Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze lijken wel een beetje dof idd......, maar kun je die witte spikkels/waas er gemakkelijk af wrijven of niet? Ik heb hier ook wel eens doffe bladeren gehad met een grijze waas door/over de nerven, maar geen meeldauw!!
Kan wel wat af wrijven maar blijft dof en nu zag ik ook bij sommige bladeren werden de randen droog en bruin en zag ik ook wat soort van webjes.
Ik heb vandaag al gespoten met 7325-schimmels.jpgKan over 7 dagen weer een keer maar weet niet niet of het wat heeft uit gehaald
Om dat het zo wat hele dag van die miezer regen was maar had op gedaan toen het net even droog was uurtje of 2.
eehj die bella, dit is ind minder, had hier ook last van op 1 plant wel minimaal. heb ook met bayer schimmels bespoten, na de 2e poot beurt was het vrijwel allemaal weg. als je dit ff goed onder behandeling houdt, komt het wel goed weer verder gaan ze hard zo als ik zie op de fotos
1650005.jpgAuto Ak47 das mn kleine stinkerd ik zweer het kan me nog herinneren dat ik van iemand deze zaden heb gekregen
met een ruil . IMG_6129 (Large).jpg
P.s ik heb gespoten en de meeldauw is grotendeels verdwenen.
Comment