Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jaja groeien als kolen die dames.... Ik heb rhizotonic met sporenmix - mix gemaakt en die geef ik elke dag... is dat hendig of beter 1 dag water 1 dag de mix?
Inmiddels staan de dames er alweer heerlijk bij.... Alleen mijn meisje 3 heeft het zwaar te voortduren gehad... Erg kaaltjes, maar zoals ik zie is dat probleem ook zo goed als opgelost. De nieuwe blaadjes groeien kei en keihard!!!
Die 4 staat mooi.. de rest moet er nog wat doorkkomen denk ik... je zou misschien beter zorgen voor een hogere luchtvochtigheid, zet die kap er op van je propogator..
en zet je foto's gewoon beneden... das handiger om ze te bekijken
Zo. er staan er weer 3 heel erg mooi bij.... nummero 2 en 3 hebben tijdelijke achterstand, maar door de liefde die ik ze geef, groeien ze wel als kooltjes!
Net 2 minuten geleden nog even wortelstimu en sporen mix gegeven aan men dames, en ze trekken nu al lekker naar boven Hieronder een paar fotootjes....
Comment