Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna's plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Belladonna's plantjes

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
    voor 2 dingen zo kan ik juiste voeding geven en zet ik niet in grond dan heb ik een verlies van 40 cm,
    want zodra de buurvrouw wietplanten belt ze de wouten
    Als ik hier lees wat Abel schrijft, lijkt het me wel duidelijk waarom.... en als het werkt voor hem....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
      aight...
      maar in volle grond, indien deze degelijk op werd gewaardeerd, gaat je plant zelf op zoek naar het K dat ze nodig heeft. Wanneer je werkt in een besloten omgeving zoals een speciekuip kan het sneller voorvallen dat de K uitgeput raakt. De wortel kan in dit geval niet op zoek gaan naar K.
      Indien je niet opmerkt dat je plantje kaliumtekort heeft is het niet nodig om extra K te gaan toevoegen. K is namelijk een element waar je voorzichtig mee moet omspringen. Ten eerste is het een primaire voedingsstof en drijft met grote zekerheid secundaire, maar vooral sporenelementen uit in geval van overdosering. Maar een 2e feit dat veelal over het hoofd wordt gezien is dat Kalium de pH in je medium drastisch doet stijgen.
      Ergens heb ik wel het gevoel dat je nog lang niet aan week 6 zit bell, 3 lijkt me aannemelijker

Grtz $iR
      en daarom krijgen ze voeding van aptus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        En het ergste van alles met mn trapke klom ik naar de hooft top en jawel boven zat ROT dus ik heb stuk van de hooft top moeten verwijderen.
        Nu maar hopen dat ik het nog even rot vrij kan gaan houen
        Ahzo, ik las je reactie als: bella heeft rot en daarom voeg jij K toe en daar was ik niet mee akkoord

Grtz $iR
        Last edited by SirSmokeAllot; 22 September 2010, 20:33.
        sigpic

Comment

Ik voeg niks toe mijn planten staan in volle grond en tja ze zijn echt al 6 weken in bloei kijk mijn verslag maar terug daar staat ook wanneer ze in bloei gingen.
          Maar goed lief van de reackties.
          En Abel als het voor jou zo werk met spacekuip in graven dan moet je het zo doen beter dan de politie op je dak suc6
          God was never on your side..

Comment

belladonna's plantjes

1285215888-270.jpg

1285216060-240.jpg
            1285216172-10.jpg
            1285216255-930.jpg

Test
            1009221921414841828.jpg
            Last edited by SirSmokeAllot; 23 September 2010, 14:23. Reden: double post

Comment

Yo bell,

Heb ff je postjes samengevoegd meid.
              Ziet er goed uit maar vraag me af of je misschien niet wat te vroeg bent beginnen tellen of misschien dat de plantjes misschien wat stilstand hebben opgelopen toen het zo koud en vochtig was.

Grtz $iR
              sigpic

Comment

Als je terug kijk in mijn verslag moest ik zelf ook effe doen Tja mijn geheugen he.....
                Dan zie je dat ik 9aug schrijf dat de bloei is begonnen in mijn plant das toch echt 6 weken terug ik vond hem ook al heel traag gaan
                Mijn andere plant is pas sinds kort in bloei maar zie nu dat die al veel sneller gaat
                Maar het is echt 6 weken.

groetjs

Comment

Re: belladonna's plantjes

Mooie foto's !

Comment

Kheb nieuwe vrienden in mijn tuin gevonden.
                    1114145708_5_250h.jpeg
                    IMG_6367.jpg
                    IMG_6363.jpg
                    IMG_6371.jpg
                    IMG_6373.jpg
                    IMG_6379.jpg

Binnen kort weer update planten begin hier en daar wat toprot te krijgen
                    En heb idee dat 1 plant stil staat flink in vloei maar hij wil maar niet afbloeien grrr

Comment

mooie foto's weer bel

Comment

IMG_6383.jpg
                        IMG_6384.jpg
                        IMG_6388.jpg
                        IMG_6392.jpg
                        IMG_6400.jpg
                        IMG_6401.jpg

Kheb al enkele toppen moeten oogsten waar toprot in zat de rest kunne laten staan gelukkig en nu goed in de gaten houden maar

Comment

Die slak zou ik toch fijn met de luchtpost een paar tuintjes verder helpen.

Waarom staan je boodschappen in je droogkast ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

heheh leuk bella,de rest langer laten staan he!
                            blijf van die schaar af!
                            grtz

Comment

Ik probeer het Mark maar als ik rot zie zitten knip ik gelijk de top mee weg en haal ik het rot er uit en probeer te voor komen dat er nog meer rot gaat komen
                              Maar dit is maar een klein beetje van de plant 4 topkes waar top in zat de rest zit er nog aan en daar zag ik nergens rot zitten denk da ik morgen mijn parasol er boven
                              ga zetten voor een weekje

Zaden ge ruil met Janleur en kreeg vandaag een Pm van hem of ik mijn plant al geoogst had
                              Tis namelijk zo ik heb flink wat zaden ge ruil en uit eindelijk laten ontkiemen en geplant maareee namen vergeten zetten ( Ja schaam me dood)
                              Dusssss weet niet welke plant wat is maar op deze manier kom ik er wel achter DUS mensen die ge ruil hebben met me om me even

Ik weet nu ook welke plant dit is Bigdevil
                              Big Devil van Sweet Seeds is een gefeminiseerde plant die zeer hoog reikt.
                              Sweet Seeds selecteerde deze plant omdat hij groter wordt dan 1m tot 1,5m, hetgeen veel klanten vroegen.
                              Big Devil heeft zijn naam niet gestolen, en geeft veel compacte buds met een hoog harsgehalte.
                              De smaak is een mix van Skunk met een fruitige ondertoon.

Auto-flowering: 100%
                              THC: 18%
                              Opbrengst binnenkweek: 400-450 gram/m2
                              Opbrengst buitenkweek: 40-100 gram per plant
                              Bloeitijd binnenkweek: 6 weken
                              Bloeitijd buitenkweek: 9 weken vanaf ontkieming

Genetica: Runderalis, Indica / Sativa, voornamelijk Indica
                              THC: 18%

bigdevil.jpg IMG_6386.jpg

Comment

de big devil staat ook in mn topic n paar bladzijdes trug,kun je eens vergelijken!
                                grtz

Comment

Bezig...
                                X