Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: LowRider #2 "Joint Doctor"Zaden van Angel777"
Oke ff wat negatief over de LR#2 , dit topic is begonnen 2 April 2010.
toen lagen de zaden te kiemen een week later geplant......
dus 9 April ongeveer.
we zitten inmiddels 16-06-2010 en de bloei begind nu net een beetje te gaan."2 weken ofzo"
Dus ben ik eruit dat Joint Doctor en leugen verspreid met vanaf zaad tot klaar in 60 dagen.....
Ook lees ik veel over een slechte smaak aan LR#2 iemand hier meer ervaring mee.....
mensen met meer ervaring laat AUB eens wat meer horen "mischien iets positiefs over deze soort"
hee justin
ik reken 4 weken groei en 7-9 bloei
al snel 3 maanden verder voor ik dus kan oogsten qua autoflowers
de smaak.....
daar verschillen meningen over
de ene vind 'm smerig en de ander weer lekker
ik denk dat je er gewoon van moet houden of niet te kieskeurig moet zijn
er zit 'n santa smaakje aan dus echt verkeerd vind ik 'm zelf niet
als ze smaken zoals ze ruiken zal je mij niet horen klagen , Santa Maria is niks mis mee "heerlijk rokertje"....
2 dagen geleden 1 dame bevrucht met een snelle en goed stinkende man , dus binnenkort wat extra LR#2 zaden voor toekomst kweekjes.
alleen ga ik dan wel uit van ongeveer 100 dagen ipv 60 dagen.
klagen zou ik niet echt doen over de lowryder, vind de smaak best lekker hoor!
en er over klagen dat ze pas laat in bloei schieten is ook niet noodzakelijk negatief hoor. Mijn lowryders2 beginnen meestal na zo'n 3 weken nadat ik ze te ontkiemen heb gelegd te bloeien.
Gevolg is dat ze weinig tijd hebben om te groeien, en dus wat kleiner blijven. Valt denk ik wat te zien van welke zaadbank je ze hebt ofzo...
de mijne staan van 18april, en ik sta er al een heel stuk verder mee. over enkele weekjes oogst ik de eerste!
Oke ff wat negatief over de LR#2 , dit topic is begonnen 2 April 2010.
toen lagen de zaden te kiemen een week later geplant......
dus 9 April ongeveer.
we zitten inmiddels 16-06-2010 en de bloei begind nu net een beetje te gaan."2 weken ofzo"
Dus ben ik eruit dat Joint Doctor en leugen verspreid met vanaf zaad tot klaar in 60 dagen.....
Ook lees ik veel over een slechte smaak aan LR#2 iemand hier meer ervaring mee.....
mensen met meer ervaring laat AUB eens wat meer horen "mischien iets positiefs over deze soort"
Had hier een lowryder12 X ak47 op 10 en een halve week van ontkiemen tot oogst. Kan dus wel. Licht ook aan je omstandigheden he.
Ja weet 't wel zeker 'seizoen is erg vreemd gegaan idd .....
ze gaan nu helemaal geweldig met 't zonnetje .....
1 plant is bestoven met een goeie snelle zoet stinkende man , de dame zelf heeft ook een apparte doordringende fruit-zoete lucht.
als ze smaken zoals ze ruiken is dr zeker niks mis mee ....
Volgens mij zijn ze wel redelijk klaar , niet echt veel nieuwe bloemen en de boel is al aardig oranje/bruinig gekleurd.
de dame met zaden laat ik nog wel verder rijpen tot de zaden mooi bruin zijn....
zo even wat leven in dit verslag , ik heb natuurlijk nog wel wat staan
1 White Angel is eigen kruizing Widow X Angels Dust. "Vrouw"
1 Sannie's Nycd ( mooi plantje vind ik )"Vrouw"
2 DieselRyder.
Comment