Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oogst de Sativa is ge oogst er zat piep klein beetje top rot tussen dus kon hem niet meer laten staan.
Tis een mooi oogstje ik heb vorige week al een beetje er van ge oogst en gisteren gerookt en tering man
heftig spul hoor kreeg er -- -- Ogen van net een chineesje en heb heerlijk geslapen.
De smaak is echt anders beetje kruidig zoet de geur heerlijk zelfs al ik hem rook geen sigaren geur.
Nu 2 weken drogen en dan in weckpotten en over maandje of 2 is ie pas echt op zijn top.
Nu mn andere planten nog 1282732499-880.jpg
mooie verzameling beestjes heb je hier, word er helemaal gek van!!!
Jammer van het rot en de wat fluffy topjes maar je trichootjes zien er overheerlijk uit. Het slechte weer van laatste tijd zal veel plantjes niet goed doen en ik vermoed dat je niet de enigste zult zijn. Hier is alles gelukkig terug wat hersteld en genormaliseerd maar hoe lang zal dat nog duren... Volgende week terug stijgende temperaturen, laten we hopen.
Niettegenstaande, laat ze toch smaken!
ziet er niet onaardig uit meid
zal er niet minder goed door smaken
ik denk zelfs alleen maar beter
hopelijk kunnen de anderen nog iets langer blijven staan
Comment