Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is weer al 2 weken geleden dak ik nog eens een update heb gepost dus het is hoogtijd voor wat nieuwe foto's!
Heb ook paar dagen geleden nog eens naar m'n guerilla-plek geweest, ik dacht dat alle planten daar al gingen gestolen of kapot zijn,
maar toen ik aankwam kon ik mijn ogen niet geloven!! Er stonden nog steeds 2 super lemon haze's waarvan 1 zeker al 2meter 20 hoog was !!
Hopelijk blijven deze ook staan zodat ik ze ook kan oogsten
Ik ben zopas ook begonnen met 3 SLH zaadjes te ontkiemen.
Maar ik vrees dat het al wat laat wordt om ze nog buiten te planten?
Hoe is het nog met jou plantjes gesteld antarctica?
Ja ze zullen niet meer groot worden en binnen een paar weken beginnen bloeien denk ik.
Beter is sparen voor volgend jaar of als het mogelijk is binnen houden onder lampen.
Met de mijne gaat alles goed, behalve dat er meer en meer bladeren geel komen en dan afdorren.
Hopelijk levert dat geen problemen op
Ik probeer om deze week nog eens nieuwe foto's te nemen
Ga die Lemonhaze buiten laten afbloeien?
In dat geval denk ik dat je een teleurstellende ervaring tegemoet kan zien. LH is in Ned. uitgebloeid oct/nov. Ik hoef je denk ik niet te vertellen wat voor weer het dan meestal in Ned. is: storm,regen toprot.
Misschien kun jeje planten nog naar binnen brengen om ze af te laten bloeien onder lampen.
Als je volgend jaar weer buiten wilt kweken gewoon een vroegbloeiende buitensoort of een lowrider nemen.
Ps. Dit is mss een erg stomme vraag en relatief offtopic maar de bloeitijd voor LH is 9 a 10 weken.
Wil dit zeggen dat de plant in 10 weken van zaad tot effectief oogst evolueerd?
Of wanneer gaan die 10 weken tijd dan precies in?
Corrigeer me als ik het fout heb maar de bloeitijd is volgens mij het begin van de bloeitijd (eind groei tijd) tot oogst tijd.
Dus dat hij van zaadje naar plant moet groeien moet je erbij rekenen.
Ga die Lemonhaze buiten laten afbloeien?
In dat geval denk ik dat je een teleurstellende ervaring tegemoet kan zien. LH is in Ned. uitgebloeid oct/nov. Ik hoef je denk ik niet te vertellen wat voor weer het dan meestal in Ned. is: storm,regen toprot.
Misschien kun jeje planten nog naar binnen brengen om ze af te laten bloeien onder lampen.
Als je volgend jaar weer buiten wilt kweken gewoon een vroegbloeiende buitensoort of een lowrider nemen.
Dag samhowdee,
Ik maak begin september een afdakje om de planten af te schermen tegen hevige regen enzo.
Heb dat vorig jaar ook gedaan en heb niets van toprot gehad :
Comment