Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat zou best wel eens kunnen, met al die regenbuien van de laatste paar dagen. Maar ff in de gaten houden.
@ Gonzo
Ja, ik vind ze er ook nog mooi bij staan alleen de toppen staan een beetje treurig.
Maar is idd een zeer sterke plant moet ik zeggen, na alles wat ze heeft mee gemaakt is ze nog steeds 100% vrouw.
komt door de regen, en kweet niet of ik het goed zie maar bij de kleinere ww is de grond heel erg droog. volgens mij lusten ze wel een 3liter a5l water eens.
.na 2uur staan ze weer rechtop.
Weer even wat foto's van de planten in de tuin, ze beginnen een beetje hier en daar wat te verkleuren naar bruinig, zal wel te maken hebben met natte voetjes in dit kikkerlandje.
Verder staan ze er goed en ruiken nog steeds erg lekker, nou moet ikwel zeggen dat de kleuren helaas een beetje aan het weg trekken zijn. Maar ja... je kan ook niet alles hebben natuurlijk.
ze staan mooi in de bloei en ze maken als een gek nieuwe meeldraden aan.
Het leuke ervan is dat ondanks dat ze al een heleboel mishandeling heeft gehad van de natuur, ze nog steeds 100% vrouw is en ik nog geen ballen heb gevonden.
Ze is echt bere sterk, en het is jammer dat er geen geur internet is. Ze ruikt echt heerlijk, lekker zoet, munt-achtig met een echte ouwerwetse wiet lucht, HEERLIJK!!!!
Nou ja zeg,
kijk eens bij buitenwiet info
Onder toprot en kijk maar eens van vorig jaar hoeveel mensen er last van hebben gehad
En ik bedoelde een zeil er bovenop maken ,zodat het regenen het zeil erop gooit en als het weer droog is eraf
Comment