Ook dit jaar gaat er weer zaad de grond in! jawel!
Het soortje: Super Lemon Haze (gefem. greenhouse)
De Super Lemon Haze van greenhouse is een echte topper. Het is de winnaar van de High times cannabis cup in 2008 en 2009. Met de smaak en het THC gehalte (22%) zit het dus wel goed !
De Super lemon haze is een sterke plant en geschikt voor binnen en buiten kweken. Ook kan de plant goed gekweekt worden op andere media. De plant groeit compact in een kerstboom vorm en heeft Sativa achtige kenmerken.
De smaak is scherp en citroen achtig in combinatie met de zachte smaak van Haze. Het effect is krachtig en slaat snel toe en wordt omschreven als sociaal en creatief. Niet voor niets een winnaar dus.
Prijzen: 1e prijs High Times cannabis cup 2008 en 2009
Genetica: Lemon Skunk x Super Silver Haze
Effect: Slaat snel toe en duurt lekker lang, geeft een sterk high
Bloei binnen:Bloei buiten: Klaar begin van oktober. Opbrengst tot 1000 gr/plant
G_super-lemon-ha&#122.jpg
Ik heb 2x speciekuip van 65liter vol batmix. Supermix en pk13-14 voeding voor de diverse groei/bloei stadia.
9700445speciekuip&#.JPG
Net als vorig jaar zal ik weer een verslagje bijhouden!
Smoke it!
Het soortje: Super Lemon Haze (gefem. greenhouse)
De Super Lemon Haze van greenhouse is een echte topper. Het is de winnaar van de High times cannabis cup in 2008 en 2009. Met de smaak en het THC gehalte (22%) zit het dus wel goed !
De Super lemon haze is een sterke plant en geschikt voor binnen en buiten kweken. Ook kan de plant goed gekweekt worden op andere media. De plant groeit compact in een kerstboom vorm en heeft Sativa achtige kenmerken.
De smaak is scherp en citroen achtig in combinatie met de zachte smaak van Haze. Het effect is krachtig en slaat snel toe en wordt omschreven als sociaal en creatief. Niet voor niets een winnaar dus.
Prijzen: 1e prijs High Times cannabis cup 2008 en 2009
Genetica: Lemon Skunk x Super Silver Haze
Effect: Slaat snel toe en duurt lekker lang, geeft een sterk high
Bloei binnen:Bloei buiten: Klaar begin van oktober. Opbrengst tot 1000 gr/plant
G_super-lemon-ha&#122.jpg
Ik heb 2x speciekuip van 65liter vol batmix. Supermix en pk13-14 voeding voor de diverse groei/bloei stadia.
9700445speciekuip&#.JPG
Net als vorig jaar zal ik weer een verslagje bijhouden!
Smoke it!
Comment