Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Top 44 feminized buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek Top 44 feminized buiten

het gaat best goed in potgrond ,alleen zal wel voeding moeten gaan kopen,
    voeding voor op aarde,koop ook meteen voeding voor bloei

Comment

Ik denk dat je best wel een grondmengsel maakt als je gaat verpotten.ge
      Bobo's mix is daar een goeie maatstaf voor http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...-samenstelling
      Ik heb gewoon logisch nagedacht en een grondmengsel gemaakt uit GOEDE potgrond (maw. voeding voor 100 dagen) + Tomatenmeststof + Zeewierkalk ( houd de ph stabiel.)

Comment

ah bedankt voor de feedback op mn vorige vraag.
        Ik merk nu dat mijn plantjes wel heel erg lang lijken te worden, er is zelfs 1 slungel bij die wel 10 cm lang lijkt te worden zonder een groter blad of een dikkere steel te hebben dan de rest. (klik plaatje voor vergroting) Natuurlijk groeien ze ook een beetje scheef richting de zon, maar dit vrouwtje lijkt dat wel erg serieus te nemen. Is dit omdat ze te weinig licht hebben?

Foto0626(1).jpg

Edit: ze staan op de vensterbank, maar heb een 15 watt TL in mn kast, is dat slimmer?
        Last edited by Jurrrrr; 17 May 2010, 17:55.
        wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

Comment

zet ze onder tl dat gaat super goed maar verplant je plantje eerst tot de lobbladeren in de grond. dan staat die steviger en kan die niet knikken en aan de hele stengel kunnen ng wortels worden aangemaakt ! veel sucsesss ermee
          sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
          May Jah Bless The Herbs

Comment

tl lekker digt erop iets van 1 tot 2 cm dan blijft die ook klein anders gaat je plantje strechen omdat die opzoek gaat naar licht !

kijk anders even bij mijn topic eerste berigt daar staan mijn kleintjes ook onder de tl dan kan je zien hoe je het moet aanpakken !
            sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
            May Jah Bless The Herbs

Comment

Ja, lange plantjes -> te weinig lichtsterkte, lamp te ver of gewoon verkeerde spectrum
              Er staat wel wat info op het forum dat 'Weedy' heeft samengesteld, je moet maar eens searchen

Comment

Foto0633.jpg ook een punt: dit is de eerste keer dat ik een plantje, plantje 3 dus onder een lamp zet, daarvoor alleen maar vensterbank prutswerk
                wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

Comment

Direct die TL's erop, ze hebben VEEL te WEINIG licht... Das echt duidelijk nu. Er zijn op growshopalien.com wel TL setjes te koop die flink wat licht geven en zeker genoeg zijn, je haalt het er zeker uit.
                  Indien je de plantjes niet meer kan stutten zal je ze nog eens moeten overpotten anders vallen ze om en krakken ze...

Een topic voor je -al had ik trouwens al gevraagd om ZELF eens te gaan zoeken- (iets waar velen hier nog moeten aan werken...)
                  -> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...1796-TL-Buizen

Greetzzz

Jona

Comment

je kan het beste een bak met 2 tl lampen ,een koel/wit de 940 en warm/wit 930
                    mijn planten de Super Silver Haze en de Super Lemon Haze is de grootste zijn zevenblad aan het uitvouwen
                    de liggen een klein beetje achter
                    Bij www.koopelektro.nl kan je deze one line bestellen

Comment

Foto0644.jpg<-- plant 5
                      Foto0643.jpg<--plant 1
                      Foto0645.jpg<--plant 2

Comment

Niet te sterke grond waar je ze zal inzetten. Nog niet zou ik zeggen want anders gaje ze verbranden. Op termijn kan ik je 'Plagron Batmix' aanraden, zit hartstikke veel voeding in

Bij het overpotten ook tot aan de lobblaadjes in de grond zetten want ze zien er fragiel uit, zeker die laatste. Gaat zeker goed komen dan

Comment

leuk iemand die ongeveer op het zelfde moment gestart is als ik (ik 3dagen later)

succes met je plantjes, en zorg dat ze veel zonlicht krijgen, en ik zou ze toch nog op de avond binnen zetten ,
                          als ik u was zou ik ze vanaf volgende week gewoon buiten laten staan als de nachten zachter worden, maar niet eerder, wnt ze geven toch redelijk regen kansen ...
                          Als je ze zo jong in de volle grond zet raad ik je aan slakken korrels er rond te strooien want anders kan je op een ochtend enkel ng een stengel ontdekken...

pease
                          Last edited by evel_smoker; 24 May 2010, 15:18.

Comment

@ Jona
                            ik zet ze nog maar niet in de grond dan, hoop dat ze die mix verkopen bij mij in de buurt

@evel_smoker
                            bedankt haha! Die wiet heb ik inderdaad niet gezaaid om slakken te voeren

Comment

Met 'grond' bedoelde ik potaarde
                              Gewone grond (dus in je tuin) moet wel normaal zijn en niet te hard bemest, dus dat moet wel lukken hoor

Comment

Mijn plantjes hebben nu best wel grote is nu inmiddels best wel groot. Heeft iemand een idee over wanneer ik hem in de grond kan zetten, want hij zit nu in een nogal klein potje.

ik krijg binnenkort hopelijk canna terra vega en canna terra flores binnen als voedingsstoffen.

Foto0647.jpgFoto0648.jpg

Comment

Bezig...
                                X