Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Orange Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Orange Skunk

Ik wil wel zo veel mogelijk opbrengst uiteindelijk. Geeft hem nu voor het raam zetten een hogere opbrengst dan 18 uur 2x 18w TL kleurcode 33/640 op 3 cm? Lijkt mij niet eigenlijk.
    Er komt binnen kort nog meer licht bij. Het is eigenlijk een mengelmoesje tussen binnen en buiten kweken.

Comment

Nja lol ze zijn nu in groei dus moeten ze niet bloeien dus in de groei fase leveren ze NIKS op... dus maakt er verschil?

Comment

Nee das waar, maar als ik ze in de groei fase ook hun volledige 18 uur licht geef is dat niet beter dan maar 14 uur licht? Lijkt mij dat de planten dan sterker worden, beter ontwikkeld

Comment

Dude ze hebben nog een hele zomer, dus xD
          wat jij nu goed doet is gewoon maken dat je planten tegen dat ze bloeien 3 meter worden xd

Let Do Mother Nature Her Work

Comment

Maar met een plant van 3 meter ga ik wel heel blij worden

Comment

Hmm, heb liever een lekkere dikke bolle dame dan tante sidonia in de tuin staan.

Comment

Ik zou hem nu al aan de raam zetten, zodat hij wat kleiner word en zo kan je hem meer fimmen. en krijg je idd een dikke bole dame...

Comment

ik geef ze 22 uur licht
                  voor de groei is dat het beste
                  des te sneller gaan ze straks de bloei in indien nodig.

blowsterke
                  succes dit jaar.280320101647..jpg
                  Enjoy life, it is to short.

Comment

Best die 18uren licht aanhouden, want bij 14uren zit het er dik in dat ze in bloei gaat schieten + hoe langer de donker tijden hoe meer strekking je hebt in je plantje.
                    Je plantje strekt zich vooral in de nacht

Greetz,
                    SF
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blowsterke View Post
                      ik geef ze 22 uur licht
                      voor de groei is dat het beste
                      des te sneller gaan ze straks de bloei in indien nodig.

blowsterke
                      succes dit jaar.[ATTACH=CONFIG]28180[/ATTACH]
                      Heb je dan na die 22 uur wel 6 uur donker of hou je wel 24 uurs cyclus aan met dan maar 2 uur donker?

Comment

Na de 22 uur licht, 2 uur donker en dan begint je 24 uurs cyclus weer opnieuw...

Alhoewel ik persoonlijk van mening ben dat de plantjes ook genoeg donker nodig hebben om te ademen.
                        Maar dat is persoonlijke keuze als ik het zo hier en daar lees.

Comment

Vandaag nieuwe groeikast 2e laag verf gegeven. Weet nog niet precies hoe ik het ga gebruiken, ik ga denk ik eerst mn orange skunk groot brengen tot ze klaar zijn voor de tuin en dan mn groeikast op zn kant zetten en er 2 lowryders in stoppen op autoflower
                          lekker makkelijk en toch beetje opbrengst om vast te rokken.
                          Nog paar foto's van huidige opstelling en 1 plantje dat zn kopje laat zien.
                          Jullie zien ook dat 1 bakje leeg is, wederom had ik wormen die mn zaadje op hebben gegeten, dus maar gelijk weggegooid.
                          Attached Files

Comment

Nou er zijn weer 2 plantjes aangevroten door de wormen, ik heb nu nog 1 die het wel goed lijkt te doen. De andere 2 laat ik gewoon nog even staan je weet maar nooit hoe sterk ze nog zijn...
                            Ze hebben het hele weekend alleen zon gekregen, nu staan ze weer onder de tl.
                            Groeikast is nog steeds under construction. Niet echt genoeg tijd om het af te maken. Zo misschien maar even 2 gaten boren voor de fans.
                            Heeft er trouwens iemand een goeie tip voor luchtbevochtiger, niet al te duur? max 50 euro.
                            Er liggen 3 nieuwe zaadjes te ontkiemen en 1 heb ik gelijk in een pot met zaai- en stekgrond gedaan. Dit is andere grond dan voorheen want daar zaten die wormen in. Hopelijk blijven ze nu vrij van ongedierte en kan ik nog een fatsoenlijke kweek doen.
                            Binnenkort komen er misschien 4 blueberry stekjes bij.
                            Foto's van het ene plantje dat nog niet is aangevroten en het best aardig doet hieronder.
                            T zijn linkjes want het zijn nogal grote foto's.

Last edited by paultjoew; 6 April 2010, 20:11.

Comment

Wormen...?
                              Heb je misschien een fotootje voor ons van die wormen?

Grtz $iR
                              sigpic

Comment

Nee helaas geen foto maar wel beschrijving:
                                wormpjes/larven van 2-3 mm lang en 0,2 mm breed. wit, krioelen snel.
                                Er is een zekere mate van voortgang merkbaar nu.
                                Ik heb weer een aantal foto's gemaakt.
                                Niet resized dus heel groot, gemaakt met canon eos 450D op close up stand, dus je kan wel beetje inzoomen.
                                http://img710.imageshack.us/i/img9119w.jpg/ linker was aangevroten en had ik eigenlijk opgegeven maar terug in de aarde gestopt en lijkt nog verder te gaan
                                http://img208.imageshack.us/i/img9121.jpg/ Ook de linker
                                http://img297.imageshack.us/i/img9123l.jpg/ allebei, linker scherp
                                http://img707.imageshack.us/i/img9126.jpg/ Rechter, degene die het tot nu toe het beste doet en het grootste blad heeft. De steel was beschadigd en toen heb ik er extra zaai en stekgrond bij gedaan in de hoop dat het beschadigde deel dan maar wortels gaat aanmaken.
                                http://img64.imageshack.us/i/img9127o.jpg/ Ook rechter
                                http://img189.imageshack.us/i/img9134j.jpg/ Was ook aangevroten en heb er heel weinig vertrouwen in dat deze nog wat gaat uitvoeren, laat hem toch onder de lampen staan, je weet maar nooit hoeveel pit er nog in zit.
                                Er zijn 2 nieuwe potten bij gekomen, ieder 1 zaadje. In de ene een onontkiemd zaadje er in gestopt en de andere een wel ontkiemd zaadje. Onontkiemde zit al stevig in de grond, ontkiemde zit er pas net in. Geen foto's van, is ook nog niets te zien.

Comment

Bezig...
                                X