Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: onder de spaanse zon

Oorspronkelijk geplaatst door Emile1990 View Post
    Mooie kweek.
    Me ouders hebben ook een huis in spanje. Maar ga het niet riskeren.
    Want de buren zitten overal

Je laatste attachments doen het niet. Iniedergeval niet bij mij.
    Meer foto's
    Ja je moet toch wel voorzichtig zijn, de foto's staan er inmiddels op
    sigpic

Comment

zien er netjes uit hoor ga je volgen kom ook effe een kijkje nemen bij mijn white`s

greetz ricardo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ricoz3 View Post
        zien er netjes uit hoor ga je volgen kom ook effe een kijkje nemen bij mijn white`s

greetz ricardo
        Vindt je ze er netjes uitzien?
        Ben me de pleuris geschrokken toen ik al die plekken van de voeding zag, hoop dat ze er nog van herstellen.
        Ik ga meteen ff zoeken naar jouw verslag
        sigpic

Comment

Hea,

Groeit wel weer goed denk ik en iets minder voeding geven staan er lekker bij ondanks de kleine probleempjes

greetzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nulvijfnul View Post
            Hea,

Groeit wel weer goed denk ik en iets minder voeding geven staan er lekker bij ondanks de kleine probleempjes

greetzz
            bedankt voor je reactie, dat geeft hoop voor de toekomst
            sigpic

Comment

Gaat lekker man ze genieten goed in spanje.

Grtz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh View Post
                Gaat lekker man ze genieten goed in spanje.

Grtz.
                aan de zon zal het iig niet liggen, alhoewel ik in de 6 jaar dat ik hier woon nog niet zo een slecht weer heb meegemaakt.
                Maarja ik zal niet gaan klagen over het weer. lol
                sigpic

Comment

Nee pas maar op ..
                  Dat mogen wij alleen !
                  Succes toegewenst !
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TAZ View Post
                    Nee pas maar op ..
                    Dat mogen wij alleen !
                    Succes toegewenst !
                    Dat is idd voorbehouden aan de hollanders lol
                    thx
                    sigpic

Comment

Ik was mn pot plantjes nog vergeten erop te zetten, dus hier de foto's van de 2 vrouwtjes hercules ze zijn nu 11 cm hoog.

DSC01788.jpgDSC01786.jpgpot2.jpgpot1.jpgDSC01785.jpg

Ik zie ze bijna groeien die gaan ook lekker ben benieuwd of deze ook 15 cm per week groeien lol
                      Last edited by inti; 18 June 2010, 18:52.
                      sigpic

Comment

ze groeien allesinds mooi die in de potten lekker breed met vertakkingen.
                        Jammer van je planten in volle grond, maar dat komt idd wel nog allemaal goed no worry
                        Heb je tips over hoe je een put graaft met stenen in?ik had gelezen dat je veel hebt gezwoegt om je put te graven, volgende week is het aan ik om te zwoegen
                        Misschien een systeem gevonden om het wat dragelijker te maken?
                        succes met je plantjes en enjoy spain
                        grtz tarz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tarz View Post
                          ze groeien allesinds mooi die in de potten lekker breed met vertakkingen.
                          Jammer van je planten in volle grond, maar dat komt idd wel nog allemaal goed no worry
                          Heb je tips over hoe je een put graaft met stenen in?ik had gelezen dat je veel hebt gezwoegt om je put te graven, volgende week is het aan ik om te zwoegen
                          Misschien een systeem gevonden om het wat dragelijker te maken?
                          succes met je plantjes en enjoy spain
                          grtz tarz
                          Helaas geen systeem, gewoon met hamer en beitel de grootste brokken rots weggehakt, was vorig jaar al begonnen maar wilde de gaten groter maken om ze meer te kunnen laten groeien, dus ben daar mee verder gegaan.
                          Wel belangrijk maar dat weet je vast zelf ook wel om ze terras vormig te plaatsen dat ze allemaal zoveel mogelijk zon krijgen.
                          Ik heb daarbij ook gekozen voor de duurste aarde met veel perliet om zoveel mogelijk vocht vast te houden dat hebben ze hier wel nodig.
                          Morgen maak ik weer foto's voor de 4 e week in de grond, gelukkig heeft het nieuwe blad niet veel last van de overvoeding.
                          Bedankt en jij ook succes met het hakken en graven.
                          sigpic

Comment

Ok hier is dan weer de wekelijkse update.
                            De planten hebben de voeding overleefd gelukkig en het nieuwe blad ziet er nog normaal uit.
                            Ben wel begonnen met wat meer water geven want vorig jaar was ik daar wat laat mee en ging het blad opkrullen dus dat moeten we niet meer hebben.

plantje1.jpg plantje1a.jpgplant 1 is nu 64 cm hoog en is weer 14 cm de hoogte in gegaan

plantje2.jpg plant2a.jpgplant 2 is nu 67 cm hoog en is 12 cm de hoogte in gegroeid

plant3a.jpgplant3.jpgplant 3 68 cm hoog, 13 cm gegroeid

plant4a.jpgplant4.jpgplant4 76 cm hoog,14 cm gegroeid

plant5a.jpgplant5.jpgplant 5 63 cm hoog, 13 cm gegroeid

Als dat zo doorgaat ben ik wel benieuwd hoe hoog ze gaan worden

pot1a.jpgpot1.jpgpot 1 22 cm hoog, 11 cm gegroeid

pot2a.jpgpot2.jpgpot 2 18 cm hoog, 7 cm gegroeid
                            sigpic

Comment

idd als dit zo blijft doorgaan heb je binnen de kortste keren een paar minibomen
                              ze doen het blijkbaar niet alleen goed in de hoogte maar ook in de breedte wat ook belangrijk is natuurlijk
                              Tof dat ze hersteld zijn van de overvoeding
                              ben al benieuwd hoeveel cm ze volgende week gegroeid zullen zijn misschien 20dat word een mooie oogst
                              grtz tarz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tarz View Post
                                idd als dit zo blijft doorgaan heb je binnen de kortste keren een paar minibomen
                                ze doen het blijkbaar niet alleen goed in de hoogte maar ook in de breedte wat ook belangrijk is natuurlijk
                                Tof dat ze hersteld zijn van de overvoeding
                                ben al benieuwd hoeveel cm ze volgende week gegroeid zullen zijn misschien 20dat word een mooie oogst
                                grtz tarz
                                hehe ik zat meer te denken aan vroege kerstbomen lol
                                ze hebben nog wel wat schade door de voeding ( wat gaat dat trouwens snel zeg ) vooral op de oudere bladen, maar het nieuwe ziet er goed uit.
                                Ze gaan idd ook erg in de breedte maar dat kan ik niet echt meten met mn centimeter.
                                Ik vraag me ook af hoe lang ze zo snel groeien we gaan het zien en meemaken ik hou je op de hoogte
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X