Hoi mensen,
ik heb ff een klein vraagje, (wat anders? )
ik ben dit jaar al vrij vroeg begonnen met mijn buitenkweekje, een paar plantjes van de mijn eigen zaadkweekje uit de "dwarfmix" .
Nu heb ik al 2 mooie plantjes staan waarvan er 1 al zo goed als klaar is.
alleen staat haar grote zus een klein beetje in het licht waardoor er nog wat kleine topjes bij zitten die nog niet klaar zijn.
een gedeelte van de plant knippen lijkt me geen optie, tis al een klein plantje dus.......
jullie mening: gewoon oogsten of nog wachten?
en wat betreft het maken van hasj van het knipafval , heb ik ook nog een vraagje;
kan ik het knipafval gewoon in de vriezer een aantal weken laten liggen?
van mijn LR2 zal ik niet al teveel af halen, maar ik heb nog 2 eerdbei reg. staan , en nog 5 stuks "the church fem." maar die moeten uiteraard nog even.
ik zou graag alles willen verzamelen, om uiteindelijk een beetje aan een mooie hoeveelheid te kunnen komen ( ja idd een rare zin )
Foto-AGDOTOTB-D.jpg
fotootje van de grootste top van de dame in kwestie
Foto-M8AB7J6P-D.jpg
bovenstaand is klaar toch?
Foto-VF4WV7LE-D.jpg
sorry, vergeten foto te draaien ....
Foto-4REQSYXE-D.jpg
van zulke topjes heb ik er een paar, tis niet veel maar toch .......
Foto-GQIQWAAE-D.jpg
hier nog een plaatje van de "grote zus" ,die moet nog ff
ik heb ff een klein vraagje, (wat anders? )
ik ben dit jaar al vrij vroeg begonnen met mijn buitenkweekje, een paar plantjes van de mijn eigen zaadkweekje uit de "dwarfmix" .
Nu heb ik al 2 mooie plantjes staan waarvan er 1 al zo goed als klaar is.
alleen staat haar grote zus een klein beetje in het licht waardoor er nog wat kleine topjes bij zitten die nog niet klaar zijn.
een gedeelte van de plant knippen lijkt me geen optie, tis al een klein plantje dus.......
jullie mening: gewoon oogsten of nog wachten?
en wat betreft het maken van hasj van het knipafval , heb ik ook nog een vraagje;
kan ik het knipafval gewoon in de vriezer een aantal weken laten liggen?
van mijn LR2 zal ik niet al teveel af halen, maar ik heb nog 2 eerdbei reg. staan , en nog 5 stuks "the church fem." maar die moeten uiteraard nog even.
ik zou graag alles willen verzamelen, om uiteindelijk een beetje aan een mooie hoeveelheid te kunnen komen ( ja idd een rare zin )
Foto-AGDOTOTB-D.jpg
fotootje van de grootste top van de dame in kwestie
Foto-M8AB7J6P-D.jpg
bovenstaand is klaar toch?
Foto-VF4WV7LE-D.jpg
sorry, vergeten foto te draaien ....
Foto-4REQSYXE-D.jpg
van zulke topjes heb ik er een paar, tis niet veel maar toch .......
Foto-GQIQWAAE-D.jpg
hier nog een plaatje van de "grote zus" ,die moet nog ff
Comment