Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Fastbud (autoflower) kas kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Fastbud (autoflower) kas kweek

    Korting op 420shop
    Hey iedereen

    Na mijn binnenkweek, die momenteel nog aan de gang is en best wel goed gaat. Ga ik nu mijn 2 andere plantjes buiten zetten.

    Woensdag 2 mei heb ik mijn 2 zaadjes op nat keukenpapier gelegd, en vanochtend ( vrijdag 28mei) is 1 zaadje uitgekomen, en deze avond de andere.
    Dus best wel goede zaden, 3 van de 3 uitgekomen.. Sweet seeds:p

    ik heb nu al een paar vragen.. zou het de moeite zijn om 1 van de 2 plantjes in een vroeg stadium te toppen? dan kan ik misschien het verschil is zien..
    Al heb ik wel bij mn huidige plantje gezien dat ie nogal "speer" vormig groeit.. ik heb hem wel gebogen maarja..
    Dus als iemand even zou kunnen bevestigen of dit een goed idee is^^

    Mijn 2 zaadjes zitten nu dus in een potje en ik hoop dat ik ze snel weer kan zien.
    fotos.. ja er valt eigenlijk nog nix te zien.. ik maak er wel wat als ze zijn bovengekomen..
    Momenteel staan ze nog op mijn vensterbank voor het raam, omdat dit net wat warmer is.. Maar zodra ze uitkomen gaan ze de kas in.. Met dit mooie weer is het daar aangenaam warm..
    Maar ik vraag me af of het daar niet te warm wordt? wat is de maximum temperatuur dat een plantje kan verdrageN?
    Ik weet niet of een autoflower verschillend daarmee is?
    maar in de kas kan het toch in de zomer wel oplopen tot 35 graden denk ik..
    de deur staat dan al open dus dan kan ik er niet veel aan doen..
    Staan ook andere planten in zoals tomaten, chili's nzo.. Die kunnen dat natuurlijk aan.. Iemand die me hier iets over kan zeggen?

    Nairez

    #2
    Re: 2x Fastbud (autoflower) kas kweek

    Kleine update..
    Ja het ze zijn weer aan het strekken.. maarja dat zal wel aan de genen liggen, had het bij ze binnen ook dusja..
    maar hier even een paar fotos.. valt nog niet veel te zien hoor.. gwn hoe ze erbij staan eigenlijk

    P1000145.jpgP1000144.jpgP1000143.jpg

    en dan ahja.. als iemand nog is zou willen zeggen of het een goed idee is om 1 te toppen strax?
    het zijn wel autoflowers he..


    grtz

    Comment


      #3
      Re: 2x Fastbud (autoflower) kas kweek

      ik zou persoonlijk autoflower niet toppen.

      sonde.
      Enjoy life, it is to short.

      Comment


        #4
        Re: 2x Fastbud (autoflower) kas kweek

        ah oke, ja dan niet he^^

        was anders toch maar gewoon een experiment geweest..

        en ahja als een admin dit leest, iemand zei dat deze topic 2x geplaatst is..
        Maar ik zie hem zelf maar 1x.. dus als je die andere dan even zou willen verwijderen?
        alvast bedankt

        grtz

        Comment


          #5
          Re: 2x Fastbud (autoflower) kas kweek

          leuk leuk
          lekker warm weertje , beetje water niets beter voor jonge meiden als deze

          veel succes and will follow you
          greetz rizla

          Comment

          Bezig...
          X