Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik heb voor het eerst 5 stekjes gekocht. ik heb ze nu ongeveer 5 weken. 3 doen het al aardig goed en hebbe al mooie vertakkingen. ik geef ze minstens 1x
    (ik voel of de potgrond droog of vochtig is) per dag water en besproei ze geregeld met water. ik zou niet weten waarom de andere 2 zo klein zijn, kan iemand mij dit vertellen?

    En ik heb een aantal vraagjes over de plantjes :

    1. Hoeveel water de plantjes ongeveer (per plant) per dag nodig hebbe?
    2. Waarom ze allemaal een verschillende hoogte hebben?
    3. 1 plantje heeft maar 1 blad, en deze verkleurd ook een beetje bruin/geelsig, kan iemand mij vertellen hoe ik deze beter kan late groeien en hoe ik dat verkleuren tegen kan houden?

    Hier een aantal foto's van de Grootste en de Kleinste plantjes:

    plantje 1+2 die het best groeien:




    Deze begint nu ook al aardig te groeien:





    De 2 Kleinste: (linker is met het verkleurde blad)




    Alle 5:




    Alvast bedankt voor degene die een reactie plaatst en mij tips geeft.

    Groetjes, Blueberryjumjum

    #2
    Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

    je stekken zien er maar raar uit man,van waar heb je die?
    grtz

    Comment


      #3
      Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

      van een vriend van mij gekocht, hoezo vind je dat mijn stekjes er raar uitzien dan?

      Grtz..

      Comment


        #4
        Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

        mss omdat ik gewoon ben om zaad te gebruiken,maar de twee kleinste vind ik er maar raar uitzien
        maar kan ook aan mij liggenhoe staat er nu mee?
        grtz

        Comment


          #5
          Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

          Ik zie nog steeds geen verschil bij de 2 kleinste, de 3 Grootste doen het wel erg goed.
          binnekort pot ik ze over in 25 liter bakke en zet ze in Growmix potgrond.
          Hier nog een aantal foto's van de 2 beste hoe ze er nou aan toe zijn

          Foto's :



          Grootste:
          1.jpg4.jpg2.jpg



          2er grootste:


          3.jpg



          Grtz blueberryjumjum
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

            die komen goed man,juist hopen dat je twee kleinste het wat beter gaan doen
            grtz B.I.G.

            Comment


              #7
              Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

              Hallo iedereen, het gaat nog steeds altijd goed met de plantjes, de 2 kleintjes hebbe ieder 2 kleine blaadjes erbij gekregen dus ga hopen dat het goed komt, de 3 grootste hebben hele mooie grote bladeren en zien er erg gezond uit mijn grootste plant heeft vanuit onder meteen 2 stengels,
              heb gehoord dat dit erg goed is.. Foto:
              1.jpg
              ik ga jullie op de hoogte houden, binnekort plaats ik nog een aantal nieuwe foto's.
              donderdag ga ik ze overpotte in 25L bakken met growmix potgrond, moet wel goedkomen tog?

              Grtzz.
              Attached Files
              Last edited by blueberryjumjum; 3 June 2010, 17:45.

              Comment


                #8
                Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

                Hallo iedereen, het gaat nog steeds altijd goed met de plantjes, de 2 kleintjes hebbe ieder 2 kleine blaadjes erbij gekregen dus ga hopen dat het goed komt, de 3 grootste hebben hele mooie grote bladeren en zien er erg gezond uit mijn grootste plant heeft vanuit onder meteen 2 stengels,
                heb gehoord dat dit erg goed is.. Foto:

                ik ga jullie op de hoogte houden, binnekort plaats ik nog een aantal nieuwe foto's.
                donderdag ga ik ze overpotte in 25L bakken met growmix potgrond, moet wel goedkomen tog?

                Grtzz..

                Comment


                  #9
                  Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

                  Hallo allemaal, nog maar een update.
                  Ik heb ze gisteren overgepot in 20Liter bakken met Growmix potgrond.
                  Ze staan er erg goed bij de 2 kleinste heb ik nog in de kleine zwarte bakjes laten staan om nog eventjes wat te laten groeien.
                  heb er wel de potgrond van vervangen door Growmix. kan iemand me zeggen hoeveel water ze ongeveer nu per dag nodig hebben?
                  Alvast bedankt.

                  Hier een aantal foto's:
                  100606_131335.jpg100606_130324.jpg100606_130238.jpg100606_130302.jpg100606_130312.jpg100605_191049.jpg



                  Grtzz!

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

                    ik ga altijd af op het gewicht van de pot en het uiterlijk van de plant
                    beetje je plant leren kennen
                    er staat niet echt een dagelijkse hoeveelheid op
                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x buitenplantjes 6weken nu ongeveer

                      je stekjes zien gezond uit. niks raars mee. maar zal alleen wat langer duren door de warme week. komende week zouw het vrijwel regenen overal zet ze buiten en laat ze buiten wel beschut onder een tafel etc hooge vochtigheid lv is er dan juist wat ze nodig hebben. dan gaan ze ook rap greettzz

                      Comment

                      Bezig...
                      X