Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zoo mensen, daar ben ik dan weer. weer even een update.
ik had last van verschrompelde pistels, dacht eerst beginnende toprot, maar dij nader inzien was dat de verkeerde analyse.
ik benevel mijn plant, ook in de volle zon, water werkt als een vergrootglas, en hierdoor zijn mijn pistels verschrompeld.
aangezien een van mijn planten een herma is, moet ik deze goed in de gaten houden, ik kijk elke dag, en trek de ballen eraf.
moet er wel bij vermelden dat mijn herma de dikste toppen heeft, ze zitten nu +/- 21 dagen in de bloei.
ik verduister nog steeds, ben dit nog van plan te doen tot begin september heb gisteren ook de onderste takjes van mijn planten gehaald,
dit komt naar mijn weten de dikke toppen ten goede, en mijn pH zit op 5.8
zooo mensen, het is weer tijd voor een update, staan nu +/- 28 dagen in de bloei, Ph 6.2
begint er nu een beetje op te lijken, bladeren zijn beetje geel, hebben veel water op de kop gehad.
met mijn stekje gaat het ook goed, die ga ik zo even overpotten naar .... liter, en komt buiten te staan.
veel verwacht ik er toch niet van.
just dont know what to say about it.
Comment