Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna's plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Belladonna's plantjes

mooie plantjes meid ! keep gooing!

Comment

zien er goed uit bella je zei dat je in nov oost hoe lang hebben ze dan gebloeid in totaal?
      mvg.

Comment

Nou als je mijn verslag goed lees zie je wanneer de bloei is beginnen of begin ik houd dat namelijk zelf niet echt bij.
        Ik kijk naar mijn planten en tegen da ze klaar zijn ga ik gewoon oogsten.

groetjes bella
        God was never on your side..

Comment

zo moet dat belladonna
          gewoon kijken en als je ziet dat ze klaar is
          oogsten lekker drogen en smoren maar

iedere boer zijn/haar methode

Comment

Update.

Na ge sprekske met mark zou ik mijn plant gaan klieven als hij 6 weken in bloei staat en kwam er achter da dat nu is dus ben an de gang gegaan
            En het ergste van alles met mn trapke klom ik naar de hooft top en jawel boven zat ROT dus ik heb stuk van de hooft top moeten verwijderen.
            Nu maar hopen dat ik het nog even rot vrij kan gaan houen
            1285064837-820.jpg
            1285064953-220.jpgDit een ander pplantje
            1285065009-790.jpg
            1285065078-10.jpg

1285065043-770.jpg
            1285065158-130.jpg
            1285065199-550.jpg
            1285065249-890.jpg
            1285065280-060.jpg
            1285065309-750.jpg

Comment

zie er goe uit bij jou wel zonden van de toprot maar ben toch wel een beetje jarloers

rustig
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

daarom heb ik mijn planten in een speciekuip in de volle grond
                kan ze heerlijk gedoseerd voeding
                krijgen nu super pk , plus topbooster van aptus
                en ook basis voeding van atami
                Gr Abel

Comment

Voeding waarom zou ik mijn planten voeding geven als Piet natuur me alle voeding gratis en voor niks geeft
                  Abel toch

Comment

ziet er goed uit bell en denk idd ook niet dat ze om voeding vragen.
                    In een speciekuip in de volle grond... strange, meestal is het het een of het ander. Weet eigenlijk ook niet goed wat die boosters allemaal met rot te maken zouden hebben maar goed.

Grtz $iR
                    sigpic

Comment

voor nog meer thc en nog grotere,dikke en meer toppen

Comment

Waarom zou je dan en space kuip in graven? kan je hem net zo goed gewoon in kuip alleen laten staan.
                        Beetje vreemd Abel meestal is het of volle grond of in pot maar om nou en pot in te graven volgens mij snap je dan iets niet
                        of ik niet

Comment

Om de temperatuur in de kuip meer stabiel te houden, en toch de grootte van de plant onder controle te houden door de groei van het wortelstelsel te beperken.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

voor 2 dingen zo kan ik juiste voeding geven en zet ik niet in grond dan heb ik een verlies van 40 cm,
                            want zodra de buurvrouw wietplanten belt ze de wouten

Comment

aight...
                              maar in volle grond, indien deze degelijk op werd gewaardeerd, gaat je plant zelf op zoek naar het K dat ze nodig heeft. Wanneer je werkt in een besloten omgeving zoals een speciekuip kan het sneller voorvallen dat de K uitgeput raakt. De wortel kan in dit geval niet op zoek gaan naar K.
                              Indien je niet opmerkt dat je plantje kaliumtekort heeft is het niet nodig om extra K te gaan toevoegen. K is namelijk een element waar je voorzichtig mee moet omspringen. Ten eerste is het een primaire voedingsstof en drijft met grote zekerheid secundaire, maar vooral sporenelementen uit in geval van overdosering. Maar een 2e feit dat veelal over het hoofd wordt gezien is dat Kalium de pH in je medium drastisch doet stijgen.
                              Ergens heb ik wel het gevoel dat je nog lang niet aan week 6 zit bell, 3 lijkt me aannemelijker

Grtz $iR
                              sigpic

Comment

''Beetje vreemd Abel meestal is het of volle grond of in pot maar om nou en pot in te graven volgens mij snap je dan iets niet''

Mooie planten!

Comment

Bezig...
                                X