Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna's plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Belladonna's plantjes

zo das lekker zie er goe uit zo geknipt dat zal een prima rokertje zijn denk ik
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

word een hoop knipwerk straksen dat voor een slechte zomer

Comment

Dat wordt weer lekker genieten zo te zien , jammer dat het weer niet mee zit en vorst er nu al aankomt.

Ik heb mijn buiten plantjes gekapt enkel alleen nog binnen voor mij

Enjoy your stash.

Grtz
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Nou da knippen daar sta ik van te kijken in eens wil mijn vriendin komen knippen en of ik toevallig blad afval heb? ze wil een cake bakken
          Mijn andere vriendin die ik eigenlijk nooit spreek belde ook even op om te vragen hoe het was...
          Deze Dame oogst in delen elke dag klein beetje buiten kachel aan kastanjes op het vuur takje er bij knippen muziekje aan dan die heerlijke warmte van
          vuur op mn wangen en dan een heerlijk jointje en een warme choco

Hmmm knippen klink in eens erg gezellig en leuk alleen die geur met het drooooooooooooooooooooooooooooooooogen gvd en waar droog ik alles want dat kan niet in mijn huis
          schuur kan evt maar daar is koudddddddddddddd. En zag ook daar was de vries binnen gekomen afgelopen nacht.
          Heb nu een droog huis gemaakt van een hele grote doos daar draden in gespannen toppen in gehangen vochtvreter er in en doos goed dicht gemaakt en op de zolder maar als er geur in mijn
          huis komt dan zal het buiten moeten grrrrrrrrrr
          God was never on your side..

Comment

Hallo Bella

Ziet er allemaal super mooi uit je planten.
            Mooi gezond groen allemaal nog !
            Hoe lang ga je nog wachten met de rest te knippen ?
            Heb namelijk ook nog planten buiten staan die ongeveer net zo ver zijn als die van jou.
            Komt nu ook al weer met bakken uit de lucht hier,,en zal de komende dagen er niet beter op worden.

Groetjes Makkie

Comment

Ik probeer ze zolang mogelik te laten staan zo lang het weer het toelaat ik had vanacht ook schrik met die bakken regen en dacht o nu ook nog vriezen en ik kan het vergeten
              maar blijf hopen

groetjes

Comment

Nu nog vorst dan is het zeker snel gebeurd.
                Volgens de voorspellingen ziet dat er deze week nog wel goed uit.
                Maak me alleen zorgen over al die regen die ze voorspeld hebben deze week.
                ze kunnen hier eigenlijk nog wel een week of 2 , maar denk met die vocht toch maar tegen het weekend hier de schaar erin.

Jij ook alvast veel knipplezier toegewenst

Groetjes

Comment

Nou breek toch bijna mijn klomp
                  Ik denk waar hebben jullie het elke keer toch over met Hits zoveel hits op mijn postje
                  en sterren....
                  oho en heb het nu pas door hoeveel mensen naar mijn postje kijken en reageren.
                  Dus bij deze dankje wel allemaal voor het volgen van mijn postje.
                  125_ft0zjngcui.png

Comment

graaggedana bel en ja een mooie post krijgt veel aandacht he

Comment

ben blij dat je het door heb wordt het nog beter
                      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Heb nu een droog huis gemaakt van een hele grote doos daar draden in gespannen toppen in gehangen vochtvreter er in en doos goed dicht gemaakt en op de zolder maar als er geur in mijn
                        huis komt dan zal het buiten moeten grrrrrrrrrr
                        Bij ons hing er ook wat op zolder en we roken niets, straks als de SLH klaar is dan gaat het ook naar zolder, hopen dat die ook niet teveel gaan ruiken maar vermoed dat die wel iets van geur los gaat laten Tipje misschien, wij branden graag wierrook, ruikt erg lekker en verbloemt een hoop andere geurtjes

De gedachte van hoe het er bij jou aantoe gaat bij het knippen hmmm zou zo langskomen hihi Nog net geen charles dickens verhaaltje hihihi

Veel rook plezier
                        Dream as if you 'll live forever...
                        Live as if you 'll die today!

Comment

hahaha, dat probleem met drogen heb ik ook. We hebben een kamer boven, waar de computer staat, deze hangt nu helemaal vol takken om te drogen, je kan niet eens meer bij de pc, zonder onder een aantal takken door te kruipen!

als je nu door de voordeur naar binnen komt, komt je een aangename geur tegemoet

Comment

En ?,,,heb je de schaar er al in gezet ?

Comment

Nee over een paar uurtjes gaat alles er aan

groetjes

Comment

IMG_6682 (Small).JPG
                                Na 5 uur knippen met een vriendin zijn we er door heen alles is al weg voor het drogen.
                                Er staat nog ene halve plant die nog moet maar die toppen zijn nog niet echt goed dus die laat ik nog even staan.
                                Ik vind gelukkig maar heel weing toprot in mn toppen

Comment

Bezig...
                                X