geef nu ook bonsai plant voeding, "voor een sterke plant" stond er op. Klonk mij goed in de oren en zitten allerlei mineralen in enzo. 5ml per liter. allemaal prima.
              Morgen even een beetje compost langs de rand van de potjes leggen en een heel dun laagje er over heen. kijken of dat het extra stimuleert en dan weer wachten.

Comment

Blauwlicht, welk type gebruik je?
                Grtz

Comment

Geen idee. het zijn 2 lampen die eigenlijk bedoeld zijn voor in een computerkast.

Dit zal er niet veel van verschillen. Het is allemaal cold cathode wat er in die computers zit. Zijn dit bruikbare lampen of heb ik met op de vensterbank zetten meer succes?
                  Ik gebruik ze alleen om vanaf 3 uur 's nachts tot de zon op is, dan gaan ze op de vensterbank, en 's avonds weer onder de lampen zodat ze wel aan 18 uur licht komen.
                  Veel te ongeduldig, als ze eenmaal boven de grond zijn en blaadjes hebben heb je tenminste iets om naar te kijken, maar nu zijn ze nog niets eens boven de grond.

edit: Beetje rondgekeken, schijnt dat cold-cathode niet geschikt is...
                  Ach was toch lache om dat ding te bouwen. Maak ik er denk ik een ijskast van om de stonerdrankjes in te stoppen.
                  Last edited by paultjoew; 14 March 2010, 19:14.

Comment

1 zaadje begint al echt uit te komen, dunne witte sliert die de aarde in kruipt. groeien maar!

Comment

Haal de suikerbonen maar boven .

Suc6 met de kweek.

Grtz
                      sigpic
                      Trixters kweekje

Comment

Dunne witte sliert, dat is de wortel

Comment

uhhu, weet ik. Vanochtend per ongeluk toen ik een drupje water erbij wilde doen het zaadje precies geraakt die toen 3 cm is verschoven dus als ie zich al aan het nestelen was in de aarde moet ie daar nu opnieuw mee beginnen. Ik zal even een fotootje maken, misschien dat ik m vanavond nog niet online krijg. Heb mn eigen computer niet vanavond.

Comment

andere lamp in mn growbox(je) gezet. tijdklok erbij dus nu zouden ze 18/6 moeten gaan groeien. morgen ochtend als ze 2-3 uur bezig zijn en ik wakker wordt krijgen ze weer water.
                            Mn enige probleem is dat ik de fan zo veel lawaai vind geven. het staat op de grond op de 2e verdieping en op de verdieping eronder hoor ik het nog steeds.
                            Iemand tips hoe ik dit geluid nog zachter kan krijgen?

Comment

Zojuist weer een kijkje genomen: Het folie wat over de potjes heen zit zit veel condens op dus lv is hoog denk ik, het lampje wat er boven staat wordt niet te warm. max 30 graden in de box.
                              1 plant gaat sowieso wel omhoog komen en blaadjes vormen een dezer dagen. andere ben ik nog niet zo positief over maar kan nog komen.
                              Vanavond fotootje
                              Edit: En hier komen de foto's
                              Ik heb een verstekeling in een van de potjes zoals je kan zien op de foto. Zal wel een zaadje zijn geweest dat in grond zat, maar ben zo benieuwd wat het is dat ik het nog ff laat staan.
                              desnoods pot ik t over, cadeautje voor moeders.
                              Attached Files
                              Last edited by paultjoew; 17 March 2010, 23:38.

Comment

leuke box heb je haha

Comment

Bezig...
                                X