Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hallo ben nieuw hier en ben vandaag naar zeeland geweest achter zaadjes (Northern Light) en heb ze al inmiddels lekker vochtig in watjes gestoken ben reuze benieuwd wat het word.(mijn eerste kweekje )het zal vooral nog wat aan passen zijn maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik op jullie kan rekenen op wat advies bij deze dank jullie allemaal ik hou jullie op de hoogte grtzzz
hallo ben nieuw hier en ben vandaag naar zeeland geweest achter zaadjes (Northern Light) en heb ze al inmiddels lekker vochtig in watjes gestoken ben reuze benieuwd wat het word.(mijn eerste kweekje )het zal vooral nog wat aan passen zijn maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik op jullie kan rekenen op wat advies bij deze dank jullie allemaal ik hou jullie op de hoogte grtzzz
Ik had je triploid al gezien, mooi he, zo'n speling van de natuur
In de hoop dat je wens van 3x zoveel toppen uit mag komen, ik kijk wel ff weer voorbij...
De status na vandaag -1 auto blue berry, de hond vond het heerlijk volgens mij :@ Had ze deze keer iets lager gezet volgende keer toch maar op een tafel zetten :'(
van de 5 autoblueberry helaas maar weer 1 ontkiemt dus 2 van de 10 20% valt me beetje tegen.
Verder de lowryders zijn dames zal vanmiddag als het zonnetje schijnt nog even een paar plaatjes schieten
van de 5 autoblueberry helaas maar weer 1 ontkiemt dus 2 van de 10 20% valt me beetje tegen.
Verder de lowryders zijn dames zal vanmiddag als het zonnetje schijnt nog even een paar plaatjes schieten
ik weet niet wat ik beter doe of jullie niet goed doen maar hier ontkiemt alles gewoon netjes.
ik denk dat ik eens 'n test ga doen op 5 verschillende manieren
1 op vochtige watjes
2 in stek/zaaigrond in 10 x 10 potjes onder tl's
3 in goldlabel lightmix in 10 x 10 potjes onder tl's
4 in stek/zaaigrond in 10 x 10 potjes buiten in de tuin
5 in goldlabel lightmix in 10 x 10 potjes buiten in de tuin
ik zal er maandag mee beginnen
dan zal tegen het eind van deze week wel alles ontkiemt zijn
ik weet niet wat ik beter doe of jullie niet goed doen maar hier ontkiemt alles gewoon netjes.
ik denk dat ik eens 'n test ga doen op 5 verschillende manieren
1 op vochtige watjes
2 in stek/zaaigrond in 10 x 10 potjes onder tl's
3 in goldlabel lightmix in 10 x 10 potjes onder tl's
4 in stek/zaaigrond in 10 x 10 potjes buiten in de tuin
5 in goldlabel lightmix in 10 x 10 potjes buiten in de tuin
ik zal er maandag mee beginnen
dan zal tegen het eind van deze week wel alles ontkiemt zijn
grtz angel777
Ben dus niet de enigste
heb er proberen te ontkiemen in een glas water van de 5 kwamen er 2 uit ontkiemd, de 2 onder watten, 3 in stekgrond die kwamen niet.
Comment