Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Me Whites 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Me Whites 2010

wow zeg nou ik ben even komen kijken bij je white-tjes, 't zijn geen -tjes meer hahahahahaaa ziet er goed uit hoor, zag ik nou op 1 foto een slak ??? of zie ik dat verkeerd...?

Ik heb net even verse foto's gemaakt van mijn skatjes, ze gaan nu ineens snel hoor, je ziet ze groeien en de eerste geur komt er ook al aan

De eerste 2 foto's kun je zien dat ik nog een aantal zaadjes van de double fun aan het testen ben om te kijken of er wat uit komt

Er is 1 SLH die groter is dan de anderen, die was ook als eerste ontkiemt en je ziet duidelijk dat die groter is en die is ook al geur aan het produceren...

14-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg15-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg13-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg11-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg12-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg10-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg09-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg
    Dream as if you 'll live forever...
    Live as if you 'll die today!

Comment

ik zit met een probleem ik heb er nu 3 staan maar 1tje die heeft niet echt haartjes onder de oksels maar dat zijn een soort blaadjes
      en normaal zitten er 5 bladeren aan een stengel en ik heb 3 of 4 en alle blaaderen zijn heel erg gekronkelt

greetz ricardo

Comment

heb je daar ook foto's van dan...?
        Dream as if you 'll live forever...
        Live as if you 'll die today!

Comment

hier wat foto`s er van

hoop dat jullie er wat meer over kunnen zeggen

greetz ricardo

Comment

Wel erg grote foto's .

Beter maak je ff zelf een toppic aan over je plantjes dan dat je je vragen in andermans toppics neer dumpt.

Grtz

Comment

Dit is mijn eigen topic maar kon niet meer inloggen met me eigen account daarom greets Ricardo

Comment

vraagje.
                hoeveel planten heb jij in die zwarte ton?

Comment

ik heb 3 instaan maar 1tje weet ik niet wat het is of het nou mannalijk of vrouwlijk is daarom had ik die laatste foto`s ook gepost

greetz ricardo

ps hoe moet ik ze verkleinen dan en als ik ze wil toevoegen aan me teskt geven ze geen afbeelding weer

Comment

3 planten? ik wil het zelf ook in die kuipen maar denk dat ik er gewoon een in zet maar moet ook eerst weten of het een mannetje of vrouwtje is maar zo ver is het nog niet zijn net uit het zaadje.
                    foto verkleine doe je bij fotoverkleinen.nl

Groetjes.

Comment

wiet_vrouwelijk_mannelijk.gif
                      Misschien heb je hier wat aan

Groetjes

Comment

maar nu weet ik nog steeds niet wat het is greetz ricardo

kan iemand uitsluitsel doen

Comment

heb je een nieuwe foto dan?

fotos die je geplaats heb zou ik zeggen vrouwtjes omdat ik duidelijk haartjes zie.
                          Last edited by Pantera; 20 June 2010, 12:17.

Comment

dus het zijn vrouwtjes want ik dacht dat dat bolletjes waren maar het lijken wel dikke blaadjes maar er zitten we haartjes onder

greetz ricardo

maar die bolletjes dan zijn niet hard en heb wel gewoon top vorming dus daarom vond ik het raar en het zijn stekken van een vrouwelijke moederplant

en weet welk soort het is volgend de verkoper haze maar sommige takken hebben maar 3 bladeren of maar1 is dit normaal of niet

want heb geen tak er tussen zitten met 5 bladeren wat ik bij de andere wel heb

Comment

op de 4de foto zie je al haartjes verkleuren dus die is zeker vrouwelijk en op de 2de foto zie je ook vrouwelijke haartjes volgens mij.
                              4plantjes in 1 kuip word dat niet krap na een eindje? Overpotten is nu wss ook geen optie meer, dat zou wat moeilijk gaan.Lekker knus wel ziet er zo wel een volle struik uit
                              grzt tarz

Comment

stekjes van een vrouwtje zijn altijd vrouwtjes. zou knap zijn als het een mannetje is.
                                dus gewoon vrouwtjes
                                Groetjes

Comment

Bezig...