Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2010, Hollands Hope en Bigbang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Guerilla 2010, Hollands Hope en Bigbang

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

samen met een vriend heb ik een tijdje terug besloten om eens een guerillakweek te proberen. Ik heb eerder al eens een binnenkweekje gehad, maar daar kwam maar iets van 10 gram vanaf.
    Toch heb ik er van geleerd, en dat ook dankzij dit forum waar ik regelmatig op gekeken heb, en ik hoop daarom dat deze kweek iets minder amateuristisch zal verlopen dan de vorige

Nu genoeg geluld, over naar de kweek!

We hebben 4x Hollands Hope, feminized en gekocht bij de smartshop in de buurt.
    De Bigbangs zijn de planten uit mijn eerdere indoor kweekje, die wonderbaarlijk genoeg weer zijn gaan groeien nadat ze kaalgeplukt waren en weer van 24 uur licht per dag mochten genieten. Van deze 2 planten hebben we nu ook een stuk of 10 stekken.

De Bigbangs na de kapper op 18/03:

18032010296.jpg 18032010298.jpg

Een van de bigbangs op 15/04:
    15042010341.jpg

5x HollandsHope (waarvan er nu 2 (zo goed als) dood zijn)
    20042010345.jpg

Na lang zoeken naar geschikte guerillaplekken hebben we er toch een paar gevonden, 2 staan er helemaal vol met brandnetels en de 3e plek is in een meer moerassig gebied. Op de 2 plekken waar op dit moment al planten staan hebben we een gat gegraven en deze volgestort met golden mix van de growshop en gemengd met normale tuinaarde. Binnenkort regelen we nog voeding en tot die tijd heeft mn maat nog normale pokon voeding(dacht ik). We gaan zo snel mogelijk de 3e spot volzetten dus als ik tot nu toe al iets vreselijk fout heb gedaan dan hoor ik het graag!

Hier nog de foto's van een week geleden.

1x Bigbang en een Hollands Hope een week geleden op de guerillaspot:
    13062010377.jpg

De HH heeft het heel zwaar gehad door de buien, daarna er toch nog maar een fles overheen gezet, maar ik vrees dat deze al te ver heen is
    13062010378.jpg

1x Hollands Hope en een Bigbang op een andere spot, waarvan de HH het wel heeft gered:
    17062010393.jpg

De Bigbang:
    13062010369.jpg

De HH:
    13062010368.jpg17062010391.jpg

Het lijkt erop dat we bezoek hebben gehad van een slak:
    17062010392.jpg

De Bigbang op de 2e spot had bladproblemen bij de jongste blaadjes voordat ie in de volle grond ging, ik dacht zelf aan een fosfortekort maar hij stond ook in een veel te kleine pot. Hopen dat ie het nu beter gaat doen:
    13062010372.jpg13062010366.jpg

Hier 5 van de ongeveer 10 stekken,
    17062010394.jpg

En als laatst de 2 overgebleven Hollands Hope's, die het erg moeilijk hebben. Ik heb hier geen goede foto's van maar ze zijn ongeveer 30 cm hoog maar erg mager. De onderste bladeren zijn dood gegaan door de vlekken op de eerste 2 foto's. Dit lijkt nu te stoppen maar nu beginnen de jongste blaadjes zwaar te vervormen. Weet iemand hoe dit komt?

17062010399.jpg17062010398.jpg17062010395.jpg17062010396.jpg

Update komt rond dinsdag als ik weer langs ga.
    groet,
    GiGa
    Attached Files

Re: Guerilla 2010, Hollands Hope en Bigbang

Veel succes met jullie project.

Grtz

Comment

Chill man! Het verslag is nice
      We hopen snel ff een tip te krijgen wat er met onze twee hollands hope aan de had is/is geweest.

PS: even voor duidelijkheid ik ben ook kweker van de planten. Deze ganjafarmer Nr.007

Comment

Ziet er goed uit.

Ik wil ook nog guerilla gaan kweken.

Comment

ziet er goed uit succes!

Comment

Heey Gigaganja,

Zier er opzich goed uit. Heb misschien een antwoord op je vraag waarom die 2 Holland's Hope er slechter aan toe zijn.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad en heb het nu opgelost. Zoals ik op je 1e twee foto's zie, zie ik dat je grond heel erg vochtig is.

Te vochtig dus. Aangezien het guerillakweek is natuurlijk iets moeilijker te bestrijden i.v.m. weersomstandigheden. Hoe ik het heb opgelost is een kas gekocht

en daar 's avonds mijn plant inzetten. Ik heb 1 grote amnesia van +- 1 meter hoog en 1 meter breed die in een pot van 70 liter staat. Als het gaat regenen zet ik hem in de kas om zodoende de grond van de pot zelf te reguleren qua vochtigheid. Onze schatjes houden van vocht maar groeien uitstekend in en wat drogere grond aangezien de wortels dan zelf opzoek gaan naar vocht en zodoende het de wortelgroei stimuleert. In het begin gaf ik ook alleen maar water vanaf onder in de pot zodat de wortels naar beneden groeien om naar het water te komen. Zodoende is die ongeveer 5 tot soms wel 10 cm per week gegroeid, hoogte als breedte.

Check mijn topic ff, daar zie je foto's om te vergelijken en hopelijk heb je er wat aan. Laat me weten of het lukt.

Het weer moet nu natuurlijk ook wel even mee gaan zitten maar op het moment ziet het er goed uit voor onze schatjes. Heb naast die amnesia ook nog 4 Power plant gewoon in de tuin staan dus laat je weten als ik andere remedie heb gevonden. Succes!

Hieronder de link:
            Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Ps, staan ook foto's bij!

Comment

Bezig...
            X