Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten erg klein weinig blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Planten erg klein weinig blad

Korting op 420shop
    Hallo,

ik ben net begonnen met kweken, en heb shiva shanti 2 maar als eerste gekozen aangezien ze makkelijk te kweken zijn schijnt.

nu is t probleem dat ze wel erg klein zijn, ze zijn namelijk al 3 weken ongeveer!

ik heb er eerst geen lampen op gezet, en heb nu een gewone spaarlamp op een van de planten gezet. Verder staan ze nu een stuk meer buiten. vanaf dat ik sochtends wegga 9 uur tot het donker is.

op de foto staat de gene die het best gaat.

Help AUB!
    Attached Files

Re: Planten erg klein weinig blad

aight, als je ze nu in wat meer in de zon zet, hersteld t wat, ze zijn nu heel erg lang uitgestrekt, omdat ze zo weinig licht hebben gehad...en 3 weken is best een lange tijd(ik had t zelfde omdat ik op mn growroom moest wachten), je zal zien als je het een volgende keer doet, en je zet ze sneller in het licht, Ze minder lang word, en de vertakking korter op elkaar komen, bovendien zal een ventilator helpen met de stam sterker en dikker te maken...zodat je niet met allerlei foefjes je plantje rechtop hoeft te houden...in de komende weken zul je de vertakkingen gaan zien, en hopelijk de stam dikker zien worden..
    succes
    P'z

Comment

indd geval van te weinig licht, zoals ze er nu bij jou bijstaan (dus alleen stam) noemen ze strekken..
      Zoek hier maar eens op, dan zal je het vanzelf tegenkomen

Succes..

Comment

ik zou hem toch over potten, gewoon de plant uit de pot halen, heel zachtjes de plant scheiden met de aarde, en hem dan weer in de aarde stoppen veel dieper planten, en dan gewoon buiten zetten, als er weinig wind, en geen regen is zou ik haar gewoon buiten laten staan, dan komt het wel goed

succes en voorzichtig met over potten, zien dat je je wortels niet beschadigd en doe dit niet in de zon

grtz!!

Comment

overpotten en de hele stenel tot de lopblaadjes of de eerste blaadjes in iedergeval in de grond.
          en buiten laten staan. bij wind/regen inderdaad beschutting of even binnen

Comment

Bezig...
          X