Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
maar als ik zo voel is het aarde redelijk hard door het water (niet teveel natuurlijk) ,
het is potgrond maar niet gezeeft of dergelijke.
Is da een probleem of niet ?
Hoe dichter de grond is waar zo door omhoog moet hoe meer energie en tijd het haar kost. hoe diep heb je ze gepoot? aanbevolen word niet dieper dan 1 cm ik zelf poot op 0.5 cm. Ze zal wat meer moeite hebben in vaste grond dan in losse maar daar word ze wel sterk van . Gewoon afwachten. Ik weet wachten duurt soms zo lang he.
Het raadsel is opgelost !
Doordat de aarde te hard was , groeide mijn schatje naar onder en kraakte de steel deels af...
Nu ben ik van start gegaan met de ontkieming van zaadje 2, met deze ga ik veel geluk hebben I feel it
Jammer dat ik m'n ene dame kwijt ben , maar bij deze gebruik ik zachte aarde zodat ik niet dezelfde domme fout maak.
komt allemaal goed vingertopje in de aarde ontkiemd zaadje er in wat aarde erover heen niet aandrukken beetje water dn zakt de aarde van zelf en is het zaadje gesetteld !
sigpic
Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
May Jah Bless The Herbs
Thnx eifos ,
de toestand van m'n zaadje is goed ,
het zaadje is al opengebroken , de vorige keer stak ik dit nu al in de grond door ongeduld...
Nu zal ik nog 2 dagjes wachten tot ik een grot wortel zien
Foto's van m'n ontkieming komen er niet , nogal nutteloos vind ikzelf.
Wanneer m'n schatje in de aarde zit komen de foto's !
Comment