Hallo iedereen,
Na me ff voor te stellen begin ik nu ook men eerste topic van men guerilla kweekje
Ik heb 5 WW en 5 NL zaadjes gaan halen in growshop Bazaar in Roosendaal. (Ben heel tevreden van dit zaad ontkiemt na 1 dag).
Heb deze laten ontkiemen in watten die ik vervolgens in een plastieke pot heb gelegd met een deksel erop, zodat de watten goed vochtig blijven.
De volgende dag begonnen de zaadjes zig te ontkiemen.
Op dag 2 waren alle zaadjes ontkiemt. De worteltjes zijn nu 0.5cm lang dus klaar om gepot te worden.
2 dagen nadat ze gepot waren staken ze hun kopje al naar boven . En de dag daarna werpten ze hun schaaltje eraf.
Zo, dit proces is al keurig verlopen.
Nu zijn ze wel geteld 14 dagen oud en vind dat ze er goed bij staan.
Ze staan vanaf het begin buiten, zodat ze direct gewoon raken aan het weer.
Heb nu potjes van 1L en 1,5L gebruikt. Met eerst een bodempje hydrokorrels en vervolgens universele potgrond voor de betere tuinier.. (gebruiksklaar voor 3 tot 4 weken)
Teelsubstraat:
Potgrond op basis van witte turf, tuinturf, mestof op basis van calcium , magnesium en mestof + karmeliet.
Waarborgen:
Organische stof :20%
PH waarde :5,0- 6,5
EC waarde :
Droge stof :25%
Toepassing:
Gebruiksklare potgrond op basis van professionele grondstoffen, met een hoge lucht- en watercapaciteit.
Geschikt voor zowel binnen- als buitenplanten.
Ben heel te vreden van dit grondje.
DSC01432.jpgDSC01435.jpgDSC01436.jpg
Hier volgen nog enkele foto's van men plantjes:
5x Noorderlight:
DSC01472.jpgDSC01473.jpg
5x WhiteWidow:
DSC01475.jpgDSC01474.jpg
DSC01476.jpg
Nu heb ik juist een vraagje?
Zou ik ze nu al in de volle grond kunnen planten of wacht ik beter nog even?
Zo dit was zowat alles.
Nog vraagjes of adviesen. Laat gerust maar weten.
Greatz Sensi Lady
Na me ff voor te stellen begin ik nu ook men eerste topic van men guerilla kweekje
Ik heb 5 WW en 5 NL zaadjes gaan halen in growshop Bazaar in Roosendaal. (Ben heel tevreden van dit zaad ontkiemt na 1 dag).
Heb deze laten ontkiemen in watten die ik vervolgens in een plastieke pot heb gelegd met een deksel erop, zodat de watten goed vochtig blijven.
De volgende dag begonnen de zaadjes zig te ontkiemen.
Op dag 2 waren alle zaadjes ontkiemt. De worteltjes zijn nu 0.5cm lang dus klaar om gepot te worden.
2 dagen nadat ze gepot waren staken ze hun kopje al naar boven . En de dag daarna werpten ze hun schaaltje eraf.
Zo, dit proces is al keurig verlopen.
Nu zijn ze wel geteld 14 dagen oud en vind dat ze er goed bij staan.
Ze staan vanaf het begin buiten, zodat ze direct gewoon raken aan het weer.
Heb nu potjes van 1L en 1,5L gebruikt. Met eerst een bodempje hydrokorrels en vervolgens universele potgrond voor de betere tuinier.. (gebruiksklaar voor 3 tot 4 weken)
Teelsubstraat:
Potgrond op basis van witte turf, tuinturf, mestof op basis van calcium , magnesium en mestof + karmeliet.
Waarborgen:
Organische stof :20%
PH waarde :5,0- 6,5
EC waarde :
Droge stof :25%
Toepassing:
Gebruiksklare potgrond op basis van professionele grondstoffen, met een hoge lucht- en watercapaciteit.
Geschikt voor zowel binnen- als buitenplanten.
Ben heel te vreden van dit grondje.
DSC01432.jpgDSC01435.jpgDSC01436.jpg
Hier volgen nog enkele foto's van men plantjes:
5x Noorderlight:
DSC01472.jpgDSC01473.jpg
5x WhiteWidow:
DSC01475.jpgDSC01474.jpg
DSC01476.jpg
Nu heb ik juist een vraagje?
Zou ik ze nu al in de volle grond kunnen planten of wacht ik beter nog even?
Zo dit was zowat alles.
Nog vraagjes of adviesen. Laat gerust maar weten.
Greatz Sensi Lady
Comment