Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belladonna's plantjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Belladonna's plantjes
Update:
IMG_6420 (Small).JPGDe Boedha plant gaat heel hard al een deel van de haren is bruin aan het worden
IMG_6419 (Small).JPGBoedha topke
IMG_6427 (Small).JPGDe klim plant zeer vreemd heel veel thc en een heek sterke citroen geur en de toppen worden echt wit van kleur
IMG_6436 (Small).JPGKlimplant en ik ga spuiten want zag hier en daar wat meeldauw verschijnen
IMG_6428 (Small).JPGKlimplant
IMG_6430 (Small).JPGKlimplant
IMG_6432 (Small).JPG
En dan nog een plantje
IMG_6433 (Small).JPG
IMG_6434 (Small).JPG
IMG_6437 (Small).JPG
Parasol plantje wat ik had geklief is al geoogst en heel veel toprot gevonden binnen in de toppen
IMG_6438 (Small).JPGGod was never on your side..
Comment
-
Re: Belladonna's plantjes
Albes: Ja je mist iets en ik ook.
Het zit namelijk zo afgelopen jaar ben ik wat van mijn eigen zaden gaan ruilen met mensen hier op het forum
Ik had namelijk alleen normale reguliere zaden en wilde eigenlijk geen grote planten meer hebben.
Liefst alleen autoflower of een super vroeg bloeier.
Dus door het jaar heen hoop zaden ge ruil.
Intussen flink ziek geweest toen ik de zaden ging laten ontkiemen zaten de namen er bij maar die zijn verdwenen dus eigenlijk weet ik niet welke plant
wat is is .
Uiteindelijk bleef ik met 13 planten in mijn tuin over waarvan ik de naam niet wist maar het waren allemaal geruilde zaden (autoflowers dus)
Nou zoals je in mijn verslag kan zien zijn er van de 13 planten 3 Autoflower en de rest zijn gewoon mega joekels
Dus met andere woorden ben gewoon besodemieterd met het ruilen
Vroeg bloeiers zitten er ook niet bij zoals e in mijn verslag kan zien.... Dus ruilen van zaden doe deze Dame dus niet meerGod was never on your side..
Comment
Comment