Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buitenkweek: white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste buitenkweek: white widow

Korting op 420shop
    mijn eerste buitenkweek

afkomstig van een stek van white widow (black label)

een gemigreerd plantje van mijn binnenkweek, welke 3 weken voorgebloeid heeft

het was de bedoeling de plant klein te houden dus stond ze al op 12/12 als ze 30cm groot was

pot 23x23cm met 4 lagen potgrond in:

-special mix van gold label
    -batmix plagron
    -dcm 100 dagen voor kruiden planten (hogere voedingswaarde)
    -dcm 100 dagen universeel (nog hogere voedingswaarden)
    -3cm lavakorrels

ik ben dus van plan niet te gaan bijvoeden, want normaal gezien steekt er genoeg in de grond...

sinds 07/04/2010 op 12/12 (240W LED, 400W HPS)
    sinds 26/04/2010 op 12/12 buiten

de plant wordt nu nog manueel in het donker gezet, maar binnenkort zou dat automatisch moeten gebeuren met een frame met blaffeturen en een motorlift.

maar ik heb ondertussen een verkleuring van het blad opgemerkt... zucht

iemand een idee wat de oorzaak van deze verkleuring zou kunnen zijn? temperaturen zijn deze week niet extreem geweest, snachts rond de 12 C en overdag 20 C tot 26 C

sorry voor de erbarmelijke fotoos, met gsm getrokken...
    Attached Files
    Last edited by warp; 30 April 2010, 00:02.

Re: eerste buitenkweek: white widow

Kalium te kort.. dus misschien toch wel wat bijvoeden?
    Mijn planten hebben het ook, ik ben druk aan het bijvoeden maar er is ook een kans dat blad afsterft...
    Power to the plant!

Comment

barre temperaturen hedendagen

snachts ~4C en overdags ~10C

stam tot onderaan is paars zichbaar van de stress

Comment

Ghehe, blaffeturen. Dat verstaan ze hier toch niet, 'tis een Nederlands forum.. Rolluiken dus! Nja, boeie, succes met de plantjes!

Comment

Oeh wat ziet deze white widow er zielig uit, staat inmiddels ook al flink in bloei.
          Persoonlijk zou ik een metselkuip gaan kopen voor een paar euro en deze met 50 liter verse aarde vullen.
          Hier je plant in overpotten en duimen, je kan hem gewoon buiten laten staan en laat de natuur zijn werk doen.
          Als je hem overpot dan hoef je hem geen voeding te geven want die nieuwe aarde heeft voeding zat voor de komende tijd (week of 5).
          Zoals al eerder aangegeven ondervind je plant tekorten van kalium en wie weet nog wel meer.

Comment

Niet aan de hand ,als je plant in bloei gaat, haalt de plant voeding uit de oudere bladeren

Comment

ja, ze heef een zure mei-maand gehad van gemiddeld 10~12 graden zuur grijs weer

maar nu volle gas zon en ik zal morgen de forum verblijden met bloemige buitenfotoos van 2010

Comment

Zo piep kleine jonge plant heeft geen voeding nodig , nu verbrand je de wortels.
                gr belladonna
                God was never on your side..

Comment

plantje heeft geprofiteerd van de felle zon de laatste dagen, staat nu ongeveer 2 maand in bloei, vandenavond wordt het terug voor een week wat slechter weer dus...

ik zet ze in het donker voor een paar dagen vandenavond; ter voorbereiding van de laatste fase; omdat het goede weer waarschijnlijk toch zoek is nu

de foto is met gsm getrokken, slechte kwaliteit, maar geeft al een ideetje dat er iets zeer lekkers gaat afkomen....
                  Attached Files

Comment

het zag er lekker uit, maar ik ben een deel verloren wegens budrot tijdens het rijpen

helaas sinterklaas, twas maar ~5 gram lammen tammen wiet

voor de volgende buitenkweek: langer voorgegroeien, slechts 1 week op 12/12, en gefimd op 1,25cm hoogte, en een pot van 18 liter ipv 12 liter

Comment

Bezig...
                    X