Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hollands hope2010 (straks ook white widow,lowryder 2, royal automatic)
Re: Hollands hope2010 (straks ook white widow,lowryder 2, royal automatic)
ik zou zeggen maak een simpele constructie dat het zeil toch niet volledig tegen de planten hangt, het lijkt me ook niet gezond eerlijk gezegt.
Zou jammer zijn om opeens van zo'n mooie bomen naar dode planten te gaan
woow 1.80 wat een boom zeg
maar inderdaad ik denk dat dat zeil niet echt goed is voor die planten, ik zou wat palen er omheen zetten zodat het zeil beter daar op kan rusten.
Ten eerste: wat een mooie planten heb je daar staan zeg, ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens aan die plant ga beginnen.
naar mijn idee is het niet zo verstandig om dat zeil daar op te hangen, mede omdat dat zeil zeer slecht ademt. Hierdoor kan je LV heel hoog oplopen in je ''tent'' en de kans op schimmels neemt dan flink toe en dat willen we niet!
thx for the head up, zal is kijken of ik van de week ff wat houten paaltjes ervoor kan zetten ter ondersteuning van het zeil, het zeil is deels geperforeerd dus het ademt wel via de schutting en het riet van op de schutting komt er frisse lucht bij, hoe snel zouden ze moeten gaan bloeien zodra je aan het verduisteren raakt? ik verduister nu bijna een week en zie geen veranderingen.
hey guys,
Mijn Royal automatics zijn nu bijna 9 weken oud, vanaf de dag dat ze het zonlicht zagen, royal queen seeds geeft dat je inderdaad met 8 a 9 weken kan oogsten, ik weet dat mijn dames iets overvoed te zien aan de verkleurde puntjes wat ik heb begrepen van monty, echter twijfel ik of ik al kan oogsten, ik lees verhalen over bruine topjes/haartjes e.d. mischien dat jullie iets van de foto af kunnen zeggen dat het tijd is. In mijn ogen ziet de plant er pittig vol uit, maar naar aanleiding van mijn gebrek aan ervaring weet ik het dus echt niet. Na het oogsten kan je niet meer terug dus voordat ik de schaar erin zet wil graag een zekerheidje hebben
Heb net foto's gemaakt dus alvast bedankt voor de evt. reacties en adviezen!
Comment