Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10x white widow.

Bij mij wacht ik tot ongeveer 1 cm wortel.
    En ja ze staan op de vensterbank. Ik heb van me moeder zo'n eierdoos ding gekregen daarvoor.
    is misschien 2 bij 5 cm. dus prima voor op de vensterbank.
    als ze te groot worden gaan ze in aparte kleine bakjes op me zolder(groter venster bank) met een kleine kas eroverheen. kas(80b20h20d)

Comment

als je het toch van je moeder mag, waarom licht je ze niet bij savonds met tl, die je vast ergens in je huis hebt hangen, dan stressen ze niet en worden mooie plantjes
      300320101695..jpgmijn ww staat er momenteel zo bij en hoop op een vrouwtje

fijne avond nog blowsterke
      Enjoy life, it is to short.

Comment

Ik heb wel een terraruim(met slang)
        Misschien kan ik ze daar in zetten.Maar dan moet ik wel iets vinden dat me slang het niet plat walst.

Maar ik denk dat de zon ook wel goed der werk doet.
        Gewoon die kas er straks erover en dan komt het wel goed.
        Of word daar anders over gedacht? dan hoor ik het graag.

ps: nog iemand die een aanrader heeft betreft lowryders

Comment

Heey mamba,

Lowryders zijn hele kleine plantjes die makkelijk zijn om te kweken.
          De opbrengst is natuurlijk ook niet gek veel.
          Maarja dat heb je met bijna alle auto flowers.

Hier had ik ze gekocht: http://www.sanniesshop.com/lowryder.html

Peace

Comment

Hey Wigyour
            Bedankt voor de tip.
            Ik zit nu te twijfelen die link van jouw of deze:
            Deze lijkt me een goeie. Ik vindt zelf AK47 een lekker wietje en de opbrengst schijnt meer te zijn(staat er)
            Iemand ervaring met deze lowryder?
            Of wie denkt dat dit geen goeie is? of juist wel?

Comment

Heey,

Ik geloof dat daar wel genoeg info staat

Peace.

Comment

Even een update.

Plantjes/zaadjes staan er goed bij.
                Ik heb nu 3 plantjes boven de grond en 3 zijn ontkiemd en zitten in de aarde.
                Van de week ga ik de andere 5 ook laten ontkiemen.

En ook ga ik van de week nog nieuwe zaadjes bestellen

Morgen volgens er foto's

Comment

Plantje 1

Plantje 2 & 3 en 4,5 & 6 zitten in de aarde

Comment

Ik wil graag even jullie mening.

Ik mag thuis maar 1 plant( 1 65L pot)
                    Is het handiger om daar 1 dikke White widow in te zetten of haal ik meer wiet als ik die pot vol zet met Auto flowers?
                    Weet iemand misschien wat je gemiddelt van een white widow plant haalt?

En hoeveel auto flowers zou ik er in kwijt kunnen? ik denk zelf toch wel 5 stuks. van die 40 cm plantjes.
                    Last edited by mamba; 5 April 2010, 21:04. Reden: kromme zin

Comment

Als ik jou was zou ik voor 1 grote plant gaan dan voor een paar autoflowers.

Peace.

Comment

Je kunt wel meer dan 5 autoflowers in zo'n kuip zetten.. dubbele of zelfs meer moet zeker lukken.
                        maar toch zou ik voor 1 niet-autoflower plant gaan.. meer opbrengst.

Comment

het is dus of 2 x 5 of 1
                          Ik twijfel nog.
                          Ik wacht het nog even af aangezien ik de plantjes niet zo heel lekker vindt gaan. aangezien ze al best lang worden maar geen 2e bladvorming krijgen.
                          en 2 zaadjes zitten nu al een ontkiemd een 4 paar dagen in de grond maar nog geen plantje en de 3e is wel gewoon een plantje geworden.
                          Er zijn wel weer 5 nieuwe zaadjes ontkiemd die ga ik vanmiddag planten!

Er komt vanmiddag nog een update.

Comment

Ik heb nu dus me aquaruim omgebouwd zeg maar
                            beplakt met een vuilniszak zodat het geen of zeer weinog licht doorlaat.
                            En ik hem een timer ingesteld op 18/6
                            Alleen in me aquarium zitten 2 soorten licht. 1 normale TL balk en een blauw licht. dit is gewoon goed genoeg toch.
                            Blauwe licht is een speciale licht voor de groei van de planten in het aquarium enzo.
                            Hier de foto's

Mensen laat even wat weten. of ik het zo goed doe of niet

groetjes

Comment

He mamba.

Zet je plantjes dichter op je TL, zeg maar 5cm afstand. Want ze strekke enorm.

Tis een lastige keus.
                              Stel je zet 1 plant in een 65L pot, dan moet je ten eerste zeker zijn dat het een vrouwelijke plant is.
                              Het voordeel is dat deze plant met goede zorg makkelijk de 2 meter kan halen.
                              Maar de nadelen zijn als volgt. Met storm is het moeilijk te verplaatsen zon grote plant. Tevens loopt het gemakkelijk schade op.
                              De plant zal waarschijnlijk ergens halverwege oktober klaar zijn, de kans is heel groot dat je toprot krijgt en dat je niet goed kan af bloeien.

Met autoflowers kan je deze zomer 2 oostjes draaien. Tevens kan je met een beetje stokjes en vlegt werk wel meer als 5 plantjes kwijt.
                              Met 2 oostjes moet je zeker wel 200gr kunnen halen, met wiet wat goed afgebloeid is.

Comment

daarom lastig lastig ik g anog even over nadenken.

Ze staan er al erg dicht op de foto lijkt het anders dan in het echt. maar ik zet ze er nog wel wat dichter op.
                                Inmiddels zie ik net dat me grooste plantje nieuwe bladvorming krijgt en de 2 ontkiemnde zaden die niet wouden uit komen is er nog 1tje boven gekomen!!
                                In het aquaruim is het gewoon kamer temparatuur(20+) dat is voldoende toch.

Ik hou jullie op de hoogte.

En ik heb ze er nog een paar cm dichter op gezet. is nu wel zeker 5 cm
                                Last edited by mamba; 7 April 2010, 20:36. Reden: toevoeging

Comment

Bezig...
                                X