Een nieuw jaar, met hopelijk veel zon
Na afgelopen jaar (http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...freebies/page2) 2 prachtige jackberry X blue kronic plantjes hebben te mogen oogsten heb ik besloten dit jaar iets beter voorbereid te werk te gaan.
Dit jaar heb ik de volgende zaadjes:
White Widow (3, tussen de shopwiet uitgevist, verhoogde kans op herma`s?)
Chocolate Rain (4, Wiet met chocosmaak, ben benieuwd besteld bij sannieshop)
Chemdawg X True Blueberry (5, Freebies gekregen bij C.R. bestelling)
Jackberry X Blue Kronic (1, had ik nog over van vorig jaar, please laat dit een dame zijn)
Met een totaal van 13 ontkiemende zaadjes hoop ik toch minimaal wel 5 dames te krijgen. De 5 mooiste dames gaan door naar de finale, de rest gaat naar vrienden en de heren gaan helaas in de otto)
Ik heb besloten om net als vorig jaar weer biologisch aan de slag te gaan. Regenwater en koemest dus, misschien biologische groeibooster als ze de groei in gaan maar ik weet niet eens of dit verkrijgbaar is.
Bij deze het eerste plaatje van dit jaar, uiteraard volgen er meer
2010hr..jpg
Na afgelopen jaar (http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...freebies/page2) 2 prachtige jackberry X blue kronic plantjes hebben te mogen oogsten heb ik besloten dit jaar iets beter voorbereid te werk te gaan.
Dit jaar heb ik de volgende zaadjes:
White Widow (3, tussen de shopwiet uitgevist, verhoogde kans op herma`s?)
Chocolate Rain (4, Wiet met chocosmaak, ben benieuwd besteld bij sannieshop)
Chemdawg X True Blueberry (5, Freebies gekregen bij C.R. bestelling)
Jackberry X Blue Kronic (1, had ik nog over van vorig jaar, please laat dit een dame zijn)
Met een totaal van 13 ontkiemende zaadjes hoop ik toch minimaal wel 5 dames te krijgen. De 5 mooiste dames gaan door naar de finale, de rest gaat naar vrienden en de heren gaan helaas in de otto)
Ik heb besloten om net als vorig jaar weer biologisch aan de slag te gaan. Regenwater en koemest dus, misschien biologische groeibooster als ze de groei in gaan maar ik weet niet eens of dit verkrijgbaar is.
Bij deze het eerste plaatje van dit jaar, uiteraard volgen er meer
2010hr..jpg
Comment